Přejít na výpis diskuzí

MechWarrior 5: Mercenaries – recenze

18.12.2019 20:26
Mars Vertigo   16 příspěvků

Přátelé obřích zkázonosných pochodujících kovových monster, vítejte ve třetím tisíciletí. Napříč Vnitřní sférou galaxie zuří již třetí nástupnická válka ústředních lidských mocností rozesetých po stovkách planet. Civilisté možná válkou trpí, avšak pro šéfa žoldnéřské společnosti jde naprosté požehnání....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Rozjeli jste někdo Mechwarriora 4 ? ...Já jsem se asi našel u časem prověřených dílů ...

    • Row

      Par let zpet jo, ale lhal bych kdybych prisahal ze to bylo na Win 10, mozna to bylo na sedmickach. Ale tyhle stary flaky mivaj od komunity slusnou podporu jak v modech tak v nastrojich jak to rozbehat pod dnesnima systemama. 

      viz treba vlakno na redditu

  • Jack1947

    Po 20 skoro letech pokračování hry skoro se vším co k tomu patří, a hle výsledek je docela rezavý a začíná se rozpadat pominuli grafiku fdestrukce je parádní ale co není je umělá inteligence, ovládání hrůza, zasekávání o rozbořené domy, a nemožnost zastavit Mecha  takže se tam lítá pořád jak trotl pokud se nezastaví o překážku.

    50gb je extreémní velikost!

    Opravdu nechápu kde to vzalo vždyt to snad nemá "filmečky" pomalu ani v HD, no možná ano ale stejnak. No nevím příjde to pro mě jak něco na způsob Armored core to mě nebavilo... ale tohle docela ujde. Stejně to asi zapadne mezi zajímavějšíma a uživatelsky přívětivěšjíma hrama.

    Ono, člověk nerad furt kouká do kalendáře jestli je rok 2019( teda konec) když má možnost zkusit hrát něco podobného. Viz. rant od hráčů na REDDITU nejsem sám kdo to tak má.

    • 50GB moc na dnesni dobu? A to jsi chtel stahovat Witchera ve 4k... Wake up

  • Ahoj, poradí někdo jak se ke hře dostanu? Hrál jsem předcházející a ty jsem kupoval na cd, teď nevím

  • WortexCZ

    S recenzi ve vetsine veci urcite souhlasim. Jen mam pocit - a nezazil sem to jen v jedne misi - ze moje vysadkova lod po nepratelich v blizkosti strilela. Mohlo to byt naopak - treba ty mrnavoulinky tanciky strileli po ni. U laseru si clovek nikdy neni jisty. Ale proc pak po vystrelu vybuchly... to je zahada.

    S grafickou strankou nemam sebemensi problem. Okamzite - jeste pred prvni misi - jsem vypnul tu zrudnost co vsemu dava "komixovy" vzhled (outline / sharpening) a nemuzu si stezovat -  ani na kvalitu, ani na plynulost. Vse na max, jen AA jsem vynutil pres ovladace. Implementovana metoda je v pravde priserna a jen rozpatlava vse na monitoru - vzdalene objekty uplne neskutecne. Vizual me celkove uspokojuje (az na zminovanou "sharpening" prisernost, ktera se da nastesti v nastaveni vypnout a AA).

    Nicmene za zady se spawnujici nepratele, neviditelne steny prehrazujici normalne pristupnou krajinu a umela demence spolubojovniku je skutecne do oci bijici. Ne jednu misi jsem restartoval po tom co mi muj premotivovany kolega ustrelil primarni zbran - protoze proste jeho PPC dostrelilo dal, nez muj laser a ja byl zrovna v ceste.

    O to vic je s podivem jak neuveritelne me hra bavi. Je to proste Mechwarrior. Za me naplnena ocekavani. Maximalni spokojenost.

    • WortexCZ

      Doplneni / oprava: Transportni lod skutecne jen visi ve vzduchu a dela uplny prd!

      • WortexCZ

        Tezka schizofrenie! Vcera jsem po vystoupeni z transportu sledoval, jak ten zasypava nekolika salvami raket a obrim leserem nedalekou zakladnu. Takze... asi jo no :D

        • WortexCZ

          Tak finalne: S vysadkovou lodi se to ma tak, ze skutecne strili po nepratelich. Ale nema otocne veze. Strili pouze pred sebe v uhlu cca 20 stupnu, do vzdalenosti kolem jednoho kilometu. A ma DMG jak "prase"! Ale to neni to, proc sem se sem vratil...

          Po odehrani mnoha hodin uz mam zase o trosku jasnejsi predstavu jaka ta hra ve skutecnosti je. Z pocatecniho nadseni prislo vystrizliveni a pote i caste navaly vzteku a rozmrzelosti z nekonecne LENOSTI autoru hry. Je to zabava. Jsou to Mechwarriori. Ale ve skutecnosti jsou hluboko ve stinu svych predchudcu. Proceduralni generovani dalo hre v pravde na pr... zadek, a to poradne! Nepratele maji proste na pevno dane body kde se nestydate spawnuji a pozice hrace v tom nehraje zadnou roli. Takze pokud nejedete podle toho, jak si nalajnovali autori (jako snad v kazde soucasne hre) dockate se zlych, zlomyslnych... nepekna vec! Kde jsou doby podrobnych briefingu? Proc uz na mape nemuze bejt pevne dany pocet nepratel? Nebo proc nepratele nemohou prijet z okraje mapy? A vubec... KDE JE MAPA!? Obejit kopec bez mapy, jen podle te minimapky je kolikrat souboj s "rudou barierou" - neviditelnou zdi. Proc se mi na radaru nezobrazuji nepratele alokovani spolubojovniky? Proc jezdi tanky pod zemi? Proc nekteri nepratele nemaji problem strilet skrz balvany? Me by to nevadilo... pokud bych skrz ty balvany moh strilet i ja. Ale bohuzel. Je to zjevne vysada pouze AI. Proc pri zasahu protivnika z bezprostredni blizkosti ve vetsine pripadu strely protivnikem bez uzitku projdou, jako by tam vubec nebyl? A PROC!? se muj stotunovej mech zastavi o 25 tun vazici nic, ktere bych v predchozich dilech rozdupal jak to prislovecny lejno? PROC?! ;( Z jakeho duvodu je ve hre implementovan ten "naprosto ferovy" zbusob licitovani o salvage? V 99 pripadech ze sta vam totiz na vyzvednuti jedinyho mecha bude chybet jeden "salvage" bod. Je jedno, jestli mech po boji stoji 5, nebo 25 salvage bodu. Uplne jedno! Protoze v prvnim pripade budete mit k dospozici 4 body a v tom druhem 24 bodu. V 99 pripadech ze sta povidam! Nekonecne shaneni zbrani po celem vnitrim vesmiru. Nekonecne shaneni mechu po celem vnitrnim vesmiru. Chteli byste "double heatsing" chlazeni? No tak to si vsadte sportku. Tam mate vetsi sanci na uspech. A pak jsou tu dny. Cas. Cas ktery plyne, ale... PROC!? Uz je to tu zase. Ze zacatku jsem byl ve stresu z toho, jak vsecko dlouho trva. Bal sem se, ze neco nekde propasnu, nebo ze nekde vypukne valka driv, nez na ni budu maximalne pripraven. Ale... Neeeeeee. Vubeeeeec. Cas je tam pro srandu. Jako fakt. Uplne k nicemu. Ten skutecny herni "cas" se posouva s pribehovyma misema a ty se vam zas zpristupnuji s reputaci. Memu pilotovi je k dnesnimu dni neco kolem dveste-ctyriceti let a ma se cile k svetu :/


          Povidam! Achjo... ;(

          • WortexCZ

            ...a malem bych zapomnel: PROC!? se muj mech hreje naprosto stejne na zmrzly planete, jako na vulkanicky - po kolena v lave?! Proc je souboj s dvema assault mechy naprosto "o nicem", zato potkat dva mini tanciky a jeden vrtulnik je vetsinou neskutecnej horror?!

            Proc. Proc. Proc...

  • ja_nic_nevim

    Kdyby se tak zase konečně objevil nějaký slušný tankový simulátor. Ne, že by Arma 3 byla špatná, ale přeci jen.... 

    • Ghost47

      Druhou světovou dělají ti, co vydávají Šturmovika (Tank Crew se to jmenuje).

      Co se moderních týká, Steel Beasts ? Jen je potřeba počítat s tím, že to není dělané jako hra, ale je to simulátor přímo pro armádu, co se shodou okolností dá koupit. Něco jako pro pěšáky VBS. A že tomu odpovídá cena, i když tak šílená jako u VBS naštěstí není (jen na herní poměry je to dost).


      • ja_nic_nevim

        Ten projekt z Il2 enginu vypadá hrozně a AI nefunguje, Steel beast už pamatuje hodně zim a je to taky znát. 

        Letecké simy se dělají pořád parádní, ale tanky ne. 

        Hezky zpracované i když dost zjednodušené jsou v Post Scriptu, Squadu a Let hell lose jenže jste vždycky omezeni spoluhráči kteří jsou úplně mimo (hele tank, cool ja do něj skočím...)

  • Ano, hra má chyby. V recenzi jsou hezky popsané.. Obzvláště nic nedělající výsadková loď je do očí bijící a konce misí jsou občas podivné.. Ale hra mě i tak baví - Mechwarriory i Mechcommandery byly moje srdcovka.. A ten "pocit" je tu naštěstí zase. 

  • BlackenedHalo

    Ešte teraz si pamatam na recenziu MechWarrior 4 v SCORE kde hra dostala znamku redakcie SCORE OCENUJE.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit