Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Letem světem multiplayerovou nabídkou Gears of War: Judgment
						
							19.2.2013 | Petr Poláček
						
					
					
						 19 příspěvků
					
				- 
            
                	
	 Dost početnou? Znám čtyri lidi co maj Xbox a jen půl člověka co má rád GoW Dost početnou? Znám čtyri lidi co maj Xbox a jen půl člověka co má rád GoW
- 
            
                	
	Nesrovával jsem tyto dva světy, ale pouze jsem naznačil, že jak existuje velká základna fanoušků Star Warsu, tak i Gears mají tu svojí a to dost početnou. Nikdy bych si nedovolil srovnávat tyto dvě univerza a už tuplem házet Gears Of War na první místo!
- 
            
                	
	V té době teda počítač vydržel delší dobu než dnes, alespoň co si vzpomínám. Dnes víde nová ARMA a už to polovina lidí nerozjede.
 Jinak je pekné že mluvíš o zlaté éře, ale jakto že ti v Half life a avp nevadily skripty to nechápu.
- 
            
                	
	V tom případě je ještě míň významná než jsem si myslel
- 
            
                	
	Není pravda to je přesně ta krátkozrakost že se s gamepadem nedá hrát FPS. Takové resistance 1 autohealth nemělo a hrálo se dobře. To je prostě dnešní moda, dělat hry rychlejší a akčnější a nezdržovat se hledáním lékarniček.
 Skok má kde která hra a věř že na konzoli je tlačítek víc než dost: 15 tlačítek které se dají při hraní využít plus páčky na pohyb, (alespoň pokud jde o dualshock 3) to stačí ke hraní skoro všeho.
- 
            
                	
	Proti krátkozrakosti pcčkářů se musím ohradit.
 Jaký je rozdíl mezi hraním DmC na konzoli a na počítači s ovladačem? (krom snad grafiky...)
 Přesně zapadávám do tvé kategorie, ale myslím, že PC hráči mají úplné právo být "na konzole naštvaní". Konzole mají zkrátka nevýhody, související třeba i s operačním systémem, ale taky například v ovládání, které způsobilo masivní osekání a zjednodušování herních prvků. Autoheal a autocover jsou oboje systémy potřebné pro konzolové hráče, protože s gamepadem by jinak střílečky byly příšerně frustrující, kdyby ses musel spoléhat jen na lékárničky. Kvůli ovladači většina her rovněž ani neobsahuje skok (protože na to prostě nejsou tlačítka; samozřejmě jsou výjimky, viz Uncharted) a to i v žánrech vyloženě do očí bijících, jako RPG; a i z toho plyne masivní retardace leveldesignu.
 My nejsme naštvaní jen kvůli hrám, které nevyjdou na PC. Jsme naštvaní hlavně na ty hry, které se dělají podle zajetého a osekaného konzolového mustru, když by se mohly dělat hry v těhle ohledech vypracované.
- 
            
                	
	hej, jsme zlý Sithové, oddáváme se svému hněvu a odmítáme nosit cokoli jiného než černou....
- 
            
                	
	Páni keci v kleci. Ešte teraz občas zadrtím gow 3 mp, vid pred pol hodinou :D. Len to čo by mali podla mňa zmenit nie je zoskakovanie z vyších miest a iných...., ale skôr opravenie tých lagou, ktoré sú skoro vždy a pri takejto hre kde ide o mili sekundy (stojíš oproti shawed-shotgun alebo gnasheru a keď ste na meter od seba ide len o to kto nermkne) a som nútený prepnúť na bf3.... Inač Gears je super, skvelý SP, v MP ste oproti sebe s tým istým (žiadne perky a hovadiny) čiže ide len o čistý SKILL, prípadne LUCK čo mi je u tejto série veľmi sympatické, len mi trochu vadí ten farebný štýl kedže u jedničky ta pochmúrnejšia, šedšia atmosféra nemala chybu.
 P.S.- strašne som zvedavý aké budú tie nové zbrane a či budem nútený lancer vymeniť za tú pušku :-)
- 
            
                	
	
	Přesně tak... Každej si myslí, že to přineslo až Gears of War.. neni to pravda.
- 
            
                	
	Mě baví jak z ty série zcela otevřeně stříká testosteron,příjemná reminiscence na starý akčňáky
- 
            
                	
	
	Gears of War serie v žádném případě nepřinesla krycí systém. Doporučuji zkouknout videa ze hry kill.switch, která ten krycí systém má takový, jaký ho známe dnes a to vyšla v roce 2004. A myslím, že byly i starší hry, který tento systém využívaly.
- 
            
                	
	
	doba kdy po dvou letech PC neutahl novy hry tu byla rekl bych, ze se zapsalo jako zlata era...
 half life
 unreal
 avp atd.
 *4*
- 
            
                	
	
	Ty se di zahrabat a nelez ven *3* .
- 
            
                	
	Kacíři !!! Srovnáváš Star wars universum s Gears of War světem (hej, jsme zlí Locustové, obsadíme váš svět,ha,ha,ha)? Na hranici s tebou !!!
- 
            
                	
	No né tak zhurta. Takové HALO, nebo uncharted jsou dobré hry, ( na skripty si zvykej jindro, ty budou ve hrách dalších 30 let. Leda bys začal hrát Mahjongg) jenže z Gears of war se dělá bůh ví co jen proto že přišlo s krycím systémem, jinak je to ale dost průměr.
 Ono odsuzovat hry na konzole je však jen krátkozrakost pcčkářů, kteří na konzoli nikdy nic nehráli (to nemluvím zrovna o tobě) a jen jim vadí že nějaký titul nevyšel na pcčku. A buďte rádi že jsou konzole jinak byste za 2 roky na těch komplech za těžce vydělanných 20 000,- skoro nic nerozjeli. Jinak že nemám rád gears neznamená že nemám rád xbox.
- 
            
                	
	Hra není ničím výjmečná co se hratelnosti týče, ale celé to univerzum má svoje kouzlo. A ještě motorovka na Lanceru... I po třistapadesáté je pro mě zábavné stylově rozřezat locusta a u toho si pěkně zařvat, i když je to pořád o tom sámém, tak narozdíl od COD mě tohle baví. Někdo holt žere Star Wars, já žeru Gears Of War.
- 
            
                	
	
	jn, z kazdyho only konzoloidniho titulu se dela neco vic nez to je...halo, killzone, uncharted, the last of script (teda us)...atd
- 
            
                	
	
	svoje místo na trhu si našla jako ostatně dalších x přechválených serií.
- 
            
                	
	
	IMO dost přechválená serie
 
			
		 
			
		