Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kámo, ty jsi to vůbec nepochopil. I kdyby varovala obyvatele Arcadia Bay před tornádem, tak se stane třeba zemětřesení nebo nějaká jiná katastrofa. Maxine totiž během děje všech epizod tolik rozhasila kauzalitu, že se to nějakým způsobem muselo napravit - to je to máchnutí motýlích křídel...

    Nemůžeš si zahrávat s tokem času a čekat, že se to potom nijak neprojeví. :)
  • Píšu opožděně, hru jsem úplně ignoroval a čekal, až bude venku celá. Nevěděl jsem o ní nic. Zahrál jsem ji až teď a podle mě je to jedna z nejlepších adventur, co jsem kdy hrál. Nemám rád indie věci, nemám rád francouzské věci, nemám rád hipstery, nemám rád polovinu věcí, které ve hře jsou, a přesto se mi velmi líbila - prostě malý zázrak. Dvacet let se těším na nové Twin Peaks a ono nakonec přišlo z úplně nečekaného úhlu. Kolem této hry putuje hodně mýtů, řeší se lesby, sci-fi, Mass Effect a další nesmysly, o kterých hra není. Rozhodně doporučuji, přistupovat k Life is Strange bez předsudků, pak je to skvělý zážitek.
  • niceguyfromrussia.ru
    áno, obyčajné BFF http://imgur.com/4YYuVHN

    Tie dialogy od Chloe ako "boys are f_cking gross" a fakt že na konci sa môžu poboskať druhý krát (podľa rozhodnutí) s pekným francuzákom... yup, "kamarátky"
  • much0J
    Nečetl si "Nakonec se se mnou krásně "vykousla", dobrovolně a s chtíčem .." ????

    + ber to trošku s nadsázkou
  • fallanga
    To, že políbíš Chloe, neznamená, že je to lessba. Jsou to nejlepší kamarádky, takže bych to bral jenom jako hec.
  • much0J
    *SPOILERY*

    Mě se líbilo, že mi hra dovolila z Max udělat les*u a toho týpka, co jí tak nějak nemastně a neslaně balil (jeho fail, když neumíš balit holky, nezasloužíš si je), jsem naprosto ignoroval. Ta hra s tím krásně pracovala a uměla to v těch haluz scénách pěkně připomenout (v jednu chvíli se s ním Chloe přede mnou líbala, ale mě to to nevykolejilo, naše láska byla zvláštní, ale pevná) a o to těžší pak pro mě bylo jí nechat umřít, protože i když mi nějak zvlášť na obyvatelích Arcadia Bay nezáleželo (nejsou to skuteční lidé), ani naše láska nebyla skutečná a tudíž byla postradatelná. Nakonec se se mnou krásně "vykousla", dobrovolně a s chtíčem a já šup zpátky na hajzl a nechal jsem jí umřít (ono, možná by to i přežila, lidi přežili horší zranění než kulkou do břicha, ale nuž) pro dobro věci. Cestováním v čase jsem toho dost posral a nakonec mě ty neustále výtrysky krve (které snad krom jedné halucinogenní scéně na konci 5. epizody neměli žádný negativní vliv) akurát tak donutili se zajímat spíše sám o sebe (čti Max, ale já už to nerozlišuju) a své zdraví, než nějakou průserářku a město apatickejch pseudo umělců. Jediný, o kom jsem byl rád že přežil, byla ta bezdomovkyně, která by ale i tak zkázu města přežila, protože jsme jí poslali (aspoň já, vy bezcitná prasata) o epizodu zpátky pryč z města. Možná bych se snad i v tom čase vrátil a Chloe zachránil ale meh, takovejch ještě bude. LiS se mi moc líbil a Max je nyní moje součást, moje introvertní, les*ická, naivní ale silná část. I tak bych však raději skropil její blůzku mým seme ... 8/10, hlavně za ten nový, lepší přístup k adventurám podobného typu, kterým položil základy Telltale (který ale dle mě trošku zaspal dobu)

    (Cenzura zakazuje slovo "les*a", což mi přijde mnohem šovinističtější než lidi, co by to používali jako urážku)
  • On aspoň svůj intelekt neuvádí v centimetrech jako tvůj chabý pokus dole...
  • Mna 5 bavila akosi pomenej ako predosle casti, mozno preto ze tam bolo vela takych tych nadprirodzenych veci a skakalo sa casom uz tak moc, ze mi bolo jedno co sa kde stane, aj tak som vedel ze to nebude mat nasledky kedze pojdem v case zase spat. Tak ci tak ale Life is strange je zatial najlepsia hra tohto zanru aku som hral.
  • fallanga
    Pokud jsi četl pozorně, tak sis určitě všiml, že napsal, že není důležitý cíl, ale cesta. Takže nevidím žádný problém v tom si to zahrát znova.
  • konec ME3 s LiS se nesrovnava kvuli obsahu nebo pribehu, srovnava se pouze ta posledni volba, ktera konec naprosto ovlivni (predesle rozhodnuti nemaji vubec vliv - to plati pro LiS i ME3, proto se srovnavaji) .. jinak nechapu, co na tom neni k pochopeni ..
  • Ludo
    neni potvrdena a urcite nie je vo vyrobe, Square Enix ako majitel prav nic neohlasil a ludia z Dontnodu momentalne pracuju na hre Vampyr

    jedine co bolo, tak scenarista z Dontnod povedal, ze uvazuju o druhej serii
  • Inteligenci mám 18 cm na délku a 4 cm na šířku, to by snad mohlo stačit, ne?
  • Skvělý nápad hrát to celé znova, když lze hru spustit z checkpointu těsně před tím rozhodnutím a shlédnout tak oba konce během 10 minut. Ale už po přečtení tvého "k jednomu cíly" jsem věděl, že přiliš velkým intelektem asi nebudeš oplývat...
  • Ta už je ve vyrobě a potvrzená
  • Radkaa
    Děkuji za nabídku, bohužel nesplňuješ kritéria - hlavně v inteligenci. *4*
  • Torm
    Life is Strange trpí stejným problémem jako ostatní epizodické adventury. Vývojáři mají předem daný scénář a výsledek se tedy z pohledu hráče může jevit jako sice klikatá cesta, která ale vedla k jednomu cíly.
    Naštěstí v případě Life is Strange se toto dá do jisté míry odpustit, neboť myšlenkou celé hry bylo, že ačkoliv jeden má možnost cestovat časem, tak měnit lidské osudy je náročné a nese to svou daň. Tvůrci hry nás o tom i několikrát přesvědčili a celá hra nás směřovala právě k uvědomění si tohoto problému.
    Konkrétně k páté epizodě. Konec jsme asi všichni předvídali a bylo nám jasné, k čemu dojdeme. Ale důležité je si uvědomit, že nejde jen o cíl, ale hlavně o tu cestu, která k němu vede a v případě Life is Strange je tato cesta nádherná a určitě z pohledu hráče uspokojivá. Bohužel sem tam se problémy vyskytují a z mého pohledu 5. epizoda patřila k těm slabším. Pravděpodobně to bylo hlavně kvůli tomu, že celé zakončení bylo hodně abstraktní a chyběla ona interakce s dalšími osobami.
    Tak či onak si myslím, že Life is Strange patří mezi mé nejmilejší hry. Po zkušenosti s Walking Dead od TellTale Games je to krásný upgrade. Již teď se těším na pokračování (pokud bude) a mezitím budu uvažovat další play-through (jsem zvědavý na druhý konec, neboť jsem zvolil ničivější zakončení připěhu).
  • vonTossis
    Vidím, že ti to nedalo a nestačilo ti dát jako nesouhlas jeden mínus. No jo, ale já jsem patnáctiletá holka. :)
  • SnakePlisken
    "Zápletka Life is Strange zprvu nezněla zajímavě. Příběh ze světa adolescentů říznutý sci-fi tématikou a cestování časem působil spíš podivně, ale v průběhu jednotlivých epizod se ukázal pravý opak. Life is Strange je jedno z největších překvapení letošního roku a závěrečná část první řady to naštěstí dvakrát podtrhuje."

    To si mám vyložit tak, že autor recenze potvrzuje další řadu?
  • SnakePlisken
    Pár takových tam je, ale je jich asi jen pár. Ono to ale nevadí. :-)
  • Užila jako že jsi si to dělala při hraní rukou? Jestli chceš, tak ti s tím rád pomohu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit