Megalomanský mod Beyond Skyrim ukazuje sever Morrowindu
-
zbytečná práce. Hry zastarávají nejrychleji ze všech typů umění/zábavy. Ti lidi do toho vrazí spoustu neplacené práce, jen aby to za pár let zapadlo do nicoty. Ale tak třeba je to baví.
-
-
Hromada lidí se takhle naučila věcem, které potom použijou dál, když se pustí do vlastní tvorby her, nebo když studují, takže bych to zbytečnou prací určitě nenazval.
-
Proc zbytecna prace ? Ja si klidne zahraju neco co bude pripominat Arenu a nebude mi vadit, ze to ma Skyrimovskou grafiku.
-
+1
troufam si dodat, ze to skutecne dobre na morrowindu proste nestarne.
edit - a na vse ostatni je tu morrowind overhaul :D Navic "prenos do enginu skyrim" je celkem sranda, vzhledem k tomu ze je to ten samy engine.
-
-
já jsem si Morrowind taky neskutečně užil, když tenkrát vyšel. Dodnes si pamatuju, jak jsem si koupil krabicovou origálku a pak to pařil 5 týdnů v kuse. Ale z dnešního pohledu už mi ta hra tak dobrá nepřijde a nevím, jestli bych ji byl schopen ještě dnes hrát. Ty chyby, které mají hry od Bethesdy dodnes, měly jejich hry už v Morrowindu. Celý ten RPG systém byl prostě hrozný. Pamatuju jak jsem hodiny sesílal firebally do prázdna, nebo hodiny vyráběl lektvary nebo celou dobu skákal místo pohybu, abych si vytrénoval kouzlení/akrobacii/alchymii na 100. Nakonec jsem měl skrze podobný nesmyslný grind na 100 vypracované všechno, projel jsem si všechny questy všech guild. Z dnešního pohledu vidím, že Gothic 1+2 měl asi tak 100x propracovanější systém než Morrowind.
-
-
Já jsem v rámci možností hrál postavu a ta by hodiny firebally do prázdna prostě nesesílala. ;) RPG systém byl úplně v pohodě, akorát spoléhal na to, že většina lidí ho bude chtít využívat a ne zneužívat. Což spoléhal správně.
-
jo mas pravdu, jeste zminim ten naprosto PRISERNY melee combat system kdy zezacatku nehitnes ani vrata od stodoly.
Nicmene pro me je morrowind porad pecka, ta atmosfera a svet je pro me neprekonany. Mam to podobne s gothicem, zkousel jsem to nedavno a uz mi to nepridje jako krasny otevreny svet a ten jejich pattern je porad stejny. Prijdes do campu, musis pro nekoho neco udelat, on te pusti do horni casti campu. Takhle se to opakuje ve vsech gothic hrach.
-
Pro mě je levelování v TES hrách takové guilty pleasure. Vím že je to "otrava" ale když ty číslíčka naskakují, tak se nechám těmi kraby ještě chvíli okusovat!
-
-
základ je ty hry omodovat aby byly těžší, vanilla Skyrim je i na nejvyšší obtížnost procházka růžovou zahradou
-
-
Ano, ale az po tom, co nalevelujes vse potrebne vcetne craft profesi, abys mohl vyrabet nejlepsi zbrane a brneni s nejlepsima enchantama...jinak si ani netuknes.
-
-
Reakce na příspěvek:
právě že vůbec, poslední 3 rozehrání Skyrymu jedu bez craftingu a enchant, protože s tím je to až neuvěřitelně lehký, na nejvyšši obtížnost a stejně v mid/late musim obtížnost modovat, protože to je i tak lehký. Samozřejmě nejlepší je hrát to na iron mana na jeden život, to pa, teprve hry od Bethesdy dostanou trochu říz
-
-
Reakce na příspěvek:
no me by nebavilo zabijet jednu potvoru pul hodiny, protoze u Skyrimu nemas zadnou moznost jak se dal zlepsovat a i s postavou se vsemi skilly na maximu proste s ,,obyc,, zbranema delas na maximalni obtiznosti tak maly dmg a potvory maji tolik HP, ze je to neuveritelna otrava je pizlat - zvlast kdyz level-scalujou. A nejak to fintit tak, ze dobrovolne drzis svoji postavu nekde na prvnim lvlu, to neni nic pro me.
-
-
Reakce na příspěvek:
právě že vůbec, poslední 3 rozehrání Skyrymu jedu bez craftingu a enchant, protože s tím je to až neuvěřitelně lehký, na nejvyšši obtížnost a stejně v mid/late musim obtížnost modovat, protože to je i tak lehký. Samozřejmě nejlepší je hrát to na iron mana na jeden život, to pa, teprve hry od Bethesdy dostanou trochu říz
-
-
-
-
-
-
-
treba to i někdy vyjde.