Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No tak jestli to bude o tom, že se vám bude protivník snažit zničit hrad, tak se trochu bojím, že se dostaneme ke kameným kostkám místo ke hradům..
    • Jop to bude vypadat velmi podobne jako robocraft => navrsis hromadu kameni kolem, aby to co nejvic vydrzelo, ale k obyvatelnymu hradu to bude mit hodne daleko.

      Specielne v pripade, ze bude mozny ten vysledek odstrelovat z libovolnyho uhlu. Hrady se prave proto aby to neslo stavely na kopcich. Byt nektery na nevhodne zvolenych. Treba Karlstejn je vlastne z obranyho hlediska naprosta silenost, vsude kolem sou vyssi kopce ze kterych se da odstrelovat. I kdyz v dobe vystavby si asi neco takovyho nikdo nedokazal ani predstavit. Presto oblehani prezil.
  • Rosa - mega expert na vse...
  • Hmm ... ideove rekneme zajimavy, ale uz v tyhle fazi vidim to, co je videt u spousty jinych games - papirova/gumova fyzika. Rozpada se to, ale nikoli realisticky. Navic ucinnost ty kameny koule spis odpovida tristivotrhavy munici velky raze.

    Doporucuju (tvurcum predevsim) navstivit zcela libovolnou zriceninu a prohlidnout si, jakym zpusobem je konstruovana zed a z toho dovodit zpusob jak se rozpada. Stredoveky zdi hradu se stavely jako sendvic. Tedy postavily se obe strany (poskladany/castecne opracovany) a vnitrek se vyplnil vpodstate jen "bordelem" - tedy mix sutru, pisku, treba i hliny a vapna. Ono to zatvrdlo, ale mechanicky to znamenalo, ze v okamziku kdy byla narusena ta vnejsi skorapka, to uz nic nevydrzelo.

    Odstrelovani praky pak bylo zpusobily znicit hradebni ochozy, strechy, ... ale pokud jde o vlastni zdivo, to bylo pomerne hodne odolny. Navic hra alespon zatim nebere v potaz uhel dopadu. Opet, staci se podivat na libovolny hrad, potencielnimu utoku vystavene casti jsou staveny jako ostruha.

    + se zda, ze tvurci maji velmi nadsazenou predstavu o pevnosti vazeb zdiva, protoze aby upadl vrsek veze a zustal pohromade ... pripadne aby sebou most vzal polovinu hradu ...
    • IMHO vytvoriť 100% fyzikálny herný engine nie je ani náhodou v možnostiach súčasného HW. Buď môžeš mať skripty, kedy sa ti to bude rúcať stále rovnako a značne obmedzene, alebo musíš fyziku zjednodušovať (guma).
      • Guma neni zjednoduseni fyziky, guma je vadne nastavena fyzika. I na tom videu je videt, ze je to o fyzice kosticek. Jenze oni resi jen tlak/zatizeni hmotou, zjevne neresi tah = pevnost zdiva. A to je proc se to rozpada tak blbe. Defakto pokud nepotrebujes resit otresy, muzes barak postavit nasucho. Bude uplne vpohode drzet vlastni vahou. Malta se pak pouziva prave kvuli tomu, aby to zdivo neco vydrzelo i v tahu/smyku.

        Zakladni vypocet je pomerne trivialni a zvladne ho s prstem v nose kalkulacka. Jediny co musis spravne nadefinovat, jsou konstatny = kolik to asi tak ma vydrzet. A to plati prave i o chovani tech padajicich casti, kdyz nekolikatunovy bloky chovaj jako gumidek, tak mas neco zcela spatne. Lecjaky demo predvadejici fyziku vypada lip.

        Navic se v tomhle pripade nebavime o nicem, co musis spocitat behem milisekund, mas na to pomerne dost casu. Vem si, ze rekneme zamiris katapultem, a od toho okaziku, nez nabijes a vystrelis to muze trvat (v zavislosti na nastaveni) klidne desitky sekund (v realu by to byly spis desitky minut). Ale ty uz vis (nebo muzes vedet), co vystrel zasahne, takze uz muzes pocitat, co a jak ma spadnout.

        Me osobne pak vazne nezajima, jak to bude vypadat a jestli to bude mit uber stiny, uber vyhlazovani a jiny kravince. Mimochodem, kdyz sem jeste chodil na fora wotka, resilo se, proc nemaj tanky funkcni (=terenu se prizpusobujici) podvozky. Oni pindali, ze to nejde, tak jim tam nekdo postnul video zcela funkcniho podvozku, ktery zbouchnul v nejakym softu za odpoledne. Stacilo tomu nastavit spravne kolizni model.
  • Tak jestli se budu půl dne sráát s hradem a pak přijde maník se třema koulema a udělá mi z toho hromadu bordelu, tak mě to asi dlouho bavit nebude *1*
  • Demostracne prehnany asi. *1*
    Tak vynorilo se uz tolik ukazek a demicek kde funguje pekne fyzika vseho moznyho. Udelat a vypocist to evidentne lze. Problemem je, ze v kontextu cele hry to zere asi moc vykonu. Obavam se, ze budeme jeste dlouho cumet jenom na ukazky, a nebo prilis specificke mensi hry jaka je tato. Pokud se nestane zazrak a neprijde nejaka revoluce v skokovem zvyseni vykonu. Uz dlouho to tak ale nevypada. *7*
    • Spocitat se to da uplne vpohode, idealni uloha pro GPU, jenze on se lip prodava nalestenej vzhled nez funkcnost. Samo "spocitat" - neni realny delat skutecnej fyzikalni vypocet, ale i ten osizenej muze velmi dobre ve hre fungovat.

      Vem si trebas libovolnej soft na modelovani - rekneme blender. Do nej nejakej plugin, trebas na ohen nebo vodu ... a pak si nechej vyrenderovat jedinej statickej obrazek. Pripadne se podivej na nekterej z filmecku http://archive.blender.org/features-gallery/movies/ a pocti si, jak dlouho a na cem se to renederovalo.
    • Minimálně dalších 5-7 let žádnou změnu nečekej, protože to je plánovaný životní cyklus úžasných next-gen konzolí, které jsou rády, když rozběhnou novou hru na fullHD ve 30 fps a někde musí i přidávat filmové pruhy.
      Počítat tam pokročilejší fyziku? Neblázní, vždyť by ty krabičky spáchaly rituální sebevraždu. *3*
  • no extra realistické mi to nepřipadá a ten rotující strom v 1:01 ?? mhh . Tímhle videem se chtěli pochlubit ??
  • Nevěděl jsem, že se ve středověku na obranu stavěly domečky z karet *15*
    • A nebo že člověk střílí koule z ničeho *1* a karty tim ničí.
  • Má docela silnej kanón teda.... *7*
  • Paulcz
    amazing, this is amazing, wow, absolutely beautiful wow.. a ještě ten chlápek mluví jak robot :)
  • Jack1947
    Může bejt slanda no. *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit