Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pavlovo recenze mám rád, ale co mi vadí, je to, že po pár odstavcích se jako obvykle dozvím v jakých lokacích se budu ve hře pohybovat. To je bolest snad všech recenzí, tyhle spoilery. Až budu hrát, budu vědět kam zamířím po několika hodinách. To mě štve. Takže si to musím připomínat. Kouknout na číslo a recenzi přečíst max. po dohrání, protože i když budu v půlce, vím co bude následovat a moment překvapení je pryč. Další zkažený zážitek. Díky Pavle:-)

    • Lokality za spoiler také nepovažuji, horší když recenzent napíše jak vyřešit nějakou logickou hádanku nebo jak porazit nějakého bosse. I to se zde bohužel často děje.

    • Ono sa asi tak nejak pocita s tym, ze ak si chce clovek kupit hru, ktora je naozaj nova tak si aspon nejake to video pozrie. Takze, odhalenim lokacii, zbrani a podobne sa clovek nevyhne. Pokial nejde o spoiler tak uprimne nechapem kde je problem.

      Ak povazujes uz len lokaciu samotnu ako spoiler tak asi kupujes hry len z uvodneho wallpaperu.

      Pri hrach ako COD to staci, tam vie co clovek dostane kazdy rok, ale Life of P je prvotina aj od samotneho studia.

      • Tak hrál jsem demo, vím, že je to soulsovka podobná bloodborne, ale že se dostanu na venkov a do katedrály jsem už chtěl zjistit sám. To je informace, kterou jsem nechtěl dopředu vědět. 

        • Tak nečti recenze. Je to proboha živého takový problém? Pavel je dlouhodobě jeden z nejlepších recenzentů u nás a ví co dělá. Tyhle malicherné maličkosti holt budeš muset pořešit sám. 

  • Carnage666

    Chtěl jsem počkat do října ale to zase vychází Lords of the Fallen 😬

  • iSpirit

    Bloodborne je za mě jedna z nejlepších her vůbec, je to jedna z nejlepších her historie s perfektní narací a perfektně vystavěným zvratem, takže za mě asi není problém, že se borci inspirovali. Za mě je chvályhodné, že ve finále to ani nějak nesrkávají a pomrkávají na fanoušky Bloodborne, kde se dá.

  • Dobrá recenze. Jen mám dojem že to běží na UE4.

    • Pavel Makal

      Omlouvám se za mystifikaci. Byl bych přísahal, že přecházeli z UE4 na UE5, ale až později mi došlo, že to byl případ Quantum Error. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit