Mass Effect 3 měl končit jinak. Proč z toho nakonec byly jenom různé barvy?
-
Mi se líbil ten čtvrtý konec, když jsem (omylem) střelil do toho spektrálního děcka. Jakoby nejvíc odpovídal duchu světa Mass Effectu, všechno dostatečně zakončil a třeba nechal i prostor pro další díly. Za mě měli nechat jen tenhle 1 konec - minimalistické, ale geniální.
-
kdyz jim prosel ten paskvil s ozivenim od cerberu v me2 (nekteri jim za to i zatleskali), proc by nezprznili i konec 3
-
To je sice fakt, ale MGS V jsem si teda fakt uzil, asi nejlepsi gameplay, ktery jsem mel moznost zazit... ;-)
-
Tak když Konami mohlo vydat hru bez konce (MGS V) tak proč by ne 😅
-
No to by z toho byl větší průšvih než teď. Udělat víc dílů je poměrně běžné a nikoho to nepobouří. Vydat konec příběhu jako placené DLC by u hráčů moc neprošlo (i když je to technicky v zásadě totéž - prostě další obsah prodávaný bokem).
-
tak mohli to utnout a zaver nechat az na DLC :) to by byl masakr
-
"Akorát že vůbec. Ke koncům se totiž vývojáři dostali poměrně pozdě a velkolepé plány byly na výrobu příliš drahé"
Vzhledem ke kvalitám zbytku série si pořád myslím, že pro všechny nejlepší win-win-win řešení mělo být celý konec z trojky useknout a udělat z toho prostě čtyřdílnou sérii. Takže vydat ještě čtyřku, která by sloužila právě jako ten závěr, byla třeba kratší (na jedno dohrání), ale o to košatější (více větvení a dopadů předchozích rozhodnutí). Prostě díl, který by šlo dohrát za pár hodin, ale bylo by to pokaždé znatelně jiné podle voleb v předchozích dílech.
Hráči by měli co chtěli, Bioware by podojilo o jeden díl navíc a všichni mohli být spokojení.