• 7/10 je podle mě dost nepravdivé,
    9/10 bych řekl že je daleko reálnější
  • Odulin
    První hru jsem zhltnul a líbila se dost...ale kjuci do tohohle se nějak ne a ne pořádně dostat. *9*
      Je to dost jiný, to je fakt. Není tam ta hrozba, co se tyčila nad Arcadia Bay, nejsou tam hrátky s časem, který tvořily dost zajímavejch scén v LiS, jasně.

Ale osobně mě bavil aj ten intimnější, osobní přístup. Oblíbil jsem si díky tomu Chloe, navzdory tomu dost otřesnýmu úvodu, a můžu říct, že kdybych ty hry bejval hrál v opačným pořadí, rozhodnu se na konci LiS jinak =). A taky se mnou dost rezonovaly některý témata, se kterejma se neni zas tak těžký ztotožnit. Nenaplnění, smrt v rodině, a tak =).
  • Naprosto TOP mezi příběhovými adventurami. Není třeba nic dodávat.
  • jamar28
    Když na něj nikdo nebude reagovat, přestane ho to časem bavit. *15*
      Hnisavce? to bys musel zrušit svobodnou diskusi (anonymů)
  • jamar28
    Zatím odehrány 2 epizody, třetí u ledu. Bohužel vcelku zklamání. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi to jako úplně zbytečná hra. Je fajn vidět některé postavy a místa v minulosti, ale to je asi tak všechno - příběh nudný, hudba většinou nevýrazná a nic moc, vracení času se nepovedlo nahradit žádnou podobně zábavnou mechanikou, Chloe není tak dobrá komentátorka jako Max a Rachel je jedna z nejotravnějšíš a nejméně sympatických herních postav, jakou jsme měl kdy tu smůlu poznat. Paradoxně jsem si zatím nejvíc užil ty pasáže, kde nebyla. *15* Pořád tak nějak doufám, že třetí epizoda se najednou zázračne zlepší, protože jestli ne, tak je to tak 5/10.
      Spíš mi to příjde jako taková vsuvka která postrádá atmosféru minulé hry - nebylo špatné ale moghlo být mnohem lepší

Pokud si myslíš že se to zlepší tak ne spíše to bude pro tebe ještě mnohem horší *12*
  • Těšil jsem se a nejsem zklamaný. :) Recenze super, diki za ni. :)
    V článku stojí, že bude pokračovaní druhe pokračování hl. děje...Takže tím se myslí ta bonusová epizoda s mladší max ? :)
  • Ještě má vyjít bonusová epizoda ve které bude i Max. A vrátí se i původní dabérky z 1.série.
    • Pardon. To měla být reakce na dotaz Pecena.
  • Kverulant

Bohužel oproti Life is Strange zklamání (nejen protože hlavní hrdinka i její romantický subjekt jsou na zavraždění). Je to v podstatě film s nějakou větší mírou herních prvků než mají interaktivní filmy, takže člověk spíš pasivně sleduje a chodí, aby občas naprosto nesmyslně načmáral nápis někam, kde to nedává smysl. Epizoda 3 rozjede šílené krimi, kde hlavní postava už v podstatě kašle na zákony (kancl a to, co následuje) a nejhorší na tom je, že z toho nic moc nevyplyne, ani nevidím reakci někoho, komu se vloupe feťačka se základkou do domu a načmárá mu fixkou nápis "tady má tajnej chlast" na šuplík. Hráči a NPC musí být velmi lhostejní, aby to přehlédli. :(

• Ten návrat Max ve druhé sezóně je nějak oficiálně potvrzen dontnodem, nebo jen autorovo přání? Protože v dřívějších rozhovorech autoři označovali ten příběh za ukončený...
      Přání. Max jsem měl rád, ačkoliv občas byla taky na pohlavek =)).

Věta nicméně neměla znamenat, že tam opět bude, ale že to bude druhá řada dobrodružství, který si pamatujeme kvůli Max. Ale pravda, že takhle napsaný to může znít zavádějícím způsobem. Upravím to, díky ;).
    • Ano příběh ukončený je. Je to bonusová epizoda, kde bude Max a Chloe o pár let mladší. Prostě nějaký úsek z dettví.
  • Proč stále ještě na tuhle hru není čeština??? Je to příběhová adventura, což znamená, že každé slovo, každá věta je důležitější než vše ostatní a přesto tahle hra u nás vyjde bez české lokalizace! Néé, my jsme vážně podřadná druhořadá země východní Evropy a nikdy to nebude lepší!!! Odmítám tuhle hru hrát, dokud jí nebudu rozumět a vyzívám všechny ostatní, aby se přidali k bojkotu všech her, které u nás nevyjdou v české lokalizaci. Vás neuráží, že nestojíte někomu zato, aby to kvůli vám přeložil? Ve vyspělích zemích je plná lokalizace naprosto běžný standard. Nenechte si od nikoho namluvit, že je to drahý a že se to nevyplatí. Skutečným důvodem je pohodlnost a neúcta vydavatele k vám hráčům!
      No jasně a ted tu o karkulcve nebo perníkové chaloupce *7*