Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Statečná vojanda? Co je to proboha za výrazivo?
    • Asi vojanda jako ve filmu "uniformy dolů". Neviděls?
  • victor
    "Na logických pravidlech, takže když vás napadne, že ......že ve vzduchu zmrazíte skákajícího nepřítele a použijete jej jako plošinku, můžete vzít jed na to, že to tak skutečně bude fungovat. Podobných herních mechanik je hra plná a je radost je objevovat "

    WTF ? Vždyť to i vůči starším dílům vypadá až nevkusně budgetově a omalovánkově :(
    2D u handheldu s názvem 3DS je jaksi fakt pasé a jediné co vývojáře omlouvá je právě označení remake , nehledě na v podstatě dokonalý 3thd person/FPS " Metroid Prime Hunters " z NDS roku 2006
    Ad scanner .... ano scanner není novinka a byl minimálně už ve výše zmíněné hře ... a fungoval kupodivu podobně a dobře , pokud jste zabloudili a nevěděli kudy dál .
    • Souhlas - nesouhlas, právě, že 2D detailní kreslená grafika by hře nejvíc prospěla. Animace vypadají pěkně - rozhodně méně lacině, než jednoduché pseudo 3D s kýčovitými světelnými efekty.
  • Původní Metroid 2 na Gameboye jsem měl moc rád. Nerozumím tomu, proč tuto hru prezentují jako Remke Metroida 2, když je jinak úplně jiná než originál. Také musím říct, že Samus Returns se mi moc nelíbí vizuálně - v původní hře byli Metroidi celkem strašidelní: https://nicoblog.org/wp-content/uploads/2016/11/metroid-ii-return-of-samus-screenshot-1.jpg - srovnejte to s prvním obrázkem zdejší galerie, kde je evidentně stejný typ metroida v inovované verzi se směšným čírem...
    Dále je třeba říci, že checkpointy, resp. savepointy byly i v původní hře a level design nijak zvlášť zmetečný nebyl...ovládání bylo polpatné Gameboyi, ale bylo funkční.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit