Přejít na výpis diskuzí

Life is Feudal: MMO - dojmy z hraní early accessu

13.3.2018 19:25
Jan Slavík 31 příspěvků

Existují koncepty a herní nápady, u nichž si člověk jen posteskne a ztratí se v představách, jak moc osvěžující by bylo, kdyby se takový titul vážně podařilo vytvořit. Ale kdokoliv s trochou zkušeností s online hrami a zejména morálkou komunity v neregulovaných světech se při takovém snění usmívá jen...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Z mého pohledu bohužel výrazně nudnější verze Wurma.
    Velmi násilné tlačení do socializace a kooperace s ostatními a nepříliš povedená mapa.
  • ... a pak přijde WIPE a vše zase pěkně od začátku.
  • https://www.youtube.com/watch?v=UYVZk8mG8IY&feature=youtu.be

    takto vyzera hromadna bitka, takzvane Instanced battles kde sa proti sebe postavia dve frakcie 100na100
    • Děs. Přitom i ten fousatý Mount&Blade vypadá daleko líp.
      • Desnej pitomec ses leda ty, ukaz jakoukoli jinou hru kde se muze realne setkat 1/2 hracu.
        • Wowko, Runescape, Second Life ...
        • Otázkou je, jestli to pak za to stojí. Kdyby to fungovalo, tak ok. Ale to, že tam nacpou hodně lidí je asi tak jediné čím se můžou chlubit, ale když vidím jak to pak v reálu vypadá, tak bych to hrát opravdu nechtěl. Alespoň ne v tomhle stavu. Jinak těch 200 zvládá v pohodě třeba M&B Napoleonic Wars a vypadá to daleko lépe a tím nemyslím jen grafiku.
      • Vypada to desne, ale o tomhle ta hra neni. Je to o staveni, vydelavani penez praci, vylepsovani schopnosti, ktery ti umoznej delat zase lepsi veci za lepsi penize. Do souboje se tam dostanes jednou za mesic.
        Nez tam postavis barak, tak te to bud prestane bavit, nebo na tom ulitnes.
        • U hry která vypadá takto je úplně jedno, o čem je.
          • Takhle ale vypadaj vsechny hry, ktery jsou takhle slozity
    • lol
  • tak pochopitelně, jmenuje se to Life is Feudal, ne Life ia Easy nebo Life is Paradise *4*
  • Vtip u těchhle her je v tom, že čas strávený grindem a finální stavbou dejme tomu menší tvrze ve hře = čas na postavení svépomocí středně velkého rodinného domu.
    • No vidis, a misto psani nesmyslu do diskuzi sis mohl jit namichat maltu.
  • Jak vidno, zdejsi mamlasove nepochopili, ze ucelem ty hry neni neco skilovat, ale hrat si. Tzn trebas stavet mesto.
    • Naopak, my jsme to hráli. Stavět město budu radši v reálu, je to menší opruz...
      • Už jsi byl někdy na úřadě?
        • Baví se tu o stavění města. Ne o zasrané byrokracii, kterou tu uvalili tupí politici...
  • Hral tu nekdo wurm online? Da se to srovnat?
    • Jo... Wurm je víc hardcore, složitější ovládání a samozřejmě horší grafické zpracování.
      V LIF nemáš tak volnou ruku v stavění, jsou tu různé předdefinované stavby (chatrče, domy, různé kovárny, obchody, věže u hradu, keepy, atd.), hradby a palisády stavíš jak chceš (aby ti navazovali samozřejmě).
      LIF je více casual, by se dalo říci, pokud porovnáváme LIF a Wurm. Jinak je to samozřejmě taky hardcore hra oproti ostatním MMO. Hlavně ten grind abys vůbec něco vyskilloval a mohl vyrábět/stavět.
      • super, tak dobrou odpoved bych v tomhle foru teda necekal *4*
        Zustavam u Wurm online. *4*
  • "Představte si zhruba čtverec s vrcholy v Praze, Kladnu a Berouně"

    Nemá čtverec čtyři vrcholy?
    • Tři vrcholy pro představu plochy bohatě stačí, nicméně pokud si opravdu potřebujete konkrétně představit i čtvrtý vrchol, tak si ho představte přibližně 1-1,5 km jiho-jiho-východně od obce Nový dům *1*
    • Jistě, ale aby sis dokázal představit rozměry, stačí říct dva, že. Je to přeci jenom... čtverec.
      • Jsi si jisty? Jako vrcholy pouzil mesta a to znamena, ze mluvi o zemi. Tzn o neeuklidovskem prostoru. Takze bys vlastne potreboval minimalne 3 vrcholy (coz potrebuje i tak, protoze nevis jestli mas dva vrcholy na uhlopricce nebo na hrane) plus bod, ktery patri do toho ctverce a neni na jeho hrane, takze bych nebyl tak moc hrrr :) :) :)
  • Já měl YO fakt rád a tohle je v podstatě to samé, ale to chce celej život aby to člověk mohl hrát. Já mám na hry fakt hodně času, ale na tohle ne.. mě prostě nebaví skillovat Archery 70 hodin tak, že střílím do terče před sebou. (jo je to nejrychlejši způsob..). grind mi nevadí, ale tohle je totální sysifos..
    • Vidím to stejně. Na YO se to ještě dalo, ale tady je všechno skillování nekonečnééééééééé.
      • Tak YO je hratelný jenom díky tomu, že si nastavíš vyšší cap a násobič skillování, jinak by to byl stejně brutální grind jako tohle. Ale YO je pak taková hezká odreagovačka a občas mě to chytne stejně, jako farming simulátor. Na pár dní.
      • ta hra je ale fakt sama pro sebe, já mám rád těžký hry, čím těžší, tím líp, ale tohle je dementní v jiným rozměru. Na skillování herbalismu jsem si radši na netu našel makro, který mi samo sbírá kytky, dokonce autoři hry s tím nemají problém - dám si do všech čtyřech slotů kovový srpy, pusítm makro a jdu na 4 hodiny pryč a když přijdu mám inv plnej kytek a skill o 10 výš. no ale to není moc zábava, že jo. horší je, když někdo skilluje celý den Construction a celej blbej den staví a bourá bránu od hradeb.. *15* a když umřeš tak ti to sebere skilly.. třeba 10 hodin života jako postih za smrt. toto ne..
        • Pokud máš kvalitního kuchaře tak je ta hra naopak hrozně rychlá a skill na 90 dokážeš dát během jednoho dne. Tohle mě zklamalo. Čekal jsem že ti nejlepší řemeslníci budou vzácní. Ale to by asi bylo moc HC. Ta hra sama o sobě (technický stav) je už dost HC a hráči musí překousnout spoustu hrůz aby si dobře zahráli. Ale i tak mě ta hra baví a ze srdce ji nenávidím *1*
  • Karolinská minuskula je ještě v pohodě. Horší je kurent :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit