Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na obrázcích a videu jsem viděl jenom samé bělochy. To snad nemyslí vážně, do 21. století taková hra už prostě nepatří....

  • Tak tohle vypadá parádně. Možná i škoda té válečné části, takoví Settleři s nádechem Kingdom Come by mi stačili.

    Snad to dotáhne do zdárného konce, určitě budu sledovat.

  • tak za mě je to asi okamžitě nejočekávanější hra roku.. AAA tituly mě letos nějak neoslovily.

  • Hidden

    Vlastne se mi to i dost libi, ma to takovou.... Slavic magic. ;)

    Doufam, ze to autor dotahne do zdarneho, plnohodnotneho a nezabugovaneho konce.

  • Vypadá to velmi dobře, tak snad to nedopadne jako většina těchto titulů, kdy to nikdy nevyjde nebo se nedodělané překlopí do final releasu. Jinak se nabízí přímém srovnání se Strongholdem, který tu měl nedávno trailer, tak tohle konečně vypadá jako hra z roku 2020 a ne 2005.

  • Nevim jestli nevznikala na mrizce... Bohuzel uz sem davno zapomnel co o tom tematu rikali na skole. Kdyby nekdo mel dobry zdroj, uvitam ho.

    Pamatuju si, ze nam rikali at se podivame na historicka jadra nekterych ceskych mest, ktera jsou dobre dochovana.

    • Mřížka je většinou modernější věc (typicky USA, ale jsou i v evropě, u měst, která prošla přestavbou). Nicméně přirozenější je uspořádání do kruhu s radiálama. Uprostřed náves, kostel, trh, náměstí - z něho dál zástavba, kdy každý chtěl bydlet co nejblíž centru - zástavba se rozrůstala v kruzích a v liniích podle hlavních cest. Dalším důvodem je opevnění, kdy kruhový tvar je úspornější díky poměr obvodu a obsahu, kdy kružnice/kruh jsou lepší než cokoliv hranatého. Dále se to také lépe brání - rohy jsou slabina.

      • pichpe

        Stačí se podívat třeba na mapu centra Českých Budějovic. To je typický příklad královského města založeného na "zelené louce". Jistá forma mřížky je tam znatelná. Ale samozřejmě byla ovlivněna přesně tím co píšete.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit