Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm... velmi by ma zaujimalo, co to znamena "propracovali od zacatku" ... lebo jedine co ma napada je, ze by ho museli optimalizovat... alebo pouzivaju nejaky flash-ovy middleware, ktory nebezi na ipad1? z pohladu frameworkov predsa medzi ipadmi rozdiel nie je, takze to nebude software issue, jedine vykon.
    mate niekto inside?
    • Amanita si tuším stěžoval na poloviční paměť iPadu1. iPhone4 je zase moc malej a ještě s trochu nižším rozlišením: nutno buď skrolovat nebo veškerou grafiku a animace předělat tak aby to dobře vypadalo na menším displeji (jen tak zmenšit často nestačí). S obojím je spousta práce a testování, zvlášť když kód není připraven na jiná rozlišení (tipuju že ne...). AD zkoušeli podobnou konverzi pro Wii, ale výsledný dojem byl hodně pod očekávání - museli to zrušit.
  • Jednoznačně problém Flashe. Parádní platforma na začátku, ovšem jakmile dojde na rozšíření se na jiné platformy mimo PC, už to tak super není. AIR si zatim neumí sáhnout na grafické čipy v mobilních zařízeních, tudíž je obrovský problém s výkonem. Bohužel Adobe těžce zaspalo dobu, bohužel pro vývojáře ...
    • Ahoj, prepac ale Jediny kto zaspal dobu si ty v svojej informovanosti... pozri si co dokaze novy FLASH 11: http://www.youtube.com/watch?v=58onBGsGRNc

      ...

      pripadne si pozri hru od CZ-SK vyvojarov AOD : http://www.youtube.com/watch?v=F2VlBWdrxcM

      AOD ma cca 15 MB..

      *16*
  • Ach škoda . Machinarium miluju a mám ho na steamu a na svém Ipodu 4g bych ho velice rád viděl . Snad možná někdy .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit