Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Posledni Mechwarrior kde bylo poznat ze se jedna skutecne o obri mechy byl MW 3 od Microprose, Potom (vcetne tohohle) to uz vypadalo jak plastove hracky v kulisach lega.
  • Musím zamáčknout slzu v oku, když si vzpomenu na původní in-game trailer na Mecha 5. Bitky ve městě s velkými a těžkotonážními kolosy měly atmosféru. Tohle vypadá fádně.
  • A bude VR podpora? Vzdycky jsem si chtel zkusit Mechy v kombinaci HOTAS + VR helma na mireni... upne se to nabizi. *14*
    • Pokud se ti mechove budou pri chuzi houpat, tak si priprav kybl.
    • Zagro
      Přesně tak, už se taky těším.
    • Blue.Shark
      Kdesi jsem četl, že počítají s HOTAS a engine si vybírali podle podpory VR, takže tam šance je. Jen už se mi nedaří dohledat zdroj :)
  • Co se týče ovládání tak byl mwo super. Tohle vypadá podobně. Jestli tam bude i squad based hratelnost a dobrý mise, tak by to mohla bejt pecka. Škoda těch úprav. To byla věc která mě udržela pár desítek hodin i u mwo. Vcelku se těším.
  • Stacil by me remaster MW4 + datace, a vlastne, du se podivat esli neni nakej texture / graphic tweak pack :D
  • MechWarrior Online jak přes kopírák... Toho jsem se obával při oznámení :-/ Naštěstí se singl player kampaní, takže jistá šance tu je, že by to nemusela být taková nuda. V mém případě bych byl rád, kdyby se mechanismy hry přiblížily co nejvíce MW3 (pro mě nejlepší díl).
    • Pravda, uz jsem to par let nezapl, ale na MWO mi oproti singlu vadilo hlavne to, ze je to v arenach (logicky kdyz je to MP), proste znacne omezenej pohyb a bitky nahusteny na 2 3 mista na mape. To je pak takove ER PPC k prdu :-/ A prislo mi to moc freneticke na 100t potvory, proste jsem tam z toho nemel ten feeling jako z MW3 nebo 4. Takze doufam ze v tomhle ohledu to bude lepsi a jinak mi to jako kopirka MWO nevadi. :)
      • No 100 tun... :) Ono je to dle predlohy, ale spisovatel asi nemel moc anunk o hmotnosti stroju obecne :D 80tun vazi lokomotiva, 60tun tank abrams a kupodivu 35tun vazi stihacka!
        Takovy kracejici stroj velikosti vezaku by mel tak 2000 tun.
        • No vychazi to z deskove hry a ta je dost promakana co i do zohlednovani fyzikalnich zakonu.
          Jak se to vezme... takovy Abrams ma korbu dlouhou cca 8m a assault class mechove vysku cca 15-20m takze kdyby se korba tanku pripodobnila zhruba hrudni casti mecha, tak ti na koncetiny a nejakou dalsi vyzbroj (v tech 60t mas i vez) zbejva asi 40 tun pri pouziti standardnich dnesnich materialu.
          Zohlednime-li jeste vyvoj technologii 1000 let dopredu da se predpokladat ze minimalne vnitni struktura budou ruzny lehky kompozity a polymery, ostatne i pancir je definovanej jako kompozitni z titanu, umelych diamatovych vlaken, samotesnicich polymeru a podobnych materialu uzasnych vlastnosti a neskutecnych cen. :)
          Pravda, nemam nejmensi predstavu kolik by realne mohl vazit maly fuzni nebo termonuklerani reaktor. :P
          Ale tak to se dostavame do odbornych debat nad fiktivnim tematem. Obecne ti totiz dnes kdejaky konstrukter rekne, ze "chodici tank" je neefektivni nesmysl. ;)
          • Chodici stroje uz jsou a nejsou to jen srandicky typu robutku na hrani, roboty od Boston dynamics asi znas a je i sestinohy lesni bagr (ktery neni pasovy prave aby nerozjezdil les).
            Ale chodici tank se mi skutecne bez ohledu na dostupne technologie moc nezda:
            - silueta je nejhorsi co muze byt, vzprimena a otocena k nepriteli. Klasicke tanky se delaji nizsi a nizsi placky.
            - zranitelnost koncetin primou palbou, nebo neprimo - chodici stroj musi byt neustale pod proudem aby fungovalo gyro. Kdyz se pokazi pohon u klasickeho tanku, proste zustane stat a aspon muze strilet postaru, rucne.
            - ma prilis moc ploch co se musi pancerovat (nebo obetovat) oproti normalni krabici.
            - tlak na pudu, dobyvat Rusko behem oblevy bych mechama moc nechtel

            Ale jsou vice cool nez pasaky, to se musi nechat. Vic nez mechove battletechu se mi libi Titan z C&C tiberian sun, je docela kompaktni, nohy ma zkonstruovane tak, ze pri vypadku si sedne, akorat zpetny raz toho dela... A muj nejoblibenejsi je Minotaur z Duny, ten uz je ale ryzi scifi.
            A takovy imperator titan s katedralou na ramenou :D
            • Jo u BD jedou, kdyz jsem ted Atlase videl skakat salticka, skoro se mi udelalo nevolno jak lidsky pusobil, az jsem si rikal ze neni hezke se mu smat a mohl by mi to jednou vratit, kdyz hodil tlamu v naslednych "making of" zaberech... okapotovanej SpotMini a podbna "stvoreni" pak vypadaj, zejmena za pohybu, uz opravdu skoro jak neco z Metal Gearu :)

              Ale k jadru veci, nejake vyhody (krom demoralizace pechoty) by takovej chodici tank asi mel
              fun fact co se tyka profilu, vojaci dnes taky pri boji paradoxne postupuji v te zdanlive nejdebilnejsi pozicim, tedy celne s plnou plochou hrudi a je to prave kvuli armoru v neprustrelne veste, tedy vystavuji vetsi plochu nepriteli, ale za to ta dulezita a nejvetsi plocha (mimo hlavy a krku) je jedina co ustoji primy zasah z raze vetsi nez pistolove... a co si budem povidat, pri prestrelce se miri vetsinou na postavu jako celek nez na konkretni casti tela... ze by mozna inspirace? :)

              Ale co na tom, ze je chodici tank nesmysl, dulezity je ze je cool a badass a mame PC s periferiema abychom se mohli posadit do cockpitu a uzit si to se vsi paradou :D
  • Blue.Shark
    Naprostá dokonalost. Tenhle projekt má obrovské ambice, a pokud se je podaří vyplnit, úspěch je zaručen. Simulátor mechů na trhu vážně chybí.
    • Pokud tam nebude úprava MECHA jako v předchozích dílech nebavil bych se o simulátoru ale o arkádě jak poleno... *13*
      • Blue.Shark
        A to si ani nemyslím, arkádový a simulační přístup se určitě neposuzuje podle modifikovatelnosti mechů :) Navíc při počtu variant určitě nehrozí, že by to byla nuda. Docela se mi líbí, že každá varianta by měla zastupovat nějakou funkci, takže nebude vznikat univerzální mišmaš, kam to často s těmi modifikacemi směřuje.
      • Obri chodici mechove a nekdo se chce dohadovat co je simulator a co arkada? :D
        • tohle je simulace

          at-at a at-st jsou arkada *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit