• Zbytečná změt...když je king and his man není co řešit s tímhle.
  • Naprosto souhlasím s recenzí. Perfektní souboje a vývoj jednotek, kde se skvěle bavím a hrozné ježdění po mapě - několikrát tam a zpět a hledání potřebných osob. Souboje a vývoj jednotek mně spíše než HoMaM připomínají hru Disciples gold.
  • Nudná a bohužel hloupá hra. Taktické souboje jsou zpracovány hůř než v pohádkové Kings Bounty, vlastně se o taktice vůbec nedá mluvit. Příběh jako takový mě začal nudit hned po první mapě, která slouží jako tutorial. Promluvit si s nějakou osobou z příběhu pokud se pohybuje po mapě je spíš za trest, popadal jsem se za břicho, když moje postava takové osoby stíhala a šla za nimi jako osel za mrkví - to je způsobeno tím, že rychlost pohybu všech osob je stejná a osoby pochodují chaoticky po mapě náhodným směrem (jako že něco dělají). Prostě dokud se postava nezastaví, můžete za ní pochodovat celou hru, abyste se dozvěděli pár vět. Rozhovory jsou navíc stejně jen informativní okna, ovlivnit jimi nemůžete vůbec nic. Mapa obsahuje spoustu vesnic, osad, budov, tak polovina tam je jen do počtu s informací v rohu, proč tam stojí, ten zbytek nabízí sem tam k pronájmu / nákupu nějakou jednotku, lektvar, balast, léčení. Suma sumárum nuda.
  • Probíhá překlad hry do CZ! Více informací na FB stránce:
  • Vojta_Ilavsky
    Jinan dvoulaločný má magické účinky?
    • jako většina přírodních halucinogenů je i prudce jedovatý
      To nevíš? Ginkgo ti dává křídla =)).
  • proc sou ty postavy vetsi jak budovy,stromy atd??v tom pripade zase nic a to na stredovek cekam uz neakou dobu......................
    • asi se o tom radili s hlavním designérem Heroes of the Storm *3*
    • Ve středověku byly všechny domy, stromy a hory menší, protože byly ještě mladé.
  • XorxoxTalarius
    Autor navnadil, ale akorat mam obavy jestli to bude pro mne, prece jenom na ty ciste takticke hry moc nejsem (kde nestavim, nestaram o zazemi, ale jenom bojuji), je demo? Nebo jenom "Demo"?
      Tady jde spíš o politikaření a boj - většinou oboje naráz. Máš třeba za úkol sjednotit dvě ze tří frakcí (bohatou šlechtickou rodinu, rytířský řád, církevní diecézi) a můžeš to udělat jakkoliv - pomoct jedné, aby se proti ní ty dvě spojily, spřátelit se se dvěma, třetí vyhladit, spřátelit se se všemi a zkusit to ukecat... nebo samozřejmě pro dobrej pocit zmasakrovat všechny.
      • XorxoxTalarius
        No jo, ale porad nevim jestli mi to sedne nebo ne ... asi teda zkusim "Demo"
          Tak jestli ti hra sedne, nebo ne, už ti samozřejmě s jistotou říct nemůžu =). Jenom jsem dodával, o co tam většinou jde - diplomatické či často bojové řešení různých mocenskopolitických situací. Surovina je jenom jedna, zlato, získáváš jí z obsazených budov a využíváš výhradně buď na placení žoldáků nebo nákup vybavení (helma, zbroj, zbraň, štít, čtyři prsteny/amulety) pro jednotky. Žádný management budov nebo stavění základny se nekoná. Mně osobně to vůbec nevadilo, ale jestli ty to od strategie požaduješ, možná to pro tebe bude problém =).
    • taky je otazka jak brát tu 7, jako 7 nebo 9-2, 5+2? oplatí se číst recenze nebo je to ztráta času jako obvykle?
  • Skvěle napsaná recenze, dozvěděl jsem se o hře vše důležité a místy zasmál, takže super :) Jen víc takových.