• romankubanektisc

Nevím zda hru zkusit, nedávno jsem poprvé v životě zkusil japonské RPG - Scarlet Nexus. Legrační je že,  je to přesně ten tip hry od které jsem vždy dával ručičky pryč (Anime, podivné vyprávění příběhu etc...). Nakonec se ale ukázalo, že jde o fantasticky návykovou hru s fenomenálním soubojovým systémem. Je taková i Lost Judgment?

• Hele toto není klasické JRPG ani anime. Je to víceméně normální detektivní příběh ze současnosti. V jádru je to akční hra, všechny souboje jsou akční, kdy kombinuješ útoky obranu a úskoky, ale máš možnost si je pauznout a doplnit životy atd, takže nic neřešitelného. Taky počítej se spoustu textů a filmečků. Není neobvyklé, že třeba několik minut jen sleduješ příběh.  Příběh se nijak nevětví a nemáš možnost ho nijak ovlivnit. Kromě výše popsaného hra nabízí velké množství miniher a vedlejších příběhů, takže hra vydrží na dlouho. Jak je již napsané v recenzi pokud jsi hrál předchozí hru nebo něco ze série Yakuza, čeká tě v podstatě to stejné.

• romankubanektisc

To zní dobře, právě jsem se díval na gameplay a vypadá to dobře i graficky a co je hlavní, dobře se to hýbe. Je tam i stealth a na to slyším. Yakuzu ani jinou japonskou hru (kromě Scarlet Nexus) jsem asi nehrál. Vlastně Ace Combat 7, ale tam byl příběh podán dost obtížně stravitelnou formou a tvůrcům jsem "na to neskočil" :) Každopádně díky za doporučení hru vyzkouším.

• LiarForHire1

Je to velmi specifické, ale čím dále lidí sérii Yakuza/Judgment přichází na chuť. U každého JRPG doporučuji vydržet prvních pár hodin, jelikož Japonci odhalují herní mechaniky postupně aby se je hráč naučil. Pokud zvládáš i tahové souboje, tak doporučuji série Persona, Trails a Final Fantasy. Pokud chceš jen akční combat tak sérii Tales of ( třeba Berseria) nebo Remake Final Fantasy VII.

• romankubanektisc

Uvažuju o remaku Final Fantasy 7 na PS4. Vypadá to pěkně, zkoušel jsem demo a je to OK. Personu jsem koupil ale hned jsem zažádal o refund (Steam). Bylo to na mne "too much" 🙂