Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • heartless_cz
    Tohle už mě nechává zcela chladným. Zajímavější je, co předvedl otec jiné slavné série Hideo Kojima. Jeho nové dítko má šanci pokračovat ÚSPĚŠNĚ dál v rámci ságy narozdíl od rádoby FF. MGS: Ground Zeroes podívejte se na 14minutový "trailer"
    • No já už z toho mám trochu strach. MGS 4 sérii krásně uzavřelo, odpověd jsme dostali téměř na všechny otázky (z těch zásadních na všechny), takže jsem byl velmi překvapen že tu je najednou další díl přímo od Kojimy, který se několikrát nechal slyšet že s touto sérií už nechce mít nic společného.

      Ale samozřejmě se těším a věřím že to zase dobře ukočíruje. Jen pořád tak nějak skrytě doufám, že ještě někdy udělá další díl Zone of The Enders.
  • calwin
    no teraz keby že si chcem zahrať FF tak už som naozaj stratený...
    • Pokud jsi ještě žádný díl nehrál a chceš hrát pouze ty next-gen, tak začni XIII.

      XIII-2 je první pokračování.
      Lightning Returns: Final Fantasy XIII by mělo podle toho co víme být uzavření příběhu.
  • Ale vzdyt to uz tady bylo. FF7 Dirge of Cerberus , taky akcni , kratky , z par startegicko-rpg prvkama. Zajimavy je ze z toho ale nikdo nedelal dalsi dil FF7 , stejne jako by se nemel delat z tohohle dalsi dil FF13 , ale holt to by se to pak blbe hypovalo a spatne by se psaly skandalni clanky o tom jak je FF13 spatna , ze?:) FF 13 a FF13_2 jsou porad profesionalne udelane hry , ktere se dobre hrajou . To ze tomu se nelibi neco , tamhletomu zase neco jinyho je vcelku logicke ale nic to nemeni na tom ze se jedna porad o kvalitni hry.
    • No já bych s tebou i souhlasil (oba díly mě bavily), ale bohužel když se podíváš na názory hráčů co XIII a XIII-2 hráli tak zjistíš že ty negativní spíše převažují (v prodejních číslech je vidět že XIII-2 se dokonce prodalo skoro o polovinu méně než XIII, takže je vidět že ti co se spálili s XIII už na nějaké pokračování nejsou zvědaví).

      Ale za to si může SE samo pořád se snaží zavděčit západnímu hráči a neuvědomují si že právě tihle hráči měli Final Fantasy rádi pro její odlišnost od té jejich nudné produkce.
      Ve výsledku není spokojený nikdo, protože fanoušek série dostal hybryda který vlastně ani neví čím chce být a pomalu ztrácí identitu - SE zase zjišťuje že si to kupuje čím dál méně lidí.

      Navíc XIII-2 měla tak neskutečně násilně useklej konec že jsem i já který se u té hry bavil byl po dohrání naprosto znechucen. Takže já osobně s negativními komentáři na tuto hru nesouhlasím, ale zároveň je plně chápu.

      Nejvíc mě sere že Final Fantasy Versus XIII v SE jakoby úplně ignorovali, přitom zrovna tahle hra celou dobu vypadala jakoby mohla do série vlít zase trochu té živé vody.
  • Sumář informací z videí:
    http://i50.tinypic.com/34e3gqr.jpg
  • Tvrděj že remaik FF7 neudělaj dokud nebude mít nějaký díl stejnej úspěch. S takovouhle to, ale nebude nikdy. Vždyť z FF dělaj úplně jinej druh hry než to původně bylo. Všechno co dělalo FF pomalu dávaj pryč a výsledek? Hra která s FF nemá nic víc společnýho než snad jen to jméno.
  • zipp
    FF uz neni co bejvalo, než tohle si radši zahraju Final Fantasy 6 Advance na GB emulatoru...
    • mě je hrozně líto že se mi u jednoho důležitého videa u FF7 vypíná explorer jinak to hraju doteď :( nevíte někdo co s tím?
  • Bojový systém v FF 12 byl geniální. Nezdržoval a přitom byl variabilní a dalo se taktizovat. To je můj názor.
    • zipp
      Souhlasim v FF 12 mi sice uplně nesednul příběh , ale bojovej systém byl vážně parádní.
      • Teď ho máte v Xenoblade Chronicles a The Last Story.
  • Final Fantasy MCDVIIIIII
  • Tahle zmena ve FF je stejna jako kdyby do God of War dali ATB . Zmena je dobra ale taky zmena musi mit hranice . Jestli tohle budou cpat do ostatnich dilu tak to zacne tim ze tam bude nejakej ten "cooldown" ale o par dilu dal uz to bude normalni mlaticka . Square zabiji to co vytvoril . Odchodem Sakaguciho odesla i FF . Necekal jsem ze to skonci Square s JRPG tak rychle . Doufal jsem ze po 13-2 prijde konecne Versus a Type-0 a potom konecne 15ka s poradnym pribehem volnosti tak akorad na jrpg a poradnym ATB nebo CTB . Moje obavy o znacku FF se naplnily . Od FF10 je serie FF v bludnem kruhu . Uz i u 12 dilu byl slabsi pribeh pro me bojovej system kterej jsem proste nemohl vystat pod jmenem Final Fantasy . FF 12 se mela jmenovat Vagrant Story 2 a FF 13 mela vypadat jak na prvnich gameplay trailerech a slibech a ne to co nakonec vyslo .
  • Tak je jasný, že jako v každé diskuzi o Final Fantasy se tady objeví lidi, co budou nadávat na celou sérii, lidi, co budou stýskat po FFVII, lidi, co budou tvrdit jaká je to "anime" blbost, a někdo se zeptá jak spolu jednotlivé díly souvisí.

    Ale s tím se nedá nic dělat. *3*

    Já to vidím takto.
    FFXIII byla hra silná v X a slabá v Y. FFXIII-2 byla hra slabá v X a silná v Y.
    No a 1 a 1 jsou 2. Teď není od věci udělat hru silnoui v X i v Y.
    • Tak a me by zajimalo co si predstavujes pod X a Y resp v cem byla silna XIII a XIII-2 .
      • V XIII se zaměřili na příběh, ale volnost trpěla.
        V XIII-2 naopak, příběh byl clusterfuck a končil víceméně To Be Continued.

        Když to spojej, daj tam dobrej systém boje atd., tak to může být super.
        • Diky. *4*
          System boje zatim podle informaci vypada ... spatne ,ale to je jen muj nazor .
          XIII mel celkem dobrej pribeh ,ale nic epic to nebylo *4* .
          Me u FF chybi to co co jste mohli delat po dokonceni hry napr. FF10 a Dark Aeons nebo 8 a Triple Triad .
          XIII mel sice mise ,ale co to sakra bylo . Kazda mise stejna najdi zabij .
          Nechci ten nove oznamenej FF nijak shazovat ,ale uz tomu moc neverim i kdyz to je + pro me aspon pak nebudu tak sklamanej kdyz to bude blbost . Kazdopadne si zo zas jak v*l predobednam protoze proste SE umi delat trailery *4* .
          • No jo, tak ty dojmy v Andriasangu naznačujou, že jdou spíš cesou Kingdom Hearts, co se týče boje. Stejně tak i Versus XIII. Přece jen 100% menu based combat už moc lidí dnes nechce...

            A čekuješ i FFXIV: A Realm Reborn? Vypadá to taky super. FFXIV byla nic moc, to souhlasí každej, ale SE se k tomu postavili čelem, vyměnili vývojáře, nahodili patche a celej velkej overhaul a zatím to vypadá dobře. Minimálně betu bych osobně chtěl zkusit.
            • jinak tu je nejake nic rikajici video o Lightnings Return http://www.youtube.com/watch?v=nQy9mbKK9jo *4*
            • Ano XIV vypada hodne dobre ,ale kupovat ho nebudu *4* . Meli by se zamerit na poradnej singleplayer dil i kdyz jako MMO to vypada dobre . Jestli to bude na vyzkouseni treba jako demo na PSstore tak ho urcite zkusim . Jinak myslim ze fanousci FF by vic prijmuli ATB stylu FF VII,VIII,IX nebo X . Kdyby ve FF XIII aspon jako prvni polozka byla Attack a ne Auto-battle .
    • http://andriasang.com/con2jo/lightning_returns_demo_impressions/

      Another sequence showed Lightning, dressed in a new outfit, in pursuit of the criminal in a murder incident. She pursues a group of suspicious people, making use of cover actions -- hiding behind walls, for instance. During the presentation, Toriyama explained that you can perform some sneaking actions using simple controls.

      The demo play segment, performed live on the PlayStation 3, showed a battle sequence. You can customize Lightning's weapon, shield, costume and abilities. These customizations can be stored and switched between as you battle. The combinations also have names -- Blast Witch, or Holy Liberator for instance -- and there seems to be a visual transformation sequence. All this makes the customization combination system sound like the Paradigms of past XIII games, but it's not clear if the naming is the same.

      Like your typical FF game, the battle system has an ATB gauge which fills up as time progresses. But there are some action-style elements here, as you can now assign skills to buttons. Famitsu also says that you can assign some actions, including an evasion action, to a button.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit