Mluvící mrtvoly v Expeditions: Rome aneb Když hra zapomíná svůj vlastní děj
-
Dobry den,
Dekujeme za upozorneni. Chyby se sestrou a matkou byly pritomny v novinarske verzi, vydana hra tyto chyby neobsahuje. Pro blocker s matkou z novinarske verze lze nahrat posledni ulozenou pozici pred vstupem do urovne se soubojem a melo by jit dale pokracovat. Znovuobzivla Deianeira v Alesia byla take opravena pred vydanim. Pristi patch obsahuje opravu pro dalsi bug s Deianeirou v podobnem stylu. Problem s Vercingatorixem jsme nezaznamenali, predavam to designerum a koukneme na to.
V pripade, ze byste nasli dalsi chyby, dejte na vedet pres https://redmine.thqnordic.com/projects/expeditions-rome-community/issues/new.
Dekujeme!
Petr, vedouci programator
-
Tak to klobouk dolu, uplne hledim ze nato reaguje nejakej strujce ty hry, je videt ze panum na vytvoru velice zalezi.....drzim palce za co nejvetsi uspech a zasah hracu....
-
Tak tohle je ten typ, který považuji ve hrách za naprosto nejhorší. Pro mě se jedná skoro o zločin. Stejně jako film nebo kniha je hra příběh. Někdy lepší, někdy horší, ale musí dávat smysl a být vnitřně konzistentní. To je jako kdyby v Návratu krále přijel do Minas Tirith Boromir a s klidem oznámil, že přebírá velení obrany. Proč bysme takovéhle nelogičnosti měli tolerovat u her?
-
-
Jako jo, je to asi to nejhorší (zvlášť pokud to zničí hru v pokročilé fázi), ale u filmu je přece jen jedna dějová linka a u některých her je jich celý strom. Tolerovat bych to rozhodně nechtěl, ale mám pro to určité pochopení.
-
-
Zajímavé. Proč vůbec jedna mise shodí celý postup ve hře? Pro hru není problém, když hráč nechá zemřít jiné postavy, ale když je v jistém okamžiku jedna zraněná (ať už kvůli bugu nebo kvůli chybě hráče přímo v té misi), tak je úplný konec.
-
-
Starší hry nerozlišovaly quest item od běžného nebo essential postavy pro questy.
Takže jsi si mohl v klidu rozbít hru, když jsi šel v noci někomu vybrat dům, vše jsi prodal a pak po nějaké době jsi dostal quest, že od dotyčného máš něco získat, ale ty už jsi mu to předtím ukradl a někde prodal. Nejvíc se mi vybavuje Morrowind, kdy jsi i dost často musel otevírat konzoli a oživovat a následně teleportovat postavy k sobě kvůli questům, když ji během denní rutiny něco zabilo, někam spadla nebo se někde zasekla.
-
-
Spíš mi šlo o to, zjistit jak je hra postavená. Jestli jde o soubor navazujících a větvících se questů nebo o soubor instancí, mezi kterými volně přecházíš, něco v nich řešíš a podle toho se přesouvají i NPCčka. V té první variantě ten game over ještě chápu, ta druhá je spíš podobná tomu Morrowindu a tam bych instantní game over (bez možnosti pak tu konzoli vytáhnout) nečekal.
-
-