Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ten koncept,ktory dali maxovi je tak otrasny,ze by som tejto znacke prial,aby to zrusili.... *7*
    • To jsem nevěděl že už jsi to hrál.
      • to musim hrat,aby som poznal koncept? *8*

        takze specialne pre teba:

        Koncept (lat.) môže byť:
        prvé predbežné spracovanie, návrh, náčrt (najmä textu); nákres, osnova
        koncepcia, poňatie

        takze koncept maxa 3 su vsetky doterajsie informacie... *7*
  • ten koncept,ktory ali maxovi je tak otrasny,ze by som tejto znacke prial,aby to zrusili.... *7*
  • May Payne hry (hlavně jednička) jsou super, tak se jim to snad podaří. Budu držet palce..
  • Max Payne 1 i 2 patri do zlateho fondu, o tom bych vubec nediskutoval. A ohledne looku trojky, kontroverze mi nevadi, ale tohle skutecne vypada jak dalsi figurka sociaopata do Kane and Lynch. Nic proti, oba dily se mi libily. Max Payne, predevsim dvojka, byla opravdu vynikajici hra s vynikajici atmosferou. Ano, byla to hra akcni, ale ta akce byla podrizena prave te noir atmosfere vsude okolo, kterou zminujete....neustale zmlaceny detektiv v tmavym balonaku, ktery vypada jak rozestlana postel, psycho preludy, stare motely, dest, neustale pochmourno a pocit zrady a v neposledni rade osudova zena. Novy max vypada prave naopak, atmosfera podrizena proste akci. Takovych her ale vychazi tucet kazdy mesic....mimo jine take proto se zatim zadna dalsi legenda ala Max Payne nezrodila. Nicmene, nehazim flintu do zita...budu verit....
    • misho8723
      Chlape, lepšie sa to napísať ani nedá.. aj keď ja dúfam, že ak sa v koncepcii tohto dielu nejde nič zmeniť, tak budem radšej ak to nevyjde.. nehovorím, že to nebude dobrá hra, že to nebude baviť strašne veľa ľudí, ale ja proste mám Maxa spojeného s Noir atmosférou a tú zatiaľ na screenshotoch márne hľadám.. noir mám spojený práve s tými prvkami, ktoré si napísal.. takisto som zatiaľ nevidel horor, ktorý sa odohrával počas dňa, slnečných dní a pritom by ma bavil.. horory, thrillery, noir, všetko mám spojené hlavne s čiernou farbou :D Max Payne jednotka aj dvojka sú pre mňa niečo ako Svätý Grál hier a preto dúfam, že trojka nedopadne dáko zle
      • A on tě snad někdo nutí aby jsi to hrál? Když nechceš tak to nehraj a nech to ostatním které to bude bavit.
    • Každý určitě budeme zastávat v tomhle odlišný názor, ale právě ta změna, zejména kolem samotného vzhledu Payna, se jeví více než dobře a má to veliký potenciál představit zase jinou stránku té zklíčené, depresivní atmosféry s ještě více zklíčeným a depresivním pistolníkem v čele, než kterou jsem zažily právě v Noir Yorku. Payne už tady za ty roky není žádný mladík, je to v podstatě už děda a ani ne tak fyzicky jako duševně. Vždyť ten člověk přišel o svou rodinu, vystřílel několik mafiánských rodin, zapletl se do konspiračních akcí vlivných osob a byl nucen hlaveň otočit i proti zdánlivým přátelům, kteří se ho nebáli zradit za svým profitem a vůbec, jak padlo ve hře, všichni ti, co pro něho něco znamenali a kterým důvěřoval, skončili. Žádné oslavné fanfáry, žádný hrdina na konci druhého dílu, jen zlomený chlápek a jeho dekadence, týpek, který začal plešatit, znechutila se mu práce a pravděpodobně se nikdy nezbavil svých snů o masakrech a projektilech a jediné co zjistil, že ta pomsta mu ty blízké asi sotva vrátila a že jeho blízkým přítelem se stalo jen zabíjení. A někdo takový před tím vším utekl do Brazilie a věčně deštivý "Noir York + minulost" nechal za sebou v domnění, že na vše se asi podaří zapomenout a tak nějak možná začít jinak, než doposud.... ale to už je v rukách scénáristů. Každopádně, právě kvůli tomuto se na nového Maxe těším a právě z toho důvodu fandím i jeho nové image, která je zkrátka logická po tom všem a bude zajímavé srovnávat jeho prvotní kroky a myšlenky oproti třetímu dílu. Samozřejmě, jak se to zvládne hratelnostně a zda to vůbec bude atmosférou kvalita, to je už jiná kapitola. Ale předpoklady pro to mají a dokud se neobjeví první náznak příběhu nebo gameplaye, z kterýho mohu dělat závěry, házat špínu do té doby nemusím.
      • Takhle sem nad tím nikdy neuvažoval *3* počkáme, uvidíme...
  • a k té psychadelli řeknu jen tolik, že člověk by neměl používat cizí termity, pokud si jimi není suterénně jistý
  • Já teda nevím, ale Max Payne se vždycky točil okolo drog - a kde na světě se nechází víc drog než v Jižní Americe?! Pokud to bude stejná psychadelie jako předchozí díly, vůbec mi nebude vadit, že New York nahradí Sao Paulo (nevím, o jaké město jde přesně)...
    • Já teda nevím, ale Max Payne se nejvíc točil okolo Noir *2*
  • To zas chtějí něco vytřískat ze známé značky. Max se vyznačoval především noir atmosférou a charismatickým hrdinou. Tohle je z nějaké džungle a hrdina vypadá jak další psychopat do hry Kane a Lynch
    • janchor
      Kdyby chtěli jen třískat značku, neztrácejí čas stavěním Maxova univerza na hlavu. Tohle je naopak překvapivej (a samozřejmě kontroverzní) úkrok stranou.
      • No dobře, je možné, že s tou první větou pravdu nemám, ale v tom případě nechápu, co je přimělo z toho udělat něco, co by s Maxem Paynem člověk nespojoval ani po deseti pivech
  • S trochou stesti dali Ctrl+A a potom delete.
    Tim chci rict ze se je snad nekdo kopl do zadku a zacali vse delat od zacatku protoze to jak ted hra vypada podle obrazku je nekde uplne mimo maxe.
  • No jo, opakuje se situace z drivejska, pokud se nemylim, tak prvni Max se odkladal nekolik let, pamatuji si na velky clanek venovany ve Score nekdy v roce 2000 *2*
    • tak ale stalo to za to. perfektna hra to bola
      • Ale to ji jeste nedelal rockstar...ruku na srdce, jejich hry sou pro opravdu jednoduchy lidi :-) tudiz bych o trojky cekal spis nic nez neco (uz ta dvojka byla spis jenom zdimacka penez)
        • mně teda přišla dvojka stejně dobrá jako jednička... takže nevim jak to myslíš, že je hra pro jednoduchý lidi

          jinak trojky se bojim dost, že už to nebude ono, přijde mi to spíš (podle screenu) jak akčnější hra za Sama Fishera v dobách Double Agenta *12*
          • Narazim tim samozrejme na GTA, manhunt a spol...u tehle her proste nepripoustim, ze je hraje nekdo s mozkem v hlave
          • Jo jenže i za druhým dílem stálo finské studio Remedy
            • máš polovičně pravdu.. Remedy udělalo PC verzi, Rockstar Viena pak dělal na jiných verzích a vydával to.. takže máš pravdu, ale furt to nemění nic na tom, že nechápu předchozí názor *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit