Metro Exodus se (aspoň krabicově) v Británii prodává o 50 % lépe než minulý díl
-
Nijak, ale zdejší autoři z nějakého důvodu milují Epicfail Store...
-
Takže zase nevíme nic, ale je tu článek, kde půlka statistik chybí. Nevím jak je z celosvětových prodejů podstatný zrovna prodej krabicovek v británii.
-
LOL
https://twitter.com/RobotBrush/status/1096446867624337410#EpicFail
-
Jj, tam něco je, ale stojí to za prd, bude potřeba na tom ještě pořádně zamakat. Řekl bych, že třeba klasický stíny na sobě taky něco mají (konečně true contact shadows!), ale stíny od rect light jsou skoro určitě raw bez jakýhokoli filtru.
-
Mam pocit ze minimalne reflexe maj ten denoiser
-
Asi si budu muset Metro pořídit, abych viděl, zač je toho loket.
Jj, v UE4 jsou všechny RTX features dostupný zatím jen dev-render branch, což je ale dost pochopitelný, protože to celý zatím často padá. P1 je, s omezenýma RTX features, relativně stabilní. Ani jsem si nevšiml, jestli už tam mají aktivní nějakou denoise AI, tak na to musím večer ještě mrknout, popř. si trochu pomoct...
-
Trénujou na Brexit
-
Cez 100 000 ľudí by malo mať na Steame Metro Exodus
-
Zkousel zalezi na podminkach ale ve spouste pripadech je to obrovske zlepseni hlavne v interierech.
Co se tyce U4 preview co sem zkousel tak tam este neni zdaleka vse co tam byt ma aspon v porovnani s render branchy napr GI pokud teda nemam neco spatne ja mam pristupny AO Reflexe stiny a Rectangle lights
-
Oni ty předobjednávky uzavřeli měsíc před vydáním, což určitě ovlivnilo čísla.
-
Na Steame vela predobjednavok asi nakoniec ani nebolo, kedze max ppl. count cez vikend bol ubohych 11,942 co je na launch takeho titulu teda brutalne malicko.
-
Když už je tu řeč o Metru - zkoušel to někdo hrát se zapnutým RTX? Já si včera do krabice nasadil RTX2080, ale zatím jsem to nestihl vyzkoušet na žádné RTX-ready hře. Testoval sem to zatím jen v UE4.22P1, kde to ve mě teda zanechalo dost silnej dojem při stále solidní rychlosti. Jak jsem byl ze začátku vůči DXR/RTX skeptickej, po uplynulé noci musím říct, že jsem po dlouhé době zase viděl budoucnost videoherního průmyslu.