Přejít na výpis diskuzí

MediEvil – recenze

10.11.2019 9:55
Jan Pikous 8 příspěvků

PlayStation má jednu velikou výhodu. Když náhodou není k dispozici žádná ze žhavě očekávaných novinek, není nic snazšího než sáhnout do bohaté pokladnice archivních kousků a nechat hráče užít si trochu nefalšované nostalgie, případně jim předvést, co je kdysi minulo. V případě remaku MediEvil budou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tak přesně takhle by remaster vypadat moc neměl no... a dabing to moc nezachrání. Holt to o bylo super dneska už moc nefunguje přeci jen rok 1998 nebo kolik už je dávno pryč.

  • karlman.hajsky

    Mě ani tak nevadí, že když hráč umře, tak musí jít level celý od znova. Víc mě ale vadí, že musí jít hráč od znova v jiném stavu než level začínal a mnohdy je téměř nemožné v takovém stavu dál pokračovat a musím pak kvůli tomu odehrát nějaký level, kde si můžu doplnit životy a až pak se můžu zase vrátit tam, kde jsem předtím umřel. Dost to hraní komplikuje. 

    • netUSblb

      JO S TĚMA ŽIVOTAMA JE TO PRAVDA, OVŠEM NIC CO BY MĚ HRU ZNECHUTILO, JEDNA Z NEJ HER NA psx CO JSEM HRÁL.

      • karlman.hajsky

        Mě to upřímně dost kazí dojem. Kdybych level začínal aspoň ve stejném stavu. Hra mě jinak baví, ale tohle mě od ní právě že odradilo. 

        • Jack1947

          Tak ono to má kolik 6hodin ? to se prolítne jako nic 😉

          • karlman.hajsky

            Právě že 6 hodin to má, pokud se ti vše podaří, ale stačí pár smrtí a záseků a přihoď si klidně další 4 hodinky frustrace. :) Ale jinak fajn vzpomínka na starší hry. 

            • Jack1947

              To by mě nebavilo koneckonců už je rok 2019( teda konec skoro) ...

              • karlman.hajsky

                Reakce na příspěvek:

                Však to je v pořádku. Není to hra pro každého. Já jsem například někde mezi. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit