Mafia: The Old Country v 9 minutách z hraní sází hlavně na atmosféru
-
generická lineární 3rd person střílečka. Jediná zajimavá věc je zasazení na Sicílii roku 1905, ale jen esteticky. Všude jsou auta, reálně by byly asi spíš ještě pořád vozy a koně a už vůbec by auta v tý době nedosahovala rychlosti 100km/h. Příšerný dialogy, expozice na každou kravinu a vykrádačka všech rádoby cool filmových mafia momentů... gut lak teda.
-
-
Dělám už pár let na veteránech - pouze motocykly, ale i přes to vím, že automobily v tomto roce dokázaly jet 100 mph i více. Jasně, že ne "standartní" šlupky, to by nikoho nebavilo: start pákou (potencionálně zlomené ruce), nastavit předstih, sytič...... To byly spíše pracovní automobily, ale speciály to dávaly v pohodě (až na brzdy). Takový "pravěk" to zase není.
Mimochodem, první automobily byly elektromobily, až potom přišel Benz. Nedivil bych se kdyby do hry dali dobový, pomalý, elektro vehikl.
-
-
No zatím to bohužel vypadá na opravdu spíše lineární akci (chybějící mapa při jízdě autem). Ale třeba se pletu. Prostě otevřený svět k Mafii patří.
-
-
Mafia 1 aj 2 mali skor pseudo otvoreny svet. On fyzicky sice otvoreny bol, ale pribeh bol postaveny linearne tak, ze to v podstate bola koridorovka
-
To už se ví přece dlouho, že to nebude klasický open world.
-
-
No já ti nějak nevím. Alespoň doufám, že to bude mít kvalitní příběh. Dabing ala generikej Ubisoft a jejich toporný postavy, ta jízda vypadá hůř jak v NFS a ty tupý ukazatele doufám půjdou vypnout. Zatím mě to teda nijak nevystřelo a vypadá to jako stokrát již viděný průměr.
-
Vypadá to, jako kdyby v tom měl prsty Ubisoft.😂
-
-
To byl můj dojem hned od prvních vteřin, že to vypadá jak další přeskinnovanej Ubisoft. 😁 Ta jejich prkennost z toho čiší na sto honů.
-
-
Proč se ta auta řídí jak Lamborghini na okruhu?
Ale bylo mi hned jasné, že to bude provar.
-
Graficky to vypadá pěkně, textury země, atd.. Animace tolik ne, sebrání zbraně ze stolu vypadá horší než v první Mafii.
Možná kdyby neukazovali hned začátku mise, že je cíl za 100 m vlevo, tak by to donutilo hráče i myslet. Takhle to hodně smrdí Ubisoftem.
Zvýraznění granátu červeně, aby ho viděl kdo + "He's got a grenade.", když ho předtím neviděli. Tlačítko "skip drive"?
Pokud má být ta stealth mise v noci, tak by tam neškodilo mít tmu.
-
Gameplay vypadá teda hodně mdle.
-
Vyzera to tak genericky, akoby dali tu hru za ulohu vytvorit AI, len do promptu zabudli dopisat, aby nepouzivala animacie a herne mechaniky z roku 2013
-
Tyjo tady ten benevolentní stealth a casual crosshair aim, prkenný postavy, prázdně vypadající svět, uf, hard pass, to už nedám.