Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Daval som tej hre velku nadej, ale...
    Po par alfa verziach, beta, som to odinstaloval.
    Fajn napady, grafika, ale nedotiahnuta hratelnost - chaos obcas :D
  • Podle prvního obrázku jsem doufal v restart Disruptora z PS1
  • Jako mohly dát třeba jenom 20 euro. 30 euro nevím jestli přitáhne tolik lidí. Jako rocket league taky začínal na 20 a pak začal s DLC. Ale za dvacet se toho prodalo hromada
  • Tak je to teda pro casual publikum, nebo je to díky své frenetické akci spíše pro veterány v žánru? :D

    Běžnému hráči bych tedy více doporučil overwatch už jen kvůli té nutnosni kontroly méně směrů.
    • bukrr
      Overwatch mi přijde o něco "složitější" kvůli nutnosti hrát svojí roli.
      • Hm, ne. Je to presne naopak. V OW hrajes svoji roli, v areanovych fps musis umet hrat nekolik roli podle situace. OW co se tyce skillu mnohem pristupnejsi a jednodussi hra.
        • Pristupnejsi nez pure skill fps typu Quake.
          • Nevis o cem mluvis. Btw, nikde sem nevrdil, ze v OW nepotrebujes zadnej skill, ale potrebny fps skill a pristupnost na hrani Quaka je uplne nekde jinde. Argumentovat ze behas a sbiras zbrane je stejne nicnerikajici jako tvrdit, ze v sachach sedis a hybes kusem dreva. Pokud si myslis, ze OW je to samy jako Q jen s abilitama, tak si to nikdy nehral. Asi stejny nesmysl jako tvrdit, ze Arma je to samy jako CoD akorat s vrtulnikama...
            • Nejde jen o hc jadro, ale spis o to, ze v ty hre je nekolik rovin skillu (pohyb, aim, timing a kontrola itemu->mapy) a pokud neumis vsechno, tak nemas sanci. Vtip je v tom, ze i kdyz umis, tak staci kdyz ma protivnik jen o neco lepsi jednu vec a ma velkou vyhodu. Proste mezi hracem, co to hraje pul roku a tim co hraje rok je propastnej rozdil. Asi jako mezi tim prvnim a totalnim noobem. Proc? Ocividny odlisnosti, jako ze ve vetsine fps neni zadnej pohybovej rozmer co se tyce skillu, proste jen chodis nebo behas (zatimco v Q bez zmaknutyho pohybu nemusis ani hrat) nebo tam mivas zbrane uz po respawnu, nebo tam nemusis neustale myslet na respawnovany itemy, tzn. neustaly pohyb a casovani (resis v tech hrach prakticky jen svoji pozici a aim).

              Dale, aim tam je mnohem tezsi na ovladnuti, protoze jednak mas nekolik mechanik zamerovani podle typu zbrane (tracking, leading, single shot atd.) a potrebujes je umet vsechny a dalsi podstatna vec, ze nemas headshoty, coz paradoxne o to vic potrebujes aim, protoze 1 shotama minimalizujes nahodny killy a tim padem musis stabilne davat dps = musis umet stabilne mirit plus uhybat (ver nebo ne, ale treba i proti railgunu je pohybova taktika), proste nestaci jen dat rychlej headshot.
              K tomu si pricti, ze zabiti ma mnohem vetsi vahu, protoze prijdes o zbrane a kontrolu, takze zustat na zivu je dulezitejsi nez davat killy. Zatimco bezne v fpskach jen dobehnes z respawnu.
            • no mas pravdu v tom ze tim ze tam jsou ability a jiny charaktery tak muzes dohonit fps skill znalosti abilit atd. , ale od urcity chvile rozhoduje skill a teamwork pac 99% lidi v competitive maji tohle zmaknute.

              ta pristupnost quake spociva v tom ze to nehraje tolik lidi a noobu a quake live hraje asi jenom hc jadro? nebo v cem?
          • Nechapu...to jako v overwatch neni skill? Je a navic k tomu ability atd. Tak nechapu jak to myslis. Behat v arene zbirat zbrane a strilet na vsechno co se hybe je pure skill.
          • Nechapu...to jako v overwatch neni skill? Je a navic k tomu ability atd. Tak nechapu jak to myslis. Behat v arene zbirat zbrane a strilet na vsechno co se hybe je pure skill.
        • pristupnejsi nez co? Red orchestra?Mas pravdu ze na casual urovni je to fakt easy a treba za winstona nemusis ani umet mirit:-) ale na top urovni musis umet hrat za mnoho postav neni to tak ze jedes 24/7 soldiera.
    • Hmm, nemyslim si. Co sem videl, tak byl slaby odvar Quaka, navic je to multiplatformni fps, coz napovida samo o sobe.
  • https://quake.bethesda.net/en
    • QC je veru top a zadarmo *4*
      • presne. vyborne sa to hra a tie ability su len tak zlahka a decentne zakomponovane do hry. + ak to bude zdarma. Myslim ze sa stane hitom medzi kompetitivnymi fps
        • Heh, v kompetitivnim urcite ne, pokud tam budou ty ability. Napr. neviditelnost je totalne broken. Je to prakticky win button, resp. escape button. Problem je, ze tam je vic takovych abilit, ktery umoznujou lacine utect z boje, coz jaksi podkopava tempo hry a koncentraci na cisty skill. Nahanis protivnika a kdyz uz ho mas, tak zdrhne, protoze umi zmacknout tlacitko. To je fakt spatnej vtip.

          Sledoval sem duel pro hrace, kterej se po aktivaci souperovy neviditelnosti jen zastavil s tim, ze skoncil, proste prestal hrat. Fakt komedie...
          • Ne, nepochopils.

            a) Rocket jumpem nezdrhnes, kdyz mas malo hp, proto sem psal escape button, kterej si VZDYCKY NECHAS NAKONEC, takze neustaly honeni po mape = frustrace. Noob utece profikovi diky abilite, aniz by umel movement, cokoliv. Dokazes pochopit tuhle zakladni logiku?

            b) Ne vsechy postavy muzou counterovat invisibilitu atd. = balanc problem. Bez dokonalyho balancu nemuzes mit kompetitivni hrani, mnohem jednodussi ability deaktivovat.

            "Cele je to o tom ze musi vystihnut tu abilitu v spravnej chvili a to je ten skill, skusenost"Nonsense. Zkusenost je umet vedet, kdy utect, kdy si co muzes dovolit, positioning a umet se pohybovat. Pohyb v Q = skill. Zmacknuti tlacitka =/= skill.

            Tvoje logika je zalozena na nesmyslnym mysleni z moba/OW her, kdy si myslis, ze pouzit nejakoz cool abilitu v pravou chvili je stejny umeni, jako ty hrace zabit regulerne. Neni, i kdyby ses rozkrajel.
            • chyba je ze to kazdy porovnava so starym quake.

              Ale toto je zbrusu nova hra zalozena na hratelnosti povodneho quake. Podla mna ovela lepsi pristup ktory moze oslovit masy ludi, zatial co stary quake by hravalo par hardcore hracov. Pochop ze ked uberu 20% skill a pridaju 20% ability a taktizovanie do hratelnosti tak je to ovela zabavnejsie aj pre divakov sa na take nieco pozerat.

              podla mna ability do fps patria v rozumnej miere.
            • blbost. vobec nesuhlasim. v kazdom zapase mas viac sampionov na vyber a mozes ich counterovat ako sa ti len zachce.
              tvoje myslenie je zalozene len a len na oldschool hratelnosti ale s tym vobec nesuhlasim ze sa nedaju spravit zaujimave zmeny.
              cele je to o tom ze k cistemu skillu sa prida este taktizovanie. Od toho tam je ten pick ako v moba, ze reagujes na superov vyber. a vobec to nieje tak ako popisujes ze si to len nechas na zaver aby si mohol zdrhnut. prave naopak, musis si dobre rozmysliet kedy to pouzit a vies to pouzit na viac situacii.

              podla mna je ovela lepsi takyto mix, oldschool quake by nehral nikto a nikoho by to nezaujimalo.
          • toto video hovori za vsetko.

            you can run, but you cant hide.

            https://www.youtube.com/watch?v=0wfRaHMsAMI
          • ako preco by to nemohlo byt kompetitivne ????
            ved sa nastavia len pravidla. tj nebude mat 5 hracov v tyme Nyx.
            Cele je to o tom ze musi vystihnut tu abilitu v spravnej chvili a to je ten skill, skusenost. nielen ako pises stlacit tlacitko a utiect.
            Ci sa jej oplati utiect alebo skor to vyuzit na ziskanie quad dmg a nasledne zabit piatich atd.

            a navyse ju moze vidiet Visor a Clutch cez svoj stit takze o com sa bavime vlastne ? alebo ju moze sundat Sorlag alebo ta zenska s totemom. takze v com je problem ????
          • to vobec nevadi.

            presne o tom to je, nielen cisto o aim skille ale takisto aj o abilitach a ako skuseny hrac vies odhadnut kam zrovne pojde ak sa zneviditelni. ci sa bude snazit utiect, ty vies kde sa ake itemy nachadzaju alebo pojde po tebe.
            prave to pridava hre viac stavy. Podla mna su tie ability perfektne.

            zdrhnut moze aj rocket jumpom ak chce, co je na tom ze sa snazi zdrhnut ??? a navyse ma cooldown
      • to si myslíš, s nákupem postav radši plnou hru bez mikrotransakcí
        • zatial to je vsetko zadarmo potom sa uvidi ;)
          • tak to asi tu hru asi moc nehrál, já to hrál jeden víkend a musel jsem hrát furt za Ranger, pak jsem si na den koupil Slash, ale že bych mohl hrát za všechny zdarma to nevím.
            P.S. Možná to už změnili bylo to u první uzavřený bety.
            • lol :D ze to pises ze to dlho nehral :D

              teraz mas vsetkych dostupnych. to bolo tak hned od druhej bety ze boli vsetci dostupni. teraz vysiel novy e3 patch a tam je aj Blazkowitcz plus nove mapy

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit