Mortal Kombat – recenze bojovky, kde se rvou vnitřnosti, ale srdce trochu chybí
-
Má ta hra taky nějaké zvuky? Hudbu? Jak se povedly? V recenzi jsem se to bohužel nedozvěděl.
-
-
Nema.
-
Jo. Bum, bác, plesk, lup, křup, šplouch. 🙂
-
-
Eurogamer:
"In keeping with its "back to the roots" vibe, MK1's soundtrack pays
tribute to the series' origins, its score mixing exciting, modern music
with a touch of the beat-heavy, techno influences of the original
trilogy. It seems that NetherRealm has finally gotten over its
interminable "Hans Zimmer-lite" obsession of past releases, with the
sad, slow strings and mournful dirge that was MK11's score now a thing
of the past."Přijde někomu těžký vynaložit tu trochu námahy navíc?
-
-
Ty a tvoje úchylka 😃 Bereš na to prášky ? Nebo už to považuješ za normální? Zkus si založit svůj web kde budeš analyzovat každý audio prd.
-
-
A ty seš která multinicka? Nemáš odvahu psát pod svým profilem, nebo máš zase ban?
-
-
Já jsem prostě já. To že s tebou někdo nesouhlasí hned neznamená že je nějakej multinick 🙄 A každá léčba začíná tím že si připustíš problém...Tak třeba jednou i ty.
-
-
Reakce na příspěvek:
Není to automatické, ale jsem tu od roku 2002 a už jsem to zažil spoustakrát. Zajímavé je, že pod těmi multinicky byly staré známé firmy vždycky daleko odvážnější. Teda do chvíle, kdy se zapomněly přehlásit a všechno prasklo.
Tak třeba jednou i ty.
-
-
-
Bývaly doby, kdy se každá jen trochu slušná recenze skládala z hodnocení vizuálu, audia a hratelnosti. Nevím, co je úchylného na tom poukázat na ústup z kvality recenzování her. Nikdo nevolá po nějaké fundované kritice audia, ale pár vět a zhodnocení alespoň subjektivního názoru by snad tady ty konzolové hipstery nezabilo, ne? Ale vlastně jo, zvykli jsme si a když na to někdo poukáže, dáme mu tady kouř, co?😉
-
-
Dík. To je přesně to, na co tady celou dobu poukazuju. Nejen že dnes dostáváme horší kvalitu obsahu, ale mnozí už si na to tak zvykli, že brání systém, který na ně dlabe.
-
-
-
Přihlas se do redakce jako externista s tím, že bys rád svou obsesi rozvíjel kreativním směrem.
-
-
Videohra je audio-vizuální interaktivní dílo.
V rencenzi videohry proto očekávám, že bude hodnocena vizuální stránka (jak hra vypadá), interaktivní stránka (jak se to hraje) a zvuková stránka (jak to zní).
Chápu, že je to práce navíc, chápu, že to vyžaduje například základní orientaci v hudebních žánrech a historii, jakož i zvládnout základní technické aspekty implementace audia ve hrách. Ale nedělat to znamená nedělat tu práci dobře.
Protože videohra je audio-vizuální interaktivní dílo.
-
-
No ze zrovna na Pavla Makala pises, ze nerobi tu pracu dobre je znacne trapne. Recenzia je subjektivne dielo, moze sa ti pacit alebo nepacit, ale neexistuje ziaden checklist, co recenzia ma alebo nema obsahovat.
Predpokladam, ze mas ruky, tak si na youtube vyhladaj mk1 gameplay a mozes napriklad do fora napisat hlbkovu studiu o technickej implementacii audia v hre.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ignorovat v recenzi interaktivního audio-vizuálního díla jeho audio stránku je známka špatně odvedené práce. To je taková samozřejmost, že je úplně na palici muset to vůbec někomu vysvětlovat. Má-li hra audio, musí být v recenzi napsáno, jaké to audio je. Přes to nejede vlak.
Argument, že si můžu informace vyhledat sám, je fakt hloupej, sorry. Samozřejmě že si to můžu vyhledat sám. Taky si můžu sám ušít šaty a upéct chleba a postavit barák. Víš, proč to nedělám? Protože na to nemám čas. Naštěstí jsou tady lidi, kteří to dělají za mě. Říká se tomu dělba práce. V případě herních recenzentů za mě recenzent hodnotí videohru. Já na oplátku sleduju například to, jakou úrokovou míru nabízí spořící účet u Trinity Bank. Nechci ztrácet čas tím, že budu za recenzenta dělat jeho práci. Chci se dozvědět vše podstatné v jednom balíčku informací, sestavených člověkem, který si uvědomuje, že hry dneska stojí dva litry a hráč - spotřebitel - se rozhoduje, jestli ty dva litry na tu hru vynaloží. Recenze je informační servis pro lidi, kteří dneska jednoduše nemají čas ležet odpoledne v desítkách textů a videí, aby se k těm informacím dostali sami.
A nechci hloubkovou studii. Stačí jeden odstavec, kde budou ty nejpodstatnější informace. Průšvih je, když o audio stránce hry v recenzI nenajdu VŮBEC NIC.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ja si myslim, ze je to naozaj vazny problem a mal by si napisat list na novinarsku komoru. Lebo preboha, precitas si tu informaciu v inej recenzii a medzitym zmenia urokovu sadzbu v banke, nevsimnes si to a nestastie je na svete. Mozno by si mal zalovat Tiscali media za nahradu skody.
Myslim si, ze sa beries prilis vazne a mas mylnu predstavu o tom, ze svet musi byt podla tvojich predstav. Nikto ti nebrani citat recenzie aj na inych portaloch, nie?
Potom ze su ti recenzenti vyhoreti, ked musia citat taketo od reality odtrhnute vyplakavania. Hodnotenie prace redaktora ty pekne nechaj na jeho zamestnavatela, pokial viem tak si si tu recenziu od autora neobjednal ty, ked tu splietas nieco o informacnom servise.
Mas plne pravo povedat ze sa ti recenzia nepaci, ze co ti tam chyba, ale znevazovat niekoho dlhorocnu pracu? Fakt vam uz niektorym z toho pocitu vlastnej dolezitosti prepina.
-
-
Reakce na příspěvek:
Nečteš s porozuměním. Když není v recenzi interaktivního audio-vizuálního díla ani zmínka o audiu, je to známka špatně odvedené práce _na té recenzi_. Ty sis to blbě vztáhnul k veškeré práci, kterou pan Makal pro Games.cz odvádí, ale o tom jsem nepsal a ani to z toho, co jsem napsal, nevyplývá.
Recenze jsou součást informačního servisu, který odebíráme za sledování reklamy. Peníze, které platí inzerenti prozovateli Games.cz, a za které si pan Makal a ostatní kupujou mlíko a rohlíky, jsou placeny proto, aby inzerenti získali nové zákazníky a udrželi si ty stávající. Nedělej z toho nějakou charitativní činnost. Je to normální byznys a za obsah Games.cz platíme sledováním reklamy. Je to platba víc než dostatečná, a protože se redakce Games.cz prezentuje jako tým profesionálních herních novinářů, očekávám od nich výstup profesionálních herních novinářů. Tj. mimochodem to, že v recenzi interaktivního audio-vizuálního díla bude i hodnocení audio stránky toho díla.
>>Hodnotenie prace redaktora ty pekne nechaj na jeho zamestnavatela<< To si děláš srandu, že jo. Takže když ti v restauraci donesou studený jídlo, tak budeš zticha, protože hodnocení práce obsluhy je na vlastníkovi restaurace a ne na tobě jako hostovi? Už vidíš, jak to je naprosto absurdní názor?
-
-
Reakce na příspěvek:
Stale je to len o tom, ze to je nejake tvoje nenaplnene ocakavanie, games.cz s tebou nema zmluvny vztah, kde si platis za konkretne dielo a v zmluve su uvedene konkretne kvalitativne a kvantitativne charakteristiky produktu (ako ma s tebou zmluvny vztah napriklad tebou spominana restauracia, ktora ti po konzumacii jedla vyda ucet z registracnej pokladnice a uvadza zlozenie jedla a gramaz).
A prosim ta, k tej platbe sledovanim reklamy - jedno zobrazenie stranky ma hodnotu priblizne 1-3 eurocenty, coz je tak cca okolo 50 vasich halierov, tak z dobrovolneho citania clankov zdarma nerobme wall street.
Naviac tych 50 halierov plati inzerent a nie ty.
-
-
Reakce na příspěvek:
Neplatím za konkrétní dílo, ale platím profesionálnímu hernímu webu - sledováním reklamy - za obsah v profesionální kvalitě. Po recenzentovi na Steamu nic takového chtít nebudu. Profesionální kvalita znamená, že recenze interaktivního audio-vizuálního díla bude obsahovat i hodnocení audio stránky hry. Opět, recencent na Steamu si může dovolit pár nadšených výkřiků o grafice a příběhu a zavřít noty. Profesionální recenzent si to dovolit nemůže. Cena jednoho zobrazení stránky je úplně irelevantní. Agregátně tady platíme Tiscali Media a.s. desítky, ne-li stovky milionů ročně. Máme za to nárok na profesionální výstup? Samozřejmě, že jo. Proč máš takovou potřebu prodávat se lacino?
Vtipné je, jak jsou někteří už tak zvyklí, že dostáváme méně informací, že dokonce obhajují systém, který za to může. To, co tady říkáš, je fakticky: "Nechci víc kvalitních informací o hře na jednom místě, ne ne, o to já nemám zájem, dávejte mi informací míň, což je pro mě výhodnější, protože.... nevim proč, ale to je jedno, stejně s tím nesouhlasím."
-
-
-
-
-
-
A ja ocekavam, ze si zde smazes ucet a zitra se pujdes utopit. A jestli ne, tak svoji praci (jestli nejakou mas) nedelas dobre.
-
-
Reakce na příspěvek:
Seš normální? Víš, co ti tohle udělá s karmou? Za přání smrti ti může přijet rakovina ve čtvrtým stádiu, ani nemrkneš. Bacha.
-
Mně to nepřijde důležitý, protože jednak máme streamy, kde audio / video můžeme sami zhodnotit... Pak se jedná o další díl dlouhoběžící série... Takže víc ocením srovnání s předchůdcem... Ale já MK hraju vždy až je k dispozci za min. cenu kompletní edice a hraju zejména kampaň, nejsem HC hráč MK...
-
-
Reakce na příspěvek:
Však touto cestou šel Eurogamer, kdy provedl srovnání s předchozími díly série.
-
-
Reakce na příspěvek:
Čti eurogamer a ne games... Je to projekt konkrétních lidí, kteří to dělají nějak a ty nemusíš jejich služby využívat, ostatně ani za ně nijak neplatíš... Je přeci úplně mimo chodit někam, kde se ti nelíbí a kritizovat, že že to dělají špatně... Zvlášť když to co potřebuješ najdeš jinde...
-
-
-
-
-
-
-
-
Nelíbí se mi, že tam jsou "kameo" postavy místo plnohodnotných. Je úplně jasné, že to udělali jen proto aby se ušeřtilo.
-
Ženské postavy jsou vyobrazeny více realisticky, díky bohu za to. U simulace bojových umění je to nutnost.
-
-
U čeho?? :-D
-
-
Tělesné proporce samozřejmě 🙂
-
Vzpomněl jsem si na big Bang theory a Sheldnovo hodnocení HALO jako komplexni bitevní simulátor nebo jak to bylo.
-
-