Přejít na výpis diskuzí
Mody do Skyrimu se možná objeví i na konzolích
21.4.2011 | Aleš Smutný
23 příspěvků
-
90% prodejů? I kdyby, jen díky PC scéně lidi ještě ví co je TES.
Komunita a modaři jsou to co hru udržuje naživu, co jí dělá jméno a udržuje dlouhodobé povědomí mezi hráči. Na PC prostě vydrží kvalitní hra déle. Na konzoli je to stylem "Zahrej si a zapomeň".
Proto trend konzolových portů na PC nemůže fungovat. A proto konzolové hrůzy PC komunitě nelze dobře prodat.
Pokud půjde vývoj stylem "kvalitní hry na PC a rychlokvašky na konzole" budu absolutně spokojený.
Jediná cesta vývoje hry je PC => Konzole. Ne Konzole => PC.
Je ale fakt, že i na konzole je dost kvalitních her ...... asi ...... snad ..... nemůžu posoudit, konzoli nemám a ani nechci. -
-
90% procent je určite nasnesených, ale vsadím boty že to je určite více než na PC. Každopádně nikdo nám přece PC verzi nebere, osobně mám jak PC tak verzi pro Xbox a jestli bude možnost si zahrát někdy módy i na konzoli? Proč do toho nejít. Záleží na vkusu každého soudruha ne?
-
-
čekám až započne flame, kvuli těm 90%...že jsou pécéčkaři jen zloději a že tohle je jeden z důkazů (nahrávám na smeč) :D
-
-
Jinak souhlasím, že se to tady brzo zase svrhne. *1*
-
-
...... zvrhne. Když už.
-
-
Excuso litterator! *7*
-
-
-
Pokud k PCčkářům nebudou konzolisti uctiví, tak by se mohlo snadno stát, že se na ně s modama vy*erou. *3*
-
-
To by se všechny mody museli testovat, jestli se náhodou s něčím nekryjí etc... Na PC to problém není, tam si je může každý ladit a kombinovat, jak ho napadne, ale na konzolích, to chci vidět. *4*
-
90%? Že by bylo tak málo prodejů na PC? To se mi nechce věřit.
-
tak som zvedavy ako sa na konzole s gamepadom budu dat vytvarat mody :)
-
-
Vytvářet jen na PC, ale používat i na konzolách.
-
-
to by ale znamenalo koupit si pc verzi i ps3 :-D to urcite zvedne prodeje :-D
-
-
A nenapdlo tě ty chytráku že mody budou dělat pcčkáři ale použít půjdou i u konzolevejch verzích ? :D
-
-
Jenomže používat mody je jen půlka zábavy. To pravé ořechové začíná ve chvíli, kdy se člověk začne v těch modech rýpat, pokusí se spojit mod XY s modem ZŽ, a přidá svůj geniální nápad, aby po několika dnech usilovné práce zjistil, že nezbývá než celou hru přeinstalovat *1*
-
-
Obavm se, ze timhle se bavu sotva 1 % hracu. Me u oblivionu ani nebavilo mody zkouset. A vybec si vkastne nevybavuji, ze bych nejaky pouzil s vyjimkou system shocku, ktery upravoval ovladani mysi na mderni podobu.
-
-
-
-
-
-
Tomuhle projektu nák nevěřim když si vzpomenu jak sem musel některý mody na PC nastavovat a že to nebylo o tom jen stáhnout a šoupnout do složky.
-
No, je to určitě dobrá zpráva, ale nevím, kolik konzolistů bude mody skutečně využívat...
-
Kuňa to přeju hodně stěstí při dělání módu pomocí kolečka, křížku, čtverečku a trojuhelníčku... *2*
-
-
Pri tvych schopnostech chapani pochybuji, ze ty bys mody delal :-). A pokud snad jo, tak urcite pujdou delat i pomoci kolecka, krizku, ctverecku a trojuhelnicku :-).
-
-
Valve rikali, ze chcou mody pro Portal 2 na PS3, tak pokud se jim to podari, tak tu mozna budeme mit i TES5 s modama na PS3 a X360 :)
-
-
Spíš to bude tak, že Valve shromáždí povedené módy a pak je protlačí ve formě nějakého balíku. Určitě si na konzolích nepůjde vyzkoušet všechno. Bude se čekat až to Valve posvětí.
Zkrátka nikdy to nebude ta volnost jako u PC. -
-
Tahle možnost mi připadá jako docela reálná. Nemusí pršet stačí když kape.
-
-
a ja myslim ze nam konzolistum tento pristup bude dokonce vyhovovat, mame radi kontrolu kvality
-
-
-