• Všichni tu snad chtějí první díl, jenom s "dnešními" grafickými možnostmi.
    Jízda v autě je opravdová slast. První díl byl skvělý, ale jízda autem nebyla bůhví jak strhující. Ano, náročná a dost realistická. Ale honičky s policajty a mafiány, kteří sledují vaší přesnou stopu, než aby měli snahu Vás co nejdříve dostihnout, podle mě není úplně fajn.
    Ve hře podle Vás, kromě příběhu, není co dělat. A co jste mohli dělat v předchozí mafií? Zde můžete alespoň jít do obchodu, M1 nebylo nic (a nikomu to absolutně nevadilo, ani když si M1 zapnu dnes, tak proč to vadí v M2?).
    Obzvlášť mě dojímá komentář typu: chybí tu extrémní jízda. Rozhodně tu nechybí, autoři by se opět jenom snažili předělat první díl.
    V mafii 2 je ve městě hodně možností, ale jsou naprosto nevyužity. Takto bych to specifikoval. Pouze v dodatečném obsahu jsem navštěvoval obchody, vylepšoval vozy a popíjel v baru. Protože tam byla volnost jako v GTA. Mafia je ale příběhová hra, kde nemáte čas ztrácet v putyce a projížděním města. Prostě hltat každé sousto příběhu a nesledovat okolní život. Pouze při projíždění si všímat specialitek, jako stavba silnic a normální chování civilistů (nakupování novin, čištění bot,...). Pokud by pro vás tyto aktivity nebyly dostupné, neomezilo by to hru, jde pouze o živé město.
    To hlavní, co bych M2 vytkl, jsou právě nevyužité možnosti a krátká hratelnost. Každá mise má v sobě specifický prvek, který by určitě šel použít i na další mise k protáhnutí příběhu, což je velká škoda. Dodatečný obsah ke skvělému zážitku ze hry je nutností, což je od tvůrců sobecké. Nemůžete si však stěžovat na to, že nehrajete mafii 1 v novém kabátu.
  • Příběh je v porovnání s jedničkou slabší... ale grafika a fyzika aut je zde hodně povedená. Pokud se někomu auto s letními pneumatikami a náhonem zadní nápravy smýkalo na zledovatělé vozovce ze strany na strany, tak je to po plným plynem (rozuměj stisknutou šipkou "dopředu") naprosto v pořádku, ne? Škoda, že zde chyběla možnost nasednout na různá sedadla vozu či možnost střílet z okýnka za jízdy. Také mi zde chyběla možnost manuálního řazení - mohla být alespoň u náklaďáků či evropských sportovních vozů. Výběr oblečení mohl být širší, nedají se zde kombinovat např. kravaty, boty, klobouky či jiné doplňky... ale to už jsou jen takové ty mouchy... v porovnání s prvním dílem mě ale postavy příliš nechytly za srdce... jejich osudy mi byly tak nějak lhostejné. Český dabing je odveden řemeslně dobře... ale chtěl bych vidět toho člověka, který psal ty dialogy do češtiny... zabít tupým předmětem by bylo málo za to prznění mateřštiny.
  • Já nevím :) říkáte nudné ježdění městem?. Mě právě jízda a hlavně Město bavilo víc jak střílení :) a vydržel jsem po něm jezdit hodiny. Konečně chytrý řidiči (to jste vůbec nezmínili) ze kterýma se na silnicích citíte jakože skutečně přemýšlej :D né jak v GTA ke jezdej sebevrazi a kde vás každej za odřenej lak jde bez přemýšlení killnout. Tady vás hezky seřvou , řeknou jaký jste za volantem kopyta a někdo vám jí bude chtít fláknou :D nebo zavolaj cajty :) pecka
  • Když teď po dlouhé době koukám na hodnocení a komentáře , přijde mi že trochu přeháníte , protože mafie 2 je rozhodně dost dobrá hra..... možná vás nebaví proto , protože chcete rychle prolétnout hru a nezajímá vás okolí *3* *3* a abych pravdu řekl tak sem ji už několikrát dohrál a nejvíce mě táhne jízda autem , které nemůžu nic podotknout ... no prostě pro mě úžasná a fascinující hra *3* a jak tu někdo psal něco o konci , že blbě skončila , tak to je jasný , že neskončí úplně , když chtějí dělat třetí díl a navíc ... aspoň se máme na co těšit a kdyby jí udělali úplně stejně graficky i technicky , rozhodně by mi to nevadilo *4* *4*
  • Jenže o to tu jde především. Já osobně beru Mafii 2 jako podařené a předražené demo. (A datadisky jako výsměch hráčům za to, že se nechali nachytat a koupili si je.) Je krásná, to ano. Je technicky dobře zpracovaná, beru. Má pár hezkých misí. Ale jinak je totálně odfláknutá. Nebudu tady mluvit o vedlejších úkolech, o nich Mafia nikdy nebyla a nebude a nechápu lidi, kteří je čekali. Ale pokud mi hra zabere jen cca 11 hodin hraní, není to plnohodnotná hra. Navíc když má takový konec-nekonec jako má (pro mě to byl fakt šok, nechápal jsem, jak už může být konec) a obtížnost, jakou má (tj. skoro žádnou ani na hard). Policajti a lidi taky moc rozumu nepobrali (kradl jsem týpkovi auto a jen na mě tupě koukal, místo aby zavolal policajty; policajtům jsem při honičce zahnul za dva rohy a přestali mě hledat). Do žádné lokace (domu, restaurace atd.) se nedá vstoupit, pokud tam zrovna nemáte misi. Tohle bych odpustil, kdyby se aspoň dalo vejít do těch úkolových lokací poté, co jste tam už byli - ale ne, dveře jsou pak zase jen namalované. Domům stačilo dát schodiště a pár zamčených bytů (klidně 1 lokaci pro všechny dveře) a hned by to působilo propracovaněji a reálněji.

Kdyby vyšla tahle hra o několik hodně let dříve, řeknu OK a možná bych dal 85 % (tu krátkost a nedokončenost jí prostě odpustit nejde v žádné době, ale kreslené dveře domů bych toleroval, kdysi se to tak ve hrách dělalo). Ale v době dnešní (resp. v době, kdy Mafia 2 vyšla) to je úlet.

Já naopak chválím tenhle server, že jako jediný ohodnotil tuhle hru tak, jak si zaslouží, narozdíl od ostatních, kteří se nechali unést tím, že jde o Mafii a "ta přece musí být super".
  • Hru jsem dohrál za 2 dny a přišlo trochu zklamání. Není to úplná tragédie, ale čekal jsem, že to bude lepší.

Příběh je bohužel dost krátký. Město je naopak pěkně udělané, s tím si dali docela práci. Naopak mě ale mrzí, že ve městě nejsou prakticky žádné možnosti (kromě nakupování v obchodech). Je škoda, že tam pro hráče nefunguje veřejná doprava. S výjimkou jednoho DLC nemůžete odjet ani na venkov. Nemůžete si sednout na lavičku a kochat se apod. Nejsou tu žádné vedlejší mise a úkoly. Chybí i volná (nebo extrémní) jízda.

Není to úplně špatná hra, ale po 8 letém čekání bych čekal něco o třídu lepšího. 6/10
  • Opravdu nejhorší hra co sem hrál.Nechápu proč hlavní postavě neustále ubívají životy a navíc tak rychle??Za chvilku sem neměl nic a tak sem nepřepral ani toho 1. cápka a nikde nebylo žádné jídlo.Nechápu jak to někdo dokázal dohrát bez životů??Pro mě naprostý propadák!!
  • Jedna z nejhorších her, jaké jsem kdy měl na disku a pokoušel se je hrát... Proč že jsem měl tento paskvil na disku a hrál ho ubíjejících 5 hodin? Kvůli naprosto hysterickému a nezaslouženému hype (a rovněž díky kupónu u VGA karty pro stažení hry zdarma). Trapný příběh a hratelnost na úrovni nevydařeného simulátoru autobusu/taxi..celá hra je nechtěně k smíchu a osobně neznám nikoho, kdo by se u ní bavil, což je u videohry docela problém. Nad tím by se měli autoři příště zamyslet...
  • Hru jsem nainstaloval, zahral 30 min a odinstaloval.... Mafii I jsem si dohral do konce asi 5x... Co dodat
  • Souhlasím s RJ,Tiscali games už nestojí za nic. Jinak Mafia II je v pohodě.Nevím co pořád máte,vždyt máme freeride mod..Jsem rád že je co hrát :-)
  • Mafia2 - hra technicky a umělecký naprosto perfektně zvládnuta, ovšem nabízí krátkou herní dobu, dostane 7/10

Fallout3 - hra naprosto katastrofálně technicky udělaná, příběhově průměrná a nedodělaná, ovšem nabízí dlouhou herní dobu, dostane 9/10

Tento server jde od desíti k pěti... Vlastně teď už k nule
  • Hru jsem uhral za stejnou dobu jako zde v recenzi. Musim bohuzel s hodnocenim plne souhlasit. Hru clovek dohraje a co potom ? Smazat ?
    Grafika je super, hudba je super. Ale pribehove je velice kratka, jednoznacna pribehova linie, nelze nikam odbocit, zadne postranni mise hra nema. Navic volnou jizdu a nebo extremni jizdu zde clovek taky nenajde. Navic tolik moznosti ktere by hra nabizela, at uz jsou to detaily jako hromadna doprava nebo taxi, nebo jen hloupa moznost sednout si na lavicku a kochat se vyhledem na vyborne propracovane mesto z ruznych vyhlidek. Kdyz vezmu v potaz DLC, ktere jsou jen jedna velika arkada, tak jsem opravdu zklamany. Hra mohla byt o mnoho lepsi. *9*
    Osobne bych hodnotil 65%.
  • "Mafia 2 je perfektně technicky a umělecky provedený kousek, který veškerou herní konkurenci zadupává do země prezentací příběhu. Jenže to není film, ale počítačová hra", a proto jen 7/10.
    Já s recenzí víceméně souhlasím, sám při procentuálním hodnocení dávám 75%. Hra je to precizně provedená a krásně odvyprávěná, ale zabaví i po jejím nečekaně rychlém dohrátí?
    Ne... U CoD a krátkého příběhu mávnu rukou - vrhnu se MP. Ale co s Mafií II, když DLC k ní vydávaná působí jen jako laciný a hloupý vtip? A je to taková škoda.
  • 7 je strašně málo - pokud hru hodnotíte jako nevyvedený datadisk k jedničce, není to objektivní recenze - když vemu v potaz spoustu her, které mají hodnocení 8 a nesahají Mafii 2 ani po pažbu brokovnice, nemůžu s hodnocením souhlasit. Myslím, že tahle hra si zaslouží alespoň 8, spíše 9