Microsoft zavírá čtyři studia včetně Tango Gameworks a Arkane Austin
-
Blíží se podle mě další velký herní krach, zaslouženě. Vývoj je neskutečně finančně náročný pro "AAA", nedej bože Ubisoftí "AAAAA+" hry, a místo toho aby ty prachy dali do hry pro fanoušky, a snažili se potěšit hráče, tak se klaní před minoritou lidí a cpe do her politiku která je většině lidí na zeměkouli proti srsti, a diví se že to nikdo nekupuje, nehledě na to že i kdyby tak ty hry vycházejí v takovým stavu, že se člověk diví proč nejsou populární žaloby za klamavé reklamy.
-
-
"nebudu kupovat hry, pokud tam nebudou velké kozy"
Jako ok no... -
Já o AAAAA+ hry fakt nestojím, protože zatím to jsou nudné braky s ohromným světem. Jede to spíš na kvantitu než na kvalitu. Ve výsledku počet áček neznamená, že to bude dobrý a já se poslední dobou bavím spíš u her, které měly menší rozpočet, ale je v nich nějaká duše. Taky si dost rozmýšlím, jestli půjdu do nějaké open world hry. Mnohdy ty hry prostě nemají nic co nabídnout, kromě své rozlehlosti a radši ten čas investuju do několika menších her, než do jedné velké, co mě ve výsledku nebude bavit...
-
Ta "politika" by mi vůbec nevadila za předpokladu že bude implementována s citem. Větší problém vidím v tom že je to prostě nudná vata - viz několik posledních Asasínů od Ubisoftu, Starfield jsem raději zatím nehrál protože přesně v tom vidím to samé.
Otevřené světy lze udělat dobře a funkčně - příkladem je Horizon Zero Dawn a Forbidden West kde "politika" kterou uvádíš byla a ani trochu mi nevadila.
Jenom kvůli tomu jak se postupem času u těchto otevřených světů nudím, tak pozoruji že mi vyhovují spíše příběhové "koridorovky" anebo polootevřené světy.
Případně menší nezávislárny z kterých člověk cítí že jsou dělány s láskou a ne primárně za účelem vyrejžovat co nejvíc.
-
-
Děláš si srandu? Forbidden West mi právěže pil krev tím jak moc byl ten jeho openworld nakaženej Ubisoftem. Ten směr už trochu naznačovala jednička, ale Forbidden West to dotáhnul do naprostý zvrácenosti. To jsem si najednou všiml, že už hraju hru podle Ubisoft šablony. Typicky odosobněnej produkt, kterej hromada lidí strojově vytvořila podle zadání z oněch tabulek (asi si je od Ubisoftu půjčili). Tak jsem rychle dohrál příběh (se kterým jsem jinak ale spokojenej), hned to vypl a už se nevrátil.
-
"Otevřené světy lze udělat dobře a funkčně - příkladem je Horizon Zero Dawn a Forbidden West kde "politika" kterou uvádíš byla a ani trochu mi nevadila."
lol😂
-
-
Zajímavé, že hodně podobnou věc momentálně zažívá i filmový průmysl, resp. kina, abych byl přesný.
Co z kultury všeobecně vlastně v dnešní době opravdu a nezpochybnitelně profituje? VOD? Knihy a comicsy?? Hudba???
Asi na to není lehká odpověď, vybrané kusy od všeho si po čase dejme tomu najdou svou skupinu fanoušků a zdravou základnu, je ale zajímavé sledovat, jak se celkově mainstream "vyvíjí".
Světu dneska vládnou Tik Tok a YouTube.
-
-
Naprosto stejny pripad jako u her, stejny duvod. TikTok je podle me rakovina, Youtube uz taky hodne nutne potrebuje poradnou konkurenci protoze se tam cenzuruje vsechno, Disney zrovna ztratil 20 miliard dollaru na cene, Hollywood nikoho nezajima, a celebrity upadji... za to sem moc rad.
Hudba je take lukrativni ve velkem jen pokud mate ten "spravny" nazor aby o vas psaly velka media.
Dobre jim tak, a udelali si to sami, my neztratime ve vysledku nic, a treba se v budoucnu diky tomu zase zacnou objevovat kvalitni hry, filmy, serialy, a poradna muzika.
-
-
Současný Hollywood a velká herní studia neradi riskují s originálními nápady. Oni preferuji bezduché ždímání zaběhnutých a známých značek. A to se jen tak rychle nezmění. Ta změna musí vzejít od lidí.
Ty velká studia budou dělat věci, za které lidi budou ochotni sypat prachy. Oni nebudou dělat kvalitní a originální věci, které lidi budou chválit ještě po mnoho dalších let, když na tom prodělají.
Třeba teď byly v kinech 2 super akční filmy: Monkey Man a Boy Kills World. Skvěle jsme se u toho s partou přátel bavili.
Ale kromě nás bylo kino prázdné. Ty filmy neměli velkou marketingovou kampaň za stovku miliónů dollarů a neměli tam slavné Hollywodské herce a tak skoro nikdo nepřišel. Smutné.
-
-
Ale u toho hollywoodu to není jen chyba na straně studií. Diváci nechodí ani na ty kvalitní a povedené filmy, pokud to nepatří do nějaké zaběhnuté značky. Nejnověji Fall guy , to má velký rozpočet, velkou kampaň, hvězdy a stejně se to z kin asi nezaplatí
-
-
Co delalo kdysi dobry film ? Reziser, scenar a herci. Nejsou dobri reziseri, scenaristi ani herci. Jedine co je dobre je rozpocet a reklama....
-
-
Reakce na příspěvek:
To není pravda. Jsou dobří herci, režiséři a scénaristi. Akurát velká Hollywodská studia dávají přednost takovým těm "aktivnějším" lidem.
Třeba takový Zack Snyder. To je katastrofální režisér, který v posledních letech nedokázal natočit žádný trošičku lepší film. Ale on je aktivní na sociálních mediích a má hromadu hardcore fanoušků, která je velmi hlasitá a vykřičí mu pozornost. A když natočí něco špatného, tak ho fanboys omlouvají a všude mu dávají hodnocení 10/10 , protože za špatný film nemůže on, ale zlá filmová studia.
Třeba jeho nejnovější filmy Rebel Moon 1 & 2, co teď vyšly na Netflixu jsou strašná nuda a místy nedávají smysl. Jak je to možné? Zack Snyder to totiž nejen režíroval, ale ještě si sám napsal scénář. 🤮
Kdyby tak Hollywood radši dal více peněz na projekty Ch. Nolana, M.Scorsese či D.Villeneuve.
-
-
Reakce na příspěvek:
No rozhodne se velka studia nerozhoduji podle aktivity reziseru na socialnich mediich, ale i kdyby chteli Nolana najmout, tak ten toci jeden film za druhym co 2-3 roky, takze je plne vytizeny a Villeneuve taky...toho sice nemusim, ale proste nejsou lidi. To same plati o hercich, par vyjimek, ktere me zrovna nenapadaji mozna je, ale jinak to je bida.
-
-
-
-
-
-
-
-
MS jsem fandil tuto generaci, PSko od přesunu do US v roce 2016 pro mě ztratilo identitu, doufal jsem, že MS bude konkurence, aby Sony zabralo, ale co předvádí MS od X360 je neuvěřitelné zoufalství. Tak obrovský korporát, tak velké množství peněz, zkoupili všemožné studia a produkuji neskutečné s.....
-
Tak to je výborný, máloco dokáže tak rozjasnit den jako zpráva, že Prey 2 ani The Evil Within 3 se už s jistotou nikdy nedočkáme, resp. ne v poptávané podobě od stejných tvůrců 🤮.
-
-
Tak pokud by Prey delali Arkane Lyon, tak prvdepodobne nepozname rozdil (takze trochu nadeje mit muzes).
A co se tyka Evil Within, stejne by nebylo od stejnych tvurcu, jelikoz loni odesel zakladel Mikami (hororovy vizionar, ktery se chtel osvobodit od hororu), takze je otazka, jake by to bylo bez nej.
(Podivej se jak dopadli treba Bioware, po odchodu nekterych lidi...a takovych prikladu by se naslo spoustu)
-
Proč? Nemá licence Bethesda?
-
První chyba byla věřit v to že hry které si na sebe ani nevydělaly dostanou sequel.
Nic proti Evil Within 2 nebo Prey, moc fajn hry, ale je to business, a nemají takovou fanouškovskou základnu aby i nějaké nové studio vidělo tyhle značky jako dobrou investici.
-
-
Ano, byla to věru kardinální chyba 😀, mít to poslední, co u těchto her ještě zbývalo, tj. naději/víru.
Teď nám vzali i to, a je z toho holt smutno. Hodně moc.
-
-
Víra je pouze pro hlupáky a nebo totálně zaslepené lidi neochotné akceptovat realitu, i když ji mají přímo před očima.
Mělo by nám být smutno, že i v 21. století se najdou takoví hlupáci. Ale jak to říkal A. Einstein: "Jenom dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. A u toho prvního si nejsem jistý, jestli to je pravda."
-
-
-
Přesně, velké zklamání. Zrovna ty hry co jsi zmínil, bych rád viděl - sakra.
-
-
Redfall a Ghost Wire Tokyo coby synonyma prázdnoty, mi vnukají zvláštní otázku: Co vám zbyde, když odstraníte prázdnotu?
-
-
Ghost Wire Tokyo jsem koupil day one a rozhodně jsem si ho užil. Nebyla to devítková hra, ale to ani nepotřebuju. Bylo to čerstvé, jiné, svobodné. Psát, že to bylo prázdné mi přijde zvláštní.
-
-
Rozumím, zpočátku mi to také přišlo zajímavé. Dokonce jsem to zkoušel několikrát nainstalovat a hrát. Ale po nějaké době na mne dolehl pocit prázdnoty a nenašel jsem důvod v hraní pokračovat.
-
Tak sto lidí, sto chutí.
I u té nejlepší hry v historii se najde někdo, komu se to nelíbí. A naopak. I u té nejhorší hry se najde někdo, koho to bavilo.
Samozřejmě to Ghost Wire Tokyo zas až tak špatné nebylo. Ale žádný zázrak to nebyl. Ze začátku zajímavé, ale po chvíli ta repetitivnost začne nudit a člověk si přál, ať už to skončí.
-
-
S tím souhlasím, není u mne neobvyklé, že se mi líbí hra, která v recenzích propadla, respektive propadla vůbec. A naopak hra která sbírá ceny na game awards je pro mne nehratelná.
-
-
-