Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KronosDeret

    Tak už je to asi jasný, herní průmysl je pro pozdní kapitalismus už příliš pomalý ROI a nejde z toho vytřískat tolik renty. Vývoj se bude muset financovat z vlastního, takže menší projekty, zaměření na originální myšlenky místo zaručených receptů, trochu jako to bývalo v 90kách. Dost pravděpodobně se bude produkce stále víc opírat o AI asistenci a generování assetů. Bude to zajímavý evoluční tlak, v úzkých hrdlech je často nejrychlejší změna. 

  • ZOLLINO

    Monolith bol legenda

  • Veskoslav

    Tak Monolith defacto za posledních 7 let nic nevydal. A o to je ještě horší, kdo proboha chtěl WW hru? To cílili na divčí osazenstvo? Nic proti amazonkám, ale Diana je prostě divnopostava. "Proletím se v neviditelném letadle a laso pravdy tě přinutí mluvit." Tedy pokud člověk není Batman, ten jako jeden z mála dokáže formulovat své odpovědi dle své potřeby:)

  • frank.horigan

    Ničemu z tohodle se vlastně ani nedivím.  Herní trh byl donedávna (a možná furt je) tak přepěchovaný (často generickým) obsahem, studiema a lidmi v nich, že tohle prostě muselo přijít.

    Nabídka několikanásobně převyšovala poptávku, a dokonce i ti "hypernerdi" a streameři co u toho počítače sedí 9h denně a hrají vše, aby jim jako něco náhodou "neuteklo" tu kanonádu nebyli schopni zkonzumovat.

    Mimochodem, Immortals Avenium jsem teď jen tak z plezíru koupil za 25Kč...   Hra, která stála možná desítky miliónů $  a nikdo si ani nevšimnul, že vůbec vznikla.

  • Slušný masakr, vůbec bych se neďivil kdyby to vše bylo kvůli Suicide Squad.

  • Izmæl

    Monolith je mi líto. I tak nám ale dali jednu z nej FPS vůbec - F.E.A.R. (u kterého jsem tajně doufal v remaster/remake).

    • Já miluju jejich TRON 2.0, nejstylovější střílečka, co jsem hrál. A perfektní využití filmové licence. 

    • NOLF byl taky super, i když určitě ne tak přelomový.

    • Taronyu

      A tiež AvP 2 :(

  • Dondae

    Něco končí, něco začíná... Snad si zkušení vývojáři najdou cestu k zajímavějším projektům. Škoda ale že si licenci na LOTRA nemohou vzít sebou.
    • Hidden

      Tady musim souhlasit s kolegou nize - naopak jsem velice rad, ze si licenci na LOTR nemohou vzit, i kdyz Warneri jsou schopni ji mrsit i bez nich. Shadow of War sice nebyly spatne hry, ale svet a lore si teda festovne ohybaly podle sebe, jak se jim to zrovna hodilo do kramu.

    • lito

      na licenci LOTRa ať nesahají, ti mrvili lore snad ještě více než Amazon.


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit