Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Těším se, až si sestavím svůj squad *5* . Zas hledat cool jména v cizích kalendářích
  • Miluji ve hrach moznost volby.

    Jenze...

    Nesnasim ve hrach nutnost volby.

    Mozna je to nejaky lehky autismus, ale uplne me drazdi ta ztrata moznosti zazit ty ruzne jine moznosti. Vylozene mi to kazi zazitek ze hry. Chapu, ze bez toho by ona moznost volby byla pouhou iluzi a nemela by tak vlastne smysl. Ale i tak je to, uuuu, uplne se mi krouti palce nechuti, kdyz si to predstavuju.

    Uplne nejlepsi je, kdyz to jde nejak fikane obejit - ne prvoplanovite, ze by snad volba nemela zadny dopad, ale treba nejakou extra misi, tajnou moznosti, skrytou chodbou (jako treba datadisk k DEHR tusim) - a udelat vsechno :)
  • Chcete si zahrat puvodni Enemy Unknow a Terror from the deep ve vylepsene grafice, na novych monitorech a s podporou modu (kterych je nepreberne mnozstvi)? Pak nevahejte a zavitejte na http://openxcom.org/ *5*
    • Díky, zkusím a rád ;)
      • ve vyvoji je i 3 dil http://www.openapoc.org/
        • to zní super
  • Na hru se MOC těším, protože Enemy within byl opravdu hodně vydařený datadisk, který mi po původním mírném zklamání z Enemy unknown, ukázal propracovanost jednotlivých prvků v novém X-Comu. Mám nahraných nějakých 90 hodin a stále se ke hře vracím a bavím se. Tolik nových možností, vylepšení, zbraní, map a taktických prvků (nové druhy misí) jsem nečekal. Bez tohoto datadisku hru ani nedoporučuji hrát, teprve s ním je to ono.
    Srovnávat hru s původním Ufem a X-Comem není si myslím na místě. Hra je upravena pro dnešního hráče, dokonce pro konzole (na gamepadu se to hraje jedna báseň - strategie!!) a za sebe říkám, že velice dobře. Chcete remake 1:1 původních her z devadesátých let? Zkuste si Xenonauts, kteří jsou taktéž skvělí a jsou opravdu poctivým remakem těchto starých her. Hry od Firaxis mi ale sednou na odpočinkové hraní po práci mnohem víc. A zásadně - hrajte na těžší obtížnosti a vyzobávejte achievmenty, je to opravdu zábava a masakr v jednom.
    • včera jsem si jen tak na zkoušku zahrál UFO: Enemy Unknown. Z 8-mi vojáků první misi přežil s odřenýma ušima jeden :-) A to Terror from the Deep bylo ještě těžší a víc HC. Pamatuju, že jsem to s bráchou pařil o letních prázdninách. Střídali jsme se, já jsem jako ten chytřejší řídil celkovou strategii (budování základen atd) a on zase většinou dělal mise. Při prvním hraní někde koncem se hra zabugovala a nešla dohrát (nechtěla se objevit konečná mimozemská základna), takže jsme hru rozjeli znovu a pak už padla. Zkoušel jsem i vyšší obtížnosti, ale už bylo fakt maso.

      Asi je v tom i nostalgie, ale nový X-Com mi zdaleka nepříjde tak dobrý. Celá ta mechanika paniky/satelitů/financí mi v této hře nesedí.
      • Coffin.Corner
        Mě naopak management základny a "glóbu" v novým XCOMu připadne mnohem propracovanější a zábavnější a to jsem velký fanda prvních tří dílů. TftD úplně miluju...
        • už jen ta nemožnost poslat několik stíhaček na jedno UFO, dále NUTNOST volit jednu ze tří misí, kam poslat tým, místo, abys mohl mít několik týmů a poslat každý do jiné mise atd.
          Prostě je to osekané
          • Ty mise elegantně řeší Long War mod. *4* Jsem zvědavý, jestli nový XCOM2 trumfne alespoň komunitní Long War mod k jedničce.
            • ten LWM je na 100 hodin hraní a tolik té hře vážně dát nechci. Zas tak mne opravdu nepohltila. Letos už jsem projel 2 hry se 100+ hodinama a už mi stačilo (PoE, Witcher 3)
    • Coffin.Corner
      Už v Xenonauts dodělali v nějakým updatu konec, nebo je to pořád tak useklý?
  • BTW, proč prostě neuděláte remake X-COM Terror from the Deep? Nechte tu hru přesně jak byla, žádné herní mechaniky neměnte (očividně to neumíte), změňte pouze a jenom grafiku.
    • To promlouváš ke čtenářům, nebo k redakci games.cz?
      • k autorům X-Comu, kteří to tu pravidelně čtou
        • Nojo, to mě nenapadlo. :)
  • čistě náhodou momentálně hraju poprvé X-COM Enemy Within a po všem to hypu jsem hrou celkem zklamaný. Nedosahuje kvalit původních 3 X-Comů. Hra má jednodušší obtížnost (ale to by tak nevadilo), ale má osekané některé kvalitní prvky a co je tam navíc je spíš na škodu.
    - hra hrozně závisí na typu základny, je lepší hru 5x restartovat a počkat si na ložiska páry v horních patrech
    - je možné mít pouze jednu základnu. WTF? A proč jako?
    - hra je nefér. Člověk emzáky nemůže překvapit, ale jakmile na ně narazí, tak se rozprchnou. WTF?
    - po 15-ti hodinách hrozná repetitivnost misí
    - hloupé mechaniky se satelity, techniky a vědci. V původních X-Comu je člověk prostě kupoval, pokud měl pro ně ubytování a laboratoře atd.
    - cutscény po chvíli hraní začnou opravdu otravovat a narušují plynulost hry

    7/10
    mé doporučení: zahrajte si původní 3 X-comy
    • na to si prišel až ted
      • ano, teď to poprvé hraju
    • kostejnesmrtelny
      V podstatě máš pravdu ve všech bodech (až na ty cutscény, obvykle je taky nerad, ale tady mi z nějakýho důvodu vůbec nevadily). Je třeba si ovšem uvědomit, že ty 2 původní XCOMy - Apo jsem nikdy nehrál - měly taky každej svůj příděl nedostatků, bugů a exploitů, který zas v nový hře nejsou; naopak v ní jsou ohromně cool věci, jako třeba Iron Man mód. Zkoušel jsem ho v OpenXCom a to se prostě nedá, ta hra je bez save-scummingu (do menší či větší míry) prakticky nehratelná.

      Myslím, že přístup "tohle bylo ve starým a v novým to není, takže automaticky bod dolů" není zrovna správnej, opravdu si nemyslím, že by víc bází novýmu XCOMu jakkoliv prospělo. Když budu chtít originál, zahraju si originál. Víc mi trápí třeba určitý OP perky a jiný zjevný game-designový chyby.

      P.S.: repetetivnost misí do značný míry pomáhá odstraňovat datadisk, jestli ho teda nemáš...
      • další zbytečnej komentár
      • právěže datadisk hraju (Enemy Within). A ty animace mně štvou hodně. V původních x-comech si šlo nastavit rychlost pohybu panáčku po mapě, takže jsi jen vybral místo a on tam skočil (hra tak byla rychlá). Tady najedeš na panáčka, pak musíš sledovat animaci, jak kamsi běží a současně s ním kamera, pak posunout kameru na druhého panáčka a zase sledovat další animaci atd. Je to fakt hodně hodně otravné a hlavně zcela zbytečné. A kamera v této hře je taky špatný vtip. Proč se dá rotovat jen do 4 úhlů? Proč nejde přibližovat/oddalovat?
        • long war mod
          • z hovn6 bič neupleteš
        • kostejnesmrtelny
          Těžko říct, s tím problém nemám. Oddálení kamery funguje úplně stejně jako ve starý hře - po patrech a potřebu jinýho zoomu jsem nepocítil. Že jsou pohyby jednotek animovaný...no, co na to říct. Jsou animovaný svižně, přeběhnutí střední vzdálenosti trvá jak dlouho, půldruhý vteřiny? Kdybych nechtěl hrát hru s animacema, zahraju si nějakou deskovku *1*.
        • Zrovna na ty animace pohybu a objevování nepřátel jsou mody, které je odstraňují, pokud se nemýlím.
  • Vigilo Confido!
  • Stormangels
    Enigma z Doty 2 :-)
  • Tak tahle hra je jediný důvod, proč lituju, že nemám PC, ale konzoli...
    • Kallessin183
      A kde vidíš problém?
      • Pokud se nepletu, XCOM2 není pro konzole plánován.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit