Máte železo do války bohů? God of War Ragnarök zveřejňuje hardwarové nároky
-
190 GB ufff...
-
-
Občas mi přijde že některé hry mají až zbytečně příliš nevyužitých assetů které pouze leží ve složce s nainstalovanou hrou, protože 190gb obsahu si skutečně nedovedu představit - a to ani v případě že onen obsah je nejspíš z větší části grafická stránka hry... při 190gb by to graficky muselo vypadat líp jak Alan Wake s path tracingem 😂
Trochu mi skápla slza když jsem nyní koukal do své složky zálohovaných .ISO souborů her a viděl tam hry o velikosti 900mb, 3gb apod 🥲
-
-
Asi si to neuvědomuješ, ale do jisté míry je tu nepřímá úměra mezi místem na disku a HW nároky.
Čím více jsou herní assety zabalené (zabírají méně místa na disku), tím výkonější herní mašinu budeš potřebovat, aby v reálném čase stíhala dekomprimovat herní soubory a krmit je do grafické karty.
Např. Alan Wake 2 při vydání zabíral sotva polovinu místa na disku než GoW Ragnarok, ale taky měl skoro dvojnásobné HW požadavky. Teď už to ale je s AW2 lepší, protože ty HW nároky zlepšili nějaké optimalizační patche.
-
-
Souhlasím. Docela by se mi líbilo mít možnost třeba nestahovat textury a modely nezvolené kvality, to by určitě pár giga ušetřilo :-) Ale chápu, že pro vývojáře je to značná komplikace.
-
-
To by bylo fajn. Zvlášť pro lidi s minimální konfigurací, kteří 4k textury neocení a navíc na svém zastaralém strojí mají obvykle i problém s místem na disku. Podle minimálních požadavků by to mělo jet i na Steam Decku, ale 190 GB je dost solidní zářez do jeho úložiště.
-
-
Chapu kdyz SP hry jsou zabiraji moc mista co nechapu jsou MP hry jako COD ktere vam sezerou velkou cast disku, a jeste k tomu jsou tak blbe udelane ze nemuzete si stahnout SP nebo MP zvlast...
( napriklad v Halo:MCC mate launcher a muzete si zvlast stahnout SP nebo MP casti Halo her...)
-
-
MP hry jako CoD zabírají hodně místa, aby byla použitá co nejmenší komprese assetů. Díky tomu, že je tam tam malá komprese, tak to je méně náročné na HW.
A tak hráči dosáhnou vyšších FPS a můžou to hrát i na toustovači. 😉
-
-
-
Proc muselo ?
PT se pocita pri hrani - tam je narok misto na uloziste, tak na vykon dedikovaneho HW v GPU.Treba si vem ze tam maji plny baked GI nebo neco co proste pri vetsi kvalite a velkemu rozliseni GI zere GB v ulozisti jak nic, ale nepotrebuje to specialni HW a je to o 50% vykonu lehci.
-
-
-
Předobjednáno, už se těším!