Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • prej "je na vas jakou zbran si udelate" tak to trochu pochybuju taky v nekterych hrach pisou ze pude delat tohle a zas to. a pak ve hre zjistite ze mate odemcena jen nektera vylepseni a ty dalsi se musi odemknout treba posbirat technologie a kdyz je nakonec odemknete tak si je moc neuzijete protoze se blizi konec hry. takze vlastni volba to neni.treba v nfs ma te odemceny jen jenom nektery blbi samolepky, v APB reloadet mate tuning taky zamcenej.
  • Damarus
    ME 1 a 2 mám sice moooc rád, nechci se nikoho dotknout, ale na konci videjí mě to spíš než ME připomíná Dragon age :D :D jak se vždycky tak ultra mega-drsonsky postaví proti obrazovce :D :D
  • podle toho co bylo ohlášeho na 2012 za hry bude podle mě hra roku Mass effect 3
    • Podle me to bude STALKER 2 *3* .
      • STALKER 2 vyjde v 2012 ?
        • rancor1223
          možná... doufám :D
  • Tesim se a to tak, ze moc! *1*
  • hobbito
    Já tomuto geograficky podmíněnému rozdělování hráčské obce nerozumím. Američani přece nejsou jedna unifikovaná rasa slyšící jen na určité herní žánry a postupy. Stejně jako u nás v Evropě je to na každém individuu co chce hrát, co ho zajímá a naopak odpuzuje. Tak k čemu tohle generalizování ? Tyhle pěkné řeči vývojářů mi připadají, jako kdyby jim to vtiskl do hlavy management pro papouškování při prezentacích.
    • Největší rozdíl je v tom, že hráč v USA hrající převážně na konzoli chce jednoduchou hru.
      Evropan hrající na PC chce hru propracovanější.
    • smejki
      ano, individua se liší, ale masa mluví sílou statistiky, ne individualit *3*
    • Anal.S
      Jasně že jsou rozdíly v preferencích Američanů a Evropanů.
      Uvedu příklad z trochu jiné mísy. Průměrný Američan se stěhuje jednou za 5 let. 5 let!. Nevím jaká je statistika u nás, ale myslím že to bude v průměru tak jednou za život, možná něco navíc. Proč?

      Protože do Ameriky se většina lidi nastěhovala. Lidi co se opravdu nebáli razantně změnit svůj život. A ta vlastnost se do jisté míry promítá do dalších generací. Proto jsou Američani lepší průbojnější než většina Evropanů. *1*

      Nebo u nás v Evropě se podívej ne herní trh v Německu. Do TOP 10 prodávaných her se často dostávají simulátory německých studií. To mluvím o např.: Traktor Simulator.
      Takový paskvil se pak dostane i k nám, díky našemu sousedství.
      Po světě je spousta specifických trhů. Mohl bych pokračovat.

      ...bývalý východní blok kde je vysoká míra pirátství, hlavně Rusko, kde existují v podstatě herní trhy. Jižní Asie zažraná do MMO... *4* *5*
      • hobbito
        Tenhle titul není dělaný pro jeden lokální trh. Mass Effect zasáhl opravdu masově celé herní odvětví tak se vývojáři nemohou řídit jen jedním hlasem či proudem preferencí. O tom, že každý trh má svá specifika není třeba diskutovat.
        • Anal.S
          Vývojáři jen tvrdí, e přesto že hru vyvíjí ve Spojených státech, ke je konzolí jak nasráno a nikdo nemá zájem proklíkávat se milióny nabídek, jsou si stále vědomi toho, že v Evropě je mnohem více hráčů, kteří mají toto rádi a proto se snaží uspokojit i je.

          Cestou kompromisu samozřejmě. Co na tom nechápeš? *8*
      • S tím Německem jedna taková zajímavá poznámka - Traktor Simulator totiž bude asi jedna z mála her, která projde tamní cenzurou. :D
    • Hráči v Americe asi chtějí něco jinýho, než hráči v Evropě. Každý člověk chce něco jiného, to zajisté, ale hráč v Evropě třeba nechce, aby vzal Shepard Americkou vlajku a rozběhl se s ní proti řadám Collectorů s Americkou hymnou v pozadí.
      • Lars
        Hezky řečeno *1*
      • smejki
        "americká hymna v pozadí" ...ultimátní dvojsmysl *15* *15* *15*
    • Cahir
      Co se přesně snažíš říct? Že neexistují spolehlivé průzkumy ohledně veřejného mínění?
      • hobbito
        Hra tohohle formátu přeci není dělaná pro určitý národ nebo etnickou skupinu. Když to Bioware vytvářel, tak si snad nesedli ke stolu a neřekli :" Amíci- tohle, tamto, tohle ne, Francouzi:.." a pak z toho netvořili žádný Eintopf všech očekávání a podlézavosti . Vytváříš snad hru pro hráče, kteří tenhle (jedinečně eklektický) styl ocení, bez ohledu na mapu. Vzali doufejme připomínky z pléna od fanoušků, od kritiky a své vlastní nápady.

        A pokud jde o SPOLEHLIVÉ průzkumy v oblasti veřejného mínění, tedy LIDÍ, tak něco v takového v mém vesmíru nefunguje. Tolikrát jsem se přesvědčil, jak jsou ta čísla falešná a nicneříkající.
        • Cahir
          "Hra tohoto formátu" - Jakého formátu? Možná jednička je RELATIVNĚ cílená na užší hráčskou skupinu, ale dvojka už je celkem casual hra (v tomhle případě nehanlivé označení, mám ME2 rád). A jelikož je ME2 dost masově zacílená (tedy si nemyslím, že jde o "jedinečný styl"), pak bych souhlasil s tím, že větší procento hráčské komunity dá přednost stylu dvojky. Prostě ty fanoušky jedničky překřičí (je třeba si uvědomit, že spousta lidí jedničku nehrálo), alespoň v Americe. V Evropě pravděpodobně masové hraní zas tak rozšířené nebude, takže jsou hlasy nerdů více slyšet. Prostě je to o tom, že v Americe se hraje víc (hlavně na konzolích) - a víc se rovná masověji. Tím nepopírám, že nerdi jsou všude stejní, v tom ti dávám za pravdu. Bioware si ale svých nerdů vždycky vážilo, takže se pokusí vyjít vstříc všem.

          Podívej se třeba na Fallout: New Vegas. Prodalo se ho snad přes pět míčů (většina na konzolích samozřejmě), ale kolik z těch hráčů umělo opravdu ocenit jeho hloubku? Pro většinu to byl prostě zábavný openworld, nic víc...

          Hele já sociologii taky nemám rád, ale co nadělám. Vtěsnat postoje masy do tabulek a statistik bohužel lze.
          • Cajk
            Socka je fajn, jen lidi neumějí pořádně používat a naplno využívat (už celkem hodně propracovanou) metodologii :).. Vtěstnat postoje mas do tabulek je jednoduchý úpe nejvíc, protože tam si půjčíš tabule od kolegů manažerů/PR a jedeš:)
        • Souhlasim s tim, co tvrdi Hobbito. Kazdopadne je zajimave, ze mentalita Amiku je preci jen neco jineho, nez u lidi v Evrope nebo dokonce Japoncu. Stejne bych ale za sebe rekl, ze hlavni rozdily jsou v maximalne v obtiznosti a hlavni rozdil je, jestli je to kvalitni hra nebo spatna. Pak je jedno jestli za ni stoji evropske studio nebo americke, nebo jestli se ridi studio podle tech i onech fanousku.

          Co se tyce propracovanosti postav v ME1, tak pro mne, ackoliv je tam vice moznosti, tak propracovanejsi zustava ME2. Kvuli soubojovemu systemu, ktery se v ME2 radi mezi to nej, co jde videt. Ted mluvim o hrani na nejvyssi obtiznost, protoze tam je treba rychle mysleni, strategie a celova rozvaha v prubehu souboju, I proto je pro mne ME2 o neco lepsim dilem. ME1 ma na druhou stranu mozna malicko "delsi a poutavejsi" pribeh, ve dvojce je ale take prekvapeni a loyalty missions mi prijdou spise jako hlavni cast, protoze jdou do hloubky postav. To by bylo neco malo k vytykani jednoduchosti hlavniho plutu v ME1.

          Jestli namichaji opravdu to nejlepsi z ME1 a ME2 bude to fajn.
  • Takze dvolezite rozhodnutia ? Conrad Verner !!! :D
  • Jak ho poslouchám, tak se těším jak malý kluk. Pak se kouknu na dosavadní videa a začíná skepse. Snad se to klukům z Bioware povede i na potřetí.
    • Rozumim ti. Taky se tesim,ale herni videa proste nevypadaji nijak extra...vypada to uplne stejne jako predesle dily.
      Pro me je teda hlavni pribeh a vztahy postav v parte a boj jsem si nijak zvlast neuzil ani v jednom dile.
      Skoda ze ohledne boje se vice neinspirovali serii Gears of War, akorat by na to naroubovali RPG elementy /rozptyl zbrane podle skillu atd/.
      No snad pribeh a rozhovory budou stejne dobre jako v predeslych dilech.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit