Přejít na výpis diskuzí
Monster Hunter: World nabídne lov dinosaurů a jiných potvor konečně i PC hráčům
19.6.2017 | Patrik Hajda
23 příspěvků
-
Pro mě největší překvapení na E3, protože jsem hrál MH naposled na PSP. Grind tam vždy byl, kdy člověk musel monstrum zabít Xkrát aby z něj dokázal mít dostatek šupin na brnění a zbraně, ale zároveň byla hra vždy hodně těžká a přirovnal bych to skoro k Dark Souls akorát tady nemají bossové/monstra HP bary ale jde vidět vizuální poškození. Vždycky jsem doufál, že to Capcom nechá vyjít na PC a konzole, protože s tim hardwarem by měli mnohem větší volnost. Snad to dopadne co nejlíp. Multiplayer fungoval celkem slušně i na PSP a DSku, takže to bude dobrý.
-
-
Přesně tak, hráli jsme s kamarádem na PSP vždy spolu a byly to vždy super zážitky. A ta radost vždy z nové zbraně nebo brnění (nebo celého setu) *1* Navíc na to, jaký to PSP mělo výkon, tak ta grafika byla nádherná.
Vždy mi přišlo trochu nefér, že se o hrách s takovým soubojovým systémem říká "ve stylu Dark Souls", přitom MH vyšel o 5 let dříve, než Demon Souls. Jasně, Demon Souls a Dark Souls přinesli i svoje věci a neříkám, že přímo kopírovali, ale vždy jsem v nich viděl ten základ Monster Hunteru - časování uhýbání, útoky ve správnou chvíli, dávání si pozor na staminu, atd. *4* Co mysliš ty, Masakre? *1* -
-
Jak píšeš, na začátku mise se naboostit jídlem pro HP a Staminu, těžení surovin pro výrobu zbraně atd. Rozhodně super že vyjde na konzole a PC! A jak píšeš, velikost bossů/monster a a ty jejich hitboxy...jediná hra kterou si s Dark Souls spojuju dodnes.
-
-
-
perly sviním...
-
-
Bude PC verze, tak se ty perly dostanou konečně i k normálnim hráčům *4*
-
-
Normální hráč hrající na PC je v současnosti v podstatě oxymóron.
-
-
butthurt
-
-
jak říkám...
-
-
-
-
butthurt
-
-
Hmm... snad portnou i jiné hry zatím to vypadá zajímavě. Takováhle na pc nemá bohužel obdoby.
-
Bylo potvrzeno, že limit na zabíjení monster tady už nebude.
-
Proč je ten meč tak velký? Jinak já jsem proti zabíjení zvírat takže doufam že lore vysvetlí proč to musí delat
-
-
Mohu tě ujistit, že ty zvířata neumírají. Jen se model a textury zvířete odstraní z paměti a místo toho se ti načtou do paměti modely orgánů zvířete. Vše čisté a sterilní. Naštěstí autoři neimplementovali tvorum nervovou soustavu, takže ani nic necítí. Jinak to celé děláš pro potěchu z lovu. *1*
-
-
To zas bude krásná hra do retra, hádam remasrer z PS2?
-
-
Hadas blbe :)
-
-
textury vypadají jako z původního Shadow of the Colossus, dělají si z nás srandu nebo jak?
-
Na druhou stranu, 2007 vyšlo první Crysis a to fakt vypadá líp než tento ohlášený Monster Hunter.. ale hraje se to aspoñ dobře? Neni to zas nějaký nekonečný grind?
-
-
Je to nekonečný grind a vůbec to není hra pro PC hráče. :D Ti budou remcat jak je to težký a divný. Mělo to zůstat jako exkluzivka u Nintenda, kam to taky patří.
-
-
Lol... grind je o odolnosti vuci stereotypu a ne o skillu.
-
asi souhlas, hnusný, divný a navíc grind, ale nějakou dobrou vlastnistnost ta série mí musí, když je tak populární, uvidíme
-
-
musím uznat, že jak to popisuješ tak ten koncept zní zajímavě
-
Je tam ta výzva z lovu velkých monster, které se musíš naučit "číst" a zjistit co je ideální výbava a jak se jednotlivé monstrum chová, kdy je dobré se do něj pustit a kdy se stáhnout. A ne vždy je potřeba to zabít a to vše v časovém limitu 50ti minut. O to větší zábava to je v coopu. :)
-
-
-
-
Tak PS3? Podle ukázky to vypadá tak na 2006 grafiku
-
-