Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Každopádně moc díky Václave za výborný tip. Mod je plně funkční a musim opravdu uznat, že z hlediska gameplaye je to nová hra. Pokud někdo jako já brečel nad nízkou obtížností a má chuť si to dát znova s větší výzvou, kde 90 procent účiných postupů již nefunguje, doporučuji vyzkoušet. Jediné co netušim, jestli bude dohratelný Blood wine, čímž myslím finální fight s panem D. Video jsem zatim nikde neviděl. Ale je mi jasný, že to asi bude dost nechutná chalenge *1*
  • Hlavně má neskutečně hluboké momenty, které já osobně neviděl ani v moc filmech. A možná to je ten problém. Jednodušší jedinec to v tom neuvidí (nepocítí) a proto také nedocení. Zaklínač 3 neni z hlediska gameplaye víc než dobrá hra, ale jako celek je to neskutečný klenot. Shrnul bych to asi takto:
    Když budeš Zaklínače hrát, bude tě mrazit i na duši hřát, v jednu chvíli budeš plakat a pak se zase smát.
    A to je třeba důvod, proč já mám Zaklínače tak rád a dokud budu živ, tak ho budu hrát. *3*
    • tvl ty budeš dost jednoduchej...
  • Lukyz
    BTW pro fanoušky Zaklínače by možná stálo zmínit komunitní sraz Blavicon, který bude 12.4. již po druhé v Táboře *3*

    Pokud vás nebaví cosplay, deskovky, reálný nebo virtuální Gwent, tak min. živák Percivalu za návštěvu stojí!
  • jen jen skoda ze v soucasnosti tohle k staci hracum radosti, od jednicky hra nabrala ve vsech smerech jednodusi mechaniky, rpg system a leveling prosel obrnou a tam kde jednicka prezentovala svet zaklinace, tam trojka prezentuje random-generic fantasy svet. skoda...
    • No a co, ty jsi taky prošel obrnou a nikdo tě do háje neposílá
  • jamar28
    Tolik lidí tu píše, že Zaklínač 3 je v podstatě sra*ka, že se začínám bát. Koupil jsem ho kdysi ve slevě, ale ještě se k němu nedostal, tak se asi mám na co těšit. *1*
    • dle mého je to přeceněná sraačka.
      • Eeee = Gggg = hhh = lol = Femto/Alucard.

        Zoufalec.
    • W3 s datáčema je jedno z nejlepších RPG "Dnešní" doby (opravdu, srovnávat ho s F1 nebo dekádu a půl starým Gothicem nemá smysl, a když už dojde na nejhorší v podobnosti questů typu "vybij to tady a tady", tak si můžeš být jistý, že alespoň nespadli do toho, že je každej dungeon úplně stejnej (mávám Skyrimu)...W3 je příkladem toho, jak má vypadat hra která na 10 bodový stupnici dostane 12
    • Hate jde vzdycky vice videt nez chvala. Neboj, je to neskutecna pecka.
    • Taková sračka, že to nakonec byla hra roku.
      • asi jako Dragon Age:I...
        • Za 1.)
          DA:I nebylo nějak extra špatné. Jediné negativum na které se do dneška vzpomíná je: "Jak zaplnit mapu nudnými činnostmi"

          Za 2.)
          rok 2014 byl dost slabý na dobré hry a jenom díky tomu dokázalo DA:I vyhrát. Jedinou tehdější konkurencí bylo Dark Souls 2 a Middle-earth:Shadow of Mordor.
          Zatímco rok 2015 byl dost silný: Zaklínač 3, Fallout 4, Metal Gear Solid 5, Bloodborne, Pillars of Eternity, Rise of Tomb Raider, Batman Arkham Knight, Life is Strange, ...atd.
          • A to mě na W3 baví nejvíc. Že si v goty povodil Bloodborne, MGS5 a Fallouta 4. ;)
            • čuráááááááku Dele na GOTY ti sere pes asi jako na Slavíka. kvalitu pod cenami hledá jen pyča. Užij si ceny, jí si užiju kvalitu...
            • Hele, opět pacient Femto/Alucard. Vždycky vytháhne toho svýho dela a tím se krásně prozradí. A opět kvalitní brekot, že W3 má víc goty než Bloodborne a MGS5 dohromady.

              Pokračuj, stejně budeš smazanej. Je tu nový cenzor a tyhle spratkovské duševně nevyzrálé reakce už se netolerujou. Máš smolíka, ani náklik ti nepomůže, zoufalče... heh.
            • prý náklik. možná píšeš jako totální pyča dele...
            • @krysobijec
              W3 má těch goty 250 z celýho světa. Víc, než ty 3 hry dohromady. Zkus to jinak.

              PS, náklik nefunguje.
            • V něčem lepší je, v něčem ne, Zalklinac tezi z obrovských produkčních kvalit, v globale si ale nejsem jistý, ze je lepší, Fallout nepočítám, tam Bethesda trosku dojizdela, nezapomínejme na Undertale, Zaklinac bude vždy oblíbenější, protože je v mnoha směrech prvoplanovy
            • Opravdu kvality her poměřuješ podle anonymního hlasování na jednom z herních portálu naší malé zemičky? :D Nenech se vysmát
            • Je lepší než ty 3 hry, takže špatná fakt není. Zkus to jinak.
            • tak to je ta hra fakt špatná, když tě na ni nejvíce baví ocenění
    • Normálne som si vytvoril účet na tiscali po x rokoch, len kvôli tomu aby som ti mohol napísať že miesto toho aby si sa bál hrať niečo kvôli "názorom" niekoho kto sa sťažuje na (príklad) to že combat je zlý pretože veľa krát zaútočil na niekoho iného koho chcel a nezistil že je chyba medzi klávesnicou a stoličkou tak to budeš mať ťažký život, neviem, čo keby si miesto čítania nezmyselných komentárov (ako je tento môj) a názorov(recenzií) ľudí čo všetko vedia,... vytvoril vlastný, nainštaluj si ju, zahraj si ju, vytvor si vlastný názor a buď to to dohráš alebo nie......a pre tých čo tu len plačkajú vkuse na nejakú hru, ...vedro mi nestačí na toľko *ován čo tu čítam.
      • jamar28
        To je nadsázka samozřejmě. Jasně že si to zahraju sám. *15*
    • Zase tak hrozný to není. Ano, soubojový systém je víceméně o ničem, ale jinak je to dobrá hra
  • Ja sa nerad priznavam ale Zaklinaca aj kopu inych takychto hier hram na najlahsej obtiaznosti aby som si mohol v klude uzivat pribeh a skumat svet. nie 3 hodky travit s trollom apod.

    Ale tiez som byval ten ze vsetko treba hrat na nightmare apod. len asi ked vekom dochadza cas na hry ...
    • Mam to ted vic a vic podobne jako ty, dřív jsem rad hral věci klidne několikrát a dokola, a hledal optimalni obtížnost kterou dam a ještě me bavi.. a rekneme s vekem se to asi snizuje, ale stále i tak plati, ze se snazim hrat na něco jako NORMAL, tedy zakladni obtiznost, kterou tvurci berou jako zakladni design.
      Duvodem proc nehraju nic nižšího je, ze nechci, abych se dival jen na interaktivni film, a dle mého nazoru prave v tom stredu by to mělo byt nejlepe vyvazene.
    • To ja taky. Abych se zbavil zhovadileho gamedesignu, ktery pro nesmyslnost hraci i exvyvojari po vydani opravuji.

      A hru mi to stejne nezachranilo, jelikoz znasilnenim si prosly bezmala vsechny knizni postavy, s paradoxni vyjimkou Geralta, jenz o kvetinku neprisel. Byt telesnou konstituci a animaci se z nej stal reznikuv synek spis nez agilni slachovitej sermir tancici mecem.

      Dialogy vychazeli z ust z masa a kosti, ale skvely dilky v mozaice netvori nutne skvelou vitraz. A to je pribehove Witcher 3. Hlavni linka posila oci v sloup, a ty vedlejsi se ve vzpomince slily do mlhy, z niz si kontury zachovaly jen vyjimky spocitatelny na prstech jedny ruky.

      Misto lekce, je z toho obrovsky uspech (jednooky mezi slepci kralem?), ktery celou tuhle pristupovou filozofii neposila k sipku, ale je ji vetrem do plachet. Chvastani o revoluci a realne se do znacny miry implementuje a adaptuje presne to, cemu se formale studio vymezuje... Fakticka cesta za snem stat se AAA studiem korunovana pokrytectvim do vlastni kapsy. Me dohrani Zaklinace zkazilo chut hrat cokoli na hodne dlouhou dobu.

      Obavy nad CP2077 jsou obavam se na miste. Tym CDPR puvodni clenove ve vlnach opousti a misto nich se najimaji "zkuseni" profesionalove herniho prumyslu, i se vsemi jejich zazitymi a do nekonecna se opakujicimi AAA navyky, pristupy, stereotypy a trendy.
      • Znásilněním prochází můj mozek, když si čtu ty rádoby intelektuální žvásty. Četl jsem celou sérii dvakrát a nemám problém s převedením postav z knih do hry.
        • Par prikladu. Povrchni, jedovate otravna Yennefer jako osudova zena Geraltova zivota? Kterou miluje prave pro jeji odmerenou aroganci? Ciri, s zivotni zkusenosti daleko za hranicemi predstavivosti celeho ansablu postav Sapkowskeho sveta, vyobrazena jako ukrivdena, pubertalni a hormony cloumana dcerka? Kompletne podehranej dejovej oblouk divokyho honu?
          • Po vsem co si Ciri prozila bych ji v Geraltove realite uvedl, budto jako slusnyho psychopata, protoze co videli jeji oci, ji zkratka poznamenalo, pocuchalo a posunulo jeji vnimani normality. Anebo z druhy strany jako, takovou historii, utuzenej charakter, jako posavu, co je zivotni zkusenosti jinde, zazila si, ma povedomi a chape udalosti a souvislosti, o kterych nemuzu otevrene mluvit, jelikoz si je perfektne vedoma, jak daleko za hranici predstavivosti a uveritlnosti takove zkusenosti jsou obyvatelum Geraltovy reality. Pro predstavu, jako osoba s povedomym o astrofyzice, evoluci, balteriich atd. ve spolecnosti lidi z libovolnyho obdobi stredovedu.

            A to jen vykopavam kratkej myslenkovej pochod, smery, co se mi oba vetvi do dejovych situaci a konfrotaci vyrazne zajimavejsich, nez to, co jsem hral.

            U divokyho honu jde o to samy v blede modrym. Staci mi videt tyhle oci (viz link dole) a predstavivost o motivacich Eredina a historii jeho sveta a lidu jede na plny obratky. Potencial vybudovat perfektni psychologii postavy s historickou souvislosti zakotvenou v jejim svete je v ramci kontextu tvurcim zpusobem vlastne absolutne svobodna. Misto toho je ve hre na prvni signalni zaporacky vypadajici, zaporacky se chovajici, pri prvnim setkani, hracovym mecem po zaporacku koncici rozanimovana a hezky vymodelovana prazdna polygonova schranka... A to se bavime o motivu, kterej ma hra vetknuty ve svem nazvu. Podehranym mam na mysli odflaknutym.

            A ze je Yennefer chladna a odmerena postava, je v poradku. Jenze ona je konkretne v tomhle nejdal a nejpeclivejsi smerem ke Geraltovi. A to i kdyz jsou spolu sami. Vzajemna chemie na me z jejich figur a z jejich provedeni nedychla z monitoru ani jednou.

            https://www.flickr.com/photos/vladimir__/37112572510/in/album-72157685643210562/
          • Divokej hon, dimenze, čas.. to je hroznej odpad i v těch knížkách. Defakto není možný z toho vykřesat něco použitelnýho, Sapkowski to sám zazdil. Samotný svět je skvělý, barvitě popsaný, ale dění té hry by muselo být mnohem komornější, aby se nezasahovalo do těchto klišé a to včetně postav.
            • Ty seš dobře zmatenej.
            • Neuč dědka chrchlat, pro Hon je nejdůležitější Věž Vlaštovky, v povídkách snad ani není. Spíš si to přečti ty...
            • Přečti si celou Ságu o Zaklínači, ne jen první dvě knihy. Právě to funguje do té doby, než se čtenář dozví co je ten divokej hon zač :)
            • ale prd. Sápek to použil v knize jako legendu/bajku, která je možná skutečná, nepopisuje to konktetně, nechává to ne představosti čtenéře a takhle Hon funguje na jedničku, on ho nechtěl nějak tvořit, nechtěl s ním pracovat, jen to nechal jako prostě povídačku.
          • Precti si knihy a pak neco pis ;-)
            • problém je nulový vývoj postav, CDP používá šablony co napsal Sápek pro dvanáctiletou holku a rozmazlenou čarodenici, CDP nereflektovalo stav, že Yen umřela a Ciri vyrostla, proto jsou postavy k smíchu...
            • Yen je presne takova, arogantni, jedovata a i presto ji Geralt miluje. Ciri mi fakt neprijde jak ji frajer vyse popisuje a to podrhrani Divokeho Honu fakt nevim co ma znamenat.
            • Napis, proc nema pravdu, pane "jednouvetou".
      • Lol, to jsou zase kecy... :-D
        • Nekdo se chodi do diskuze podelit o svuj nazor, nekdo si tam chodi cist cizi nazory a nekdo tam chodi na cizi nazory nadavat.
          • Taky kdyz nekdo pise nesmysly...
  • Tak hlavně, že máš čas o tom diskutovat.
    • Diskuzi na foru, muzes delat i tehdy, když nejde zrovna hrat. Třeba v praci při chvili volna, při ceste domu nebo z domu na mobilu. Nebo při koukani na film, který sleduješ jen sporadicky...
    • Blue.Shark
      Příspěvek napíšeš za 10 minut, hru dohraješ za 100 hodin. Jo, čas diskutovat si ne až tak překvapivě lidi najdou.

      ...jo to mělo bejt sarkastický. Tak to promiň *13*
  • Chtěl jsem se zeptat jestli neexistuje mód kde nemůžete konzumovat během souboje kuře nebo játrovou paštiku a zachránit si tím život před strašlivou polednicí *1* a pak mód, který dodá animaci pití lektvaru během souboje. :-)

    Díky!
    • Toto je zhruba desetina modu, který je zde uveden. Jíst během boje fakt nejde, znamení jsou značně omezena a čerpají z adrenalinu.A zrovna ta polednice mi dala snad poprvý záhul *1* Takže ano, jak tady již někteří uvedli, jsou na to zvlášť mody, ale tenhle to tak má už v základu *3*
    • Žrát kuře během boje můžeš i ve vanile...když si ho "dáš do kapsy"
      • špatně pochopen dotaz, no nic )))
    • mod co dodává animace sto pro existuje koukni na nexusmods a co se týče toho kuřete, hele mohl bys zkusit prostě to nedělat, já vím že pro hodně lidí je to šok, ale když vám hra dá možnost a vy ji nechcete tak nepotřebujete novou obtížnost nebo moc co vám to zakáže prostě tu možnost nepoužívejte.
      • Lukyz
        Přesně tak, existuje mod, který přidává animace k pití lektvarů, konzumaci jídla a natírání mečů oleji.
        Přiznám se, že bez těhle módů a ještě preparations, který mění alchymii už W3 nemá pro mě smysl hrát.
        • Pls odkaz na ten animační mod, dík W
          • Lukyz
            Tu
            • díkes
      • true
  • Chybí mi hlavně 1st person mod a s tím souvisejíci lepší podpora VR
  • No, škoda že to nebylo k dispozici dřív. Zaklínača třetího jsem chvilku hrál, po 2/3 hry smazal a obávám se, že už nic mě nepřesvědčí, abych to dal nanovo.
    • wenceslaus
      Zaklínače 3 jsme rozehrál a po úvodní lokaci uložil na dlouho k ledu. Ještě že jsem se nakonec vrátil. Stálo to za to. I když si stále myslím, že měnší svět by tomu slušel víc.
    • Čistě ze zvědavosti - skončil jsi na Skellige? Tam měli jemnej zákys asi skoro všichni. Je to trochu depresivní prostředí, hodně rozsáhlý a trochu generický. Vývoj postavy a přísun nových mechanik se tam dost zbrzdí. Přestal tě bavit soubojovej systém?
      • JJ, na Skelige. O vedlejší úkoly (jak tu dole někdo píše) ani tak nešlo, spíš mě přestal bavit příběh v kombinaci s celým příběhovým systémem ala pohádka O kohoutkovi a slepičce - studánka dá vodu za šátek, švadlena chce boty, švec štetiny, či jak to v té pohádce bylo. V té fázi mi už vlastně bylo úplně jedno, co s tou Ciri je nebo není a měl jsem toho pátrání plné zuby. *1*
        • Já jsem v týhle fázi omezil hraní z pěti hodin denně na jednu za dva dny a pomohlo to:) Ono se to zase rozjede. Osobně považuju za nejlepší část hry rozšíření Srdce z kamene.
        • Já měl chuť Ciri zabit, nesktucne otravna postava, která šílené prehrava
          • Tsss... ta je prave skvela :-)
            • Kdyz myslis... :-D
            • Pro nerdy max
      • A pritom na Skellige nemusis travit moc casu, vsechno je to jen o tom, ze spousta lidi chce mit vsechny vedlejsi ukoly splneny a pak je to diky tomu prestane bavit. Vyvojari nemuzou za to ze si to lidi neumi rozvrhnout. Btw Skellige je naprosto uzasna lokace.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit