Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Těším se, až si sestavím svůj squad *5* . Zas hledat cool jména v cizích kalendářích
  • ano, teď to poprvé hraju
  • z hovn6 bič neupleteš
  • na to si prišel až ted
  • další zbytečnej komentár
  • ten LWM je na 100 hodin hraní a tolik té hře vážně dát nechci. Zas tak mne opravdu nepohltila. Letos už jsem projel 2 hry se 100+ hodinama a už mi stačilo (PoE, Witcher 3)
  • Ty mise elegantně řeší Long War mod. *4* Jsem zvědavý, jestli nový XCOM2 trumfne alespoň komunitní Long War mod k jedničce.
  • už jen ta nemožnost poslat několik stíhaček na jedno UFO, dále NUTNOST volit jednu ze tří misí, kam poslat tým, místo, abys mohl mít několik týmů a poslat každý do jiné mise atd.
    Prostě je to osekané
  • Miluji ve hrach moznost volby.

    Jenze...

    Nesnasim ve hrach nutnost volby.

    Mozna je to nejaky lehky autismus, ale uplne me drazdi ta ztrata moznosti zazit ty ruzne jine moznosti. Vylozene mi to kazi zazitek ze hry. Chapu, ze bez toho by ona moznost volby byla pouhou iluzi a nemela by tak vlastne smysl. Ale i tak je to, uuuu, uplne se mi krouti palce nechuti, kdyz si to predstavuju.

    Uplne nejlepsi je, kdyz to jde nejak fikane obejit - ne prvoplanovite, ze by snad volba nemela zadny dopad, ale treba nejakou extra misi, tajnou moznosti, skrytou chodbou (jako treba datadisk k DEHR tusim) - a udelat vsechno :)
  • Coffin.Corner
    Mě naopak management základny a "glóbu" v novým XCOMu připadne mnohem propracovanější a zábavnější a to jsem velký fanda prvních tří dílů. TftD úplně miluju...
  • Pokud se nepletu, XCOM2 není pro konzole plánován.
  • to zní super
  • ve vyvoji je i 3 dil http://www.openapoc.org/
  • long war mod
  • Díky, zkusím a rád ;)
  • Chcete si zahrat puvodni Enemy Unknow a Terror from the deep ve vylepsene grafice, na novych monitorech a s podporou modu (kterych je nepreberne mnozstvi)? Pak nevahejte a zavitejte na http://openxcom.org/ *5*
  • Kallessin183
    A kde vidíš problém?
  • včera jsem si jen tak na zkoušku zahrál UFO: Enemy Unknown. Z 8-mi vojáků první misi přežil s odřenýma ušima jeden :-) A to Terror from the Deep bylo ještě těžší a víc HC. Pamatuju, že jsem to s bráchou pařil o letních prázdninách. Střídali jsme se, já jsem jako ten chytřejší řídil celkovou strategii (budování základen atd) a on zase většinou dělal mise. Při prvním hraní někde koncem se hra zabugovala a nešla dohrát (nechtěla se objevit konečná mimozemská základna), takže jsme hru rozjeli znovu a pak už padla. Zkoušel jsem i vyšší obtížnosti, ale už bylo fakt maso.

    Asi je v tom i nostalgie, ale nový X-Com mi zdaleka nepříjde tak dobrý. Celá ta mechanika paniky/satelitů/financí mi v této hře nesedí.
  • Coffin.Corner
    Už v Xenonauts dodělali v nějakým updatu konec, nebo je to pořád tak useklý?
  • Na hru se MOC těším, protože Enemy within byl opravdu hodně vydařený datadisk, který mi po původním mírném zklamání z Enemy unknown, ukázal propracovanost jednotlivých prvků v novém X-Comu. Mám nahraných nějakých 90 hodin a stále se ke hře vracím a bavím se. Tolik nových možností, vylepšení, zbraní, map a taktických prvků (nové druhy misí) jsem nečekal. Bez tohoto datadisku hru ani nedoporučuji hrát, teprve s ním je to ono.
    Srovnávat hru s původním Ufem a X-Comem není si myslím na místě. Hra je upravena pro dnešního hráče, dokonce pro konzole (na gamepadu se to hraje jedna báseň - strategie!!) a za sebe říkám, že velice dobře. Chcete remake 1:1 původních her z devadesátých let? Zkuste si Xenonauts, kteří jsou taktéž skvělí a jsou opravdu poctivým remakem těchto starých her. Hry od Firaxis mi ale sednou na odpočinkové hraní po práci mnohem víc. A zásadně - hrajte na těžší obtížnosti a vyzobávejte achievmenty, je to opravdu zábava a masakr v jednom.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit