Přejít na výpis diskuzí
Legendární Transport Tycoon se vrací v moderní podobě Rise of Industry
31.10.2017 | Patrik Hajda
33 příspěvků
-
Omg v devíti obrázcích v galerii jedna po_raná video reklama. Jděte už fakt DO P_DELE!!! *10*
-
a proč to vypadá hůř než původní TT?
-
-
To dnes umění jako tohle: https://youtu.be/aOqn2Ms61Y8?t=2m13s
-
-
Fun fact: puvodni TTD naprogramoval jediny clovek v Asembleru, s grafikou mu pomohli a ano, vypadal lepe...toto si dnesni vyvojari, byt indie neumi ani predstavit
-
-
Sawyer je určite skvelý programátor, ale prečo by to preboha dnes niekto robil ako on? Počítače majú ľudom prácu zľahčovať a nie naopak. A vraj to vypadalo lepšie? Vec názoru. Grafika v tejto hre je účelovo nízko polygonová, nie z núdze cnosť. Moderný trend. Stále lepšie ako ten gýčový grc ala Candy Crush, ktorý tu straší už roky.
-
tak to bylo v assembly no, ale porad byl sam :D
-
-
To nevyzera ako grafika ale skor ako nejaky docasny "placeholder art"... Flat design bleee
-
ta grafika tak zavani tim, ze to vydali na PC stylem "aby se nereklo" a hned to pujde na mobilni platformy
-
Není to spíš Industry Giant než TTD
-
-
njn, jenže dobrých tycoonů je jako šafránu. Problém s nynějšíma tycoonovkama je ten, že po pár hodinách se dostaví hodně rychle stereotyp, hlavně v pokročilejší době s miliardama na účtě a stovkama vlaků, aut apod.
Uvidíme, jak to půjde dál s obsahem honzových Mashinek a jaká bude na jaře Railway Empire. Možná ještě zkusím po půl roce znovu Transport Fever, která měla po uvedení fakt hodně chyb a optimalizace nebyla zcela ok.
Každopádně bych tuhle hru vůbec nezatracoval, protože co do obsahu se zdá být docela nadupaná a to je to, co by nynější tycoonovka měla dle mého názoru mít, aby u toho člověk vydržel déle, než 10 hodin. U TTD jsem vydržel cca 15 let a dalo by se to počítat na desetitisíce hodin, ale v té době prostě nebyla konkurence a možnosti tak, jako dnes. -
-
Hraju Transport Fever a Mashinky a to dost. A co do propracovaností nemá Transport Fever konkurenci a chyby jsou dávno pryč! Problém je, že jak to začne fungovat, tak se dostaví takové to, "co dál"? Člověk aby si vymýšlel výzvy, je to dokonalá simulace, ale vlastně bez duše. Mashinky zas díky různým "měnám" tlačí hráče do neustálého vývoje, protože být milionář v 5 různých "měnách" dá 5x víc práce. Krom toho s každým obdobím přijde něco nového. V Transport Fever je jedna fabrika 200 let. Zas stavění v Mashinkách je jeden velký očistec. Mosty, tunely, stoupání, strašná neintuitivnost, nejde stoupat do oblouku ani diagonálně, nejde stavět diagonální most nebo tunel. Nemluvě o dvoukolejce, když po hodině postavím první kolej, tak na druhou abych si dal panáka.
-
Nez tenhle tycoon bude podle me lepsi Voxel tycoon . az tedy po Mashinkach samozrejme :)
-
-
Jakože české Mashinky oproti tomu rulezzzz no :)
-
-
Za me jsou mashinky nejpovedenejsi nahradou . A hlavne i zabavnou . Sice je obsahu zatim malo ,ale potencial je tam velikej a az pribude ostatni doprava a multiplayer ,nebude to mit konkrenci . *14* *14* *14*
-
-
Grafika mozna neni spickova, ale neurazi me a co je dulezitejsi - vypada to, ze by se mohlo jednat konecne o zajimavy, komplexni a doufejme i zabavny tycoon. Jsem zvedav. :)
-
-
Takových už bylo...
-
-
To ano, proto jsem zvedav na vysledek a nedelam zadne predcasne zavery, do vydani maji jeste rok casu. Spousta veci se da porad zkazit, spatne vybalancovat a podobne. Ale zatim vypada i docela nadejne... :)
-
-