-
V této recenzi mi chybí podrobnější srovnání s TW, tomu se u takové hry prostě nedá vyhnout. Takže bych se chtěl zeptat, jestli má smysl o téhle hře uvažovat, nebo raději znovu nainstalovat MTW a proč?
-
-
tak MTW jsme skousel a po chvili odinstaloval po tom co jsem zjistil jakou inteligenci tam maji jednotky. to uz bych radeji hral RTW
-
-
Na Total War to nemá , ta hra je prostě levá , o čemž vypovídá to ,že všechny jednotky mají měč,luk...(cokoliv-krom štítu) v levé ruce *3*
-
-
To aby sa pravou, ako spravni krestania a kriziaci, mohli prekrizovat ked sa blizi ich koniec *1*
-
-
V mori tych vysokych hodnoteni graficky lepsich,taktiez viac zabugovanych a castokrat slabsie hratelnych hier sa mi zda, ze tato hra si zasluzi minimalne 8 bodov, po opraveni chyb aj 9 (ak by chlapci vylepsili pribeh) uz len pre cenu. Dohral som tuto hru za obe strany a zrejme si ju dam este raz,tentokrat za inu frakciu = ine ulohy v misiach, nove jednotky (aj ked len par) na vyzsej obtiaznosti ako normal. Saraceni maju namiesto frakcii strom, kde si za upgrade body z misii a peniaze unlockujete jednotky, ability(ktore mozte pouzivat v zavislosti od viery). Zrejme ma tato hra chytila viac ako Tomasa Marneho, nemal som ani podobne problemy s jednotkami, ked som nevedel, kam som tu ktoru poslal.Dokonca problem s AI jednotkami, ktore len tak stali a nechali sa zabijat som mal iba raz za celu hru. Trva to trosku, kym sa dostanete do ovladania, zvyknete si menit formacie(co je dost podstatne), vypinat/zapinat autoattack,keep range, nasmerovat kazdu jednotku. Nastastie je tu pauza=space a vsetko sa da casom pohodlne zvladnut. Tych jednotiek nie je az tak vela, aby s tym bol problem. Strategom urcite odporucam!!!
-
- Hra neukládá během misí samozřejmě záměrně, aby si hráč nemohl libovolně loadovat. To není žádná novinka. To samé katapulty - autoři je prostě zakomponovali jako "strategické body", ne jako mobilní jednotky. Na tom nic divného ani "user-unfriendly" není. Nehledě na to, že mobilní velký trebuchet by byl pěkný nesmysl (ten se rozložil před bojem a tečka). Ano hry nejsou reálné, ale do této historické hry to imho nepatří.
- S tvrzením o systému "kámen-nůžky-papír" to autor úplně nevystihl. Tak to působí na první pohled, ale každá jednotka má plusy a mínusy, vliv má i terén, zvolená formace (např. s bonusy proti jízdě), skilly a výzbroj. Takže je to trochu složitější.
- Že chybí ukazatel, kam jednotka jde, je určitě chyba, ale je to snad jediná závažnější nedotaženost zmíněná v článku (z hlediska obsahu). Nechápu tedy závěrečný odstavec, kde se najednou tvrdí, že je titul rozporuplný a v mnoha věcech nedotažený. Nechci autora kritizovat, jeho recenze je ok, ale tenhle odstavec působí dost alibisticky. Je to totiž jak přes kopírák z jiných recenzí, např. nechvalně známého pana Sillmena z BW. Jestli má hra více nedostatků, zasloužila by si více rozvinout, měl to autor zmínit. V dobré recenzi odpovídá hodnocení textu, ne že se na konci alibisticky posunuje nahoru či dolů podle toho, zda jde o AAA hype/budget/hru se špatnou pověstí, známou značku atp. -
-
- To neukladanie v priebehu misii je aspon pre mna osobne drobnym minusom, v momente ked je clovek v polke misie a musi nutne odist a hra sa neda ulozit tak to zamrzi. U mna osobne bol este naviac ten problem, ze hru som mal na Steame a mal som problem s padanim po uspesnom dohrani prvej misie, takze keby sa hra dala ulozit, pockal by som na patch a pokracoval dalej, takto som prvu misiu hral 8-krat, pretoze ak sa objavilo riesenie tohto problemu, musel som to ist znova cele. Smutne je, ze moj problem vyriesila az warez verzia, takze mam original na Steame a hram warez.
- S katapultmi suhlasim, rozhodne je daleko lepsie ich spravit ako staticke, inak by poskytovali az prilisnu prevahu a prvorade su aj tak skusenosti kmenovych jednotiek.
- Inak neviem ako autor, ale ja som nemal zrovna pocit, ze moji lukostrelci by mali lepsi dostrel ak stali na kopci, taktiez mi neprislo, ze by jazdci nejako vyrazne spomalili pri cvale do kopca, celkovo mi prislo, ze vyhody a nevyhody terenu neboli uplne dotiahnute do konca.
- Osobne si myslim, ze hra by si zasluzila 8, recenzia mi pride trosku kratka a nevystizna na tak komplikovanu hru. -
-
- S terénem souhlasím. Ten rozdíl v dostřelu tam je, ale není výrazný, záleží na výšce kopce. Většinou je malý, takže si ho moc nevšimneš. Ono to tak bylo už u Křižáků, první hry vývojářů. Jízda má mínus spíš v lese než na svahu, ale záleží taky, s kým bojuje. Lučištníky a slabší lehkooděnce prostě pobije všude, to by jinak byl nesmysl, aby tihle zoufalci dokázali vzdorovat. Ale nepovažuju to přímo za chybu, že ten terén není tak výrazný. On je to jeden z bonusů a teprve když se těch bonusů sejde víc, tak to poznáš. Daleko víc dělá únava při dlouhých bojích, což odpovídá realitě. To se mi na tom právě líbí.
- Proti recenzi nic nemám až na ten pochybný konec. -
-
- Toho terenu je podla mna trochu skoda, no minus to urcite nie je, rozhodne v misii kde sa postupuje len do kopca by som na vrchole cakal vyraznu vyhodu lukostrelcov, ktora by tam mohla byt kompenzovana ukrytim sa v lese, zas na druhej strane je hra vyvazenejsia tym, ze vsetci lukostrelci maju rovnaky dostrel. (Ale teda kampan za kriziakov som presiel a som v polke za Saracenov a ten rozdiel som nepostrehol *1* )
- Les je vyborny prvok hry, len je ho malo, ono zas na pusti sa tazko vyrobi, no v primorskych oblastiach by som ho dal rozhodne viac, je to skvely takticky prvok a lahka pechota v nom ma aku-taku vyhodu. -
-
Jestli je to podobně jako v Králi Artušovi, tak ten terén opravdu hraje výhodu a kopcovitá mapa je dost o tom, komu se podaří dostat lučištníky na kopec dřív (a komu po tom běhu zbudou síly). Takoví lučištníci pak jsou rozprášitelní jen pokud pod kopcem je les, ze kterého lze zaútočit. Naopak v Artušovi si pamatuju jednu mapu, která byla dělena řekou a ta šla přebrodit jen na 3 místech a všechna tři místa byla krytelná z kopce lučištníky. To byl brod smrti.
Les je skvělá věc, které jde výborně využívat. Ale opravdu asi nešlo udělat z pouště a vůbec jižních oblastí ruskou tajgu. :)
Neocore mně osobně Artušem dokázali, že dovedou udělat zajímavou strategii, která je zábavná a hratelná i pro mě. Artuš by u mě asi dostal klidnou devítku, takže na jejich další počin se už těším -
-
To s tym forom je dobry napad, nejako to hadam sformulujem a hodim im to tam. *5*
-
Odpověď pro Tse-Tse: dlouhé luky - to byla asi snaha o vyváženost stran.
Že Neocore umí a mají svůj herní styl s tím jednoznačně souhlas. Pokud jde o to skloubení taktiky ala Total War a vlastností Lionheart do jedné hry, tak jsem samozřejmě pro. Můžeš jim klidně napsat na forum, jestli umíš anglicky. Určitě ten koncept budou vylepšovat. -
- Teren ma svoje vyhody a nevyhody, kazdopadne zvacsenie dostrelu lukostrelcov na kopci je zanedbatelny az nepostrehnutelny, ale ako som pisal vyssie, je to asi hlavne kvoli vyvazeniu stran, lebo potom aj anglicki lukostrelci s dlhymi lukmi by mali mat asi vacsi dostrel, no nemaju.
- Ale je vidiet, ze Neocore vedia, ako robit vyborne hry, no zamrzi fakt, ze hra vyjde nevyladena na vsetky systemy. Viem si predstavit bojovy system zo serie Total War so vsetkymi plusmi a minusmi terenu a jednotiek a premyslene upgrady, itemy a vlastnosti jednotiek z Lionheart v jednej hre, to by bola slusna pecka. *8*
-
-
-
-
-
-
A Tomáš Zato tu psát nebude?
-
asi o té hře začnu uvažovat. Jenom mě pobavilo, že doporučená cena je 299,- kč, ale všude, i na Surtep.ct, jí vidím kolem 600-700,-. Hamižnost českých prodejců nezná mezi.
-
-
http://www.topcd.cz/vydavatelstvi/a-richard-lvi-srdce-tazeni-kralu
Surtep prodává anglickou verzi, kterou sem dovezl.
-