Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • frank.horigan

    Nevím, Oblivion byl před vydáním maximálně hypován jako total mega super hyper nextgen..

    A opravdu tomu tak bylo, načasování do nástupu X360/PS3 a DX9c grafik se povedlo na 1.

    Brutální Parallax a Bump mapping po stěnách úvodního žaláře, opravdu hustá vegetace, totálně (dnes až směšně) “vybloomované” stavby a města obecně…

    Ale hra jako taková byla ztěží průměrná. Hrozný leveling, hrozné animace a xichty postav, hodně slabá hlavní dějová linka.

    Nic čím by se dnes někdo měl chtít prokousávat znovu

    • Mně to přišlo jako skvělá hra. Ty NPC vypadali hrozně ale například side-questy a gildy byly skvělé a dohromady zabavily na mnohem déle než příběhová linka.

      • frank.horigan

        Ano mě to tenkrát taky přišlo jako nejlepší hra světa.  

  • Jako fajn. Ale pokud to udělají fakt jen jako 1:1 z hlediska hratelnosti, tak do otho nejdu. Ten level scaling tam byl skoro stejně hrozný jak v D4. Plus některé herní mechaniky (celý leveling systém) byl v mnoha ohledech rozbitý. Nebo přesvědčovací minihra, co ani nedávala smysl....

    Ale pokud by vzali Oblivion a tyhle věci upravily a zmodernizovali, tak by to rozhodně stálo za zvážení.

    • deejaywolf

      Co je špatného na level scalingu u D4? Podle mě funguje perfektně.

  • Možná jsem si teď nas*al do trenek.

  • MalyZeli

    No, teď už jen chybí aby začali podle vzoru Take Two a jiných pronásledovat modery co se snaží o Skyblivion pár let...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit