Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Z dema mám dobrý pocit i když pohyb kamery je jako kdyby byla v medu, ale věřím, že si na to půjde zvyknout. Velká škoda, že remake RE3 tak odflákly.

    • radim.zaty

      Zatracené ženy. Kdyby to na tom dělali i muži, tak by to určitě neodflákli ;)

  • co jsem se díval na ukázky tak mi to ozvučení zas tak extra nepřijde, ale ani RE serii nepovažuju za strašidelnou. Je to spíš taková hororově laděná střílečka se survival prvky. To ozvučení mi přijde mnohem lepší např. v Outlastu 2, který je taky mnohem strašidelnější. Na Outlast Trials se těším určitě víc, ale RE4 dám asi taky časem šanci.

    • lito
      "co jsem se díval na ukázky tak mi to ozvučení zas tak extra nepřijde"


      ty jsi máslo :D. To si  musíš pustit na pořádně audio sestavě, ne se na to dívat na youtube a laptopu. RESI 4 má nativní atmos, můžu potvtridt na své sestatě, že zvuk je perfektní.

      • Dekuji, takze ma Atmos? Jsem to hledal a nikde poradne to nebylo u RE 4 popsano, jaky ze to vlastne original zvuk ma? U RE 2 bylo jasne napsany ze ma Atmos! Alespon v menu primo RE 4 neni polozka Atmos PC verze. Zatim co RE 2 ma jasne polozku Dolby Atmos tj v menu hry, sekce zvuku :) Ano u PC je app, kde lze nastavit Atmos ven, ale ja pisu primo nastaveni ve hre.

      • Derp_1337

        Jo, to bude problém většiny hráčů. Doma mají akurát laciné 2 stereo reprobedny a pak nikdy nemůžou docenit kvalitní zvuk a hudbu,

    • Každého asi vystraši niečo iné,  ja mam pri re bobky, outlast 1&2 bol taky... Zív. 

      • Carnage666

        Outlast uměle navyšuje ten scary faktor tim že se nemůže hráč bránit. Frustrace z toho že se musí schovávat a utíkat je hlavní důvod proč je hra "scary". Ve chvíli kdy moje postava dostane do ruky zbraň se hra stává mnohem míň strašidelná a osobně to i víc vítám. Pokud se mam vžít do role hlavní postavy rozhodně bych se zkusil bránit i blbym prknem nebo trubkou na místo toho abych jen utíkal a schovával se ve skříni.

        • tak nejak ako si napísal, v niektorých hrách to zmysel  dáva ( alien:Isolation, aj keď nejaká možnosť obrany sa tam tiež neskôr nájde ), ale v Outlaste to aj mňa hlavne frustrovalo.

      • Bobky budes mit az pujdes na frontu v ramci mobilizace, to bude teprve akcni Resident :D

        • Tajná mobilizácia už v ČR a SR prebehla,  naverbovali všetkých inteligentných a fyzicky zdatných. Čiže všetci idioti a lempli ostali. A ty asi nepíšeš z kasární, alebo? 

  • Od 7 dál mi právě přišlo, že zbraně mají celkem chabý feel. Ať už zvukově, tak i feedbackem. Hry jsou to jinak fajn a někdo může argumentovat, že v survivalu není pocit ze střílení to nejdůležitější, ale já bych to tam uvítal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit