Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 4000 vs 6000 O_o, stale jsou velke nasobky oproti te 500 pri koupi cele sestavy, ale tak proc ne no, koupe te grafiky se stejne odrazi i vice u gtx 1060 a vys, pokud teda clovek vubec nejakou sezene. Mluvili o tom i v podcastu o hw, kde kdyz si clovek odecetl cenu zbytku komponent, tak grafika vysla skoro na MSRP. At si kazdy ovsem s penezi nalozi jak chce, i ja jsem byl vzdy velkym zastancem vlastniho sestaveni, ale kdyz je situace jaka je?
  • Obě dvě Metro hry jsou skvělý a tahle zmena v pojeti se mi libi. Hlavne to, ze pujde o cyklus celeho roku, kde se budou menit obdobi, ale s tim i lokace. Ja verim, ze to ukocirujou dobre.

    Preci jen na to meli i vice casu, nez mezi prvnim a druhym dilem, coz byly jen tri roky. Zde pet let.
  • Slyšel jsi někdy o verzi w10 OEM ? Zas tak často člověk základovku nemění aby se nevyplatilo jít pouze do této verze.
  • Jack1947
    No jistě protože pracuje jako jeden z hlavních spolumajitelů čezu že...
  • vzhledem ktomu ze bych tech pet 1080ti mohl ted prodat tak o pet litru vic a ještě by mi lidi rvali ruce tak asi mas pravdu :D ale to je vydelek taky diky tomu ze mam proud skroro zadarmo z fotrovi elektrarny ten kdo to ma doma za normalni proud je podleme blazen to sou vyhozeny prachy za HW..
  • Jack1947
    To už by se rovnou ani nemuselo jmenovat Metro co ? *12*
  • Jack1947
    Vy dva jste se fakt našli ;) dva trololové *6* *12*
  • to jsou plky, v současnosti jsou PS4 hry levnější nebo stejně drahé jako na PC... *13*
  • Myslis ze vyrobci karet nemaj radi velkou poptavku? Si hodne mimo.
  • To je jak z Cimrmana. Hamlet bez Hamleta.
  • 60 bez prodeje HW :) Spočítej to i s prodejem :)