Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Khanemis
    Člově si říká, že když hráč aktivuje bullet-time a čas se tak zpomalí pro něj i pro protivníka, tak nebude mít ani jeden výhodu. Ale asi to bude tak, že ten hráč, co to aktivoval, bude mít výhodu v rychlém míření (o čemž vlastně bullet-time je - pomalý pohyb a rychlé zaměřování a střelba), zatímco ten druhý hráč bude zpomalený celý.
    A s těmi ostatními hráči mimo dosah to snad vážně bude tak, že to bude platit v nějaké oblasti a ne že někdo stojící za tebou nebude bullet-timem ovlivnění a sejme tě jak kachnu na střelnici:-)
    • Mechwarrior_bw
      lenže daná oblasť musí mať logicky svoju hranicu za ktorou spomalený čas nebude a tam by ma zaujimalo ako to ošéfujú, aku chcú zabraniť odstrelovačovi aby nezostrelil skupinku "spomalených" kdesi v dialke. A čo tak situácia, že človek beží okolo nejakého múru alebo steny a na druhej strane sa začne boj v BT režime a spomalý to aj teba keďže budeš "v oblasti" ...

      mám pocit, že tento systém bude produkovať veľkú skupinu nespokojných, ktorých bude celý BT čím ďalej tým viac iritovať. Je totiž veľký rozdiel ak si spustíš BT kedy chceš ty ako keď ťa do neho dunúti vstúpiť niekto iný a to prípadne aj bez toho aby o tom vedel.
      • posila
        Tak ve videu rekli "only players in your line-of-sight will enter bullet time", coz (podle me) znamena, ze jen hraci, ktere primo vidis, se dostanou do bullet timu.
  • bullet time zažiješ ty jako hráč a ostatní tě uvidí rychle ... jednoduchý jak facka jen použít hlavu !!!!!.. s tim že na BT budeš muset počkat nebo ho třeba získat za nějaký počet headshotů nebo tak .... jen zkuste přemýšlet *1*
    • jo, jasne, jen se to trosku mydli s casovou kontinualitou, ale dobrej pokus
  • Souhlasím s Grifusem :) moje první akční hra na PC byla Max Payne 1 a je to něco krasneho zahrat si to i ted :) pač takovou atmosferu vam dnešní hry už nedají !!! ...
  • Vypadá to jako GTA 4 bez aut... NOIR atmosféra je pryč
  • Urug
    Ačkoli su MP pozitivní, bez tohoto bych se asi obešel....
  • BoB.2
    Pomalu letící postava vzduchem to je pro mě jasnej a hlavně snadnej cíl. *5*
  • MP je nuda.... Ale MP 3ať už je tu !
  • BoB.2
    Není mě jasny jak bude fungovat Bullet Time v multiplayeru.
    • Grifus
      Není mě jasný, proč má mít Max Payne multiplayer.
      • Možná proto, že vypadá v kombinaci s euphorií a systémem animací naprosto neuvěřitelně parádně.
      • Aby si to přece koupilo víc lidí. Prostě money, money, money.
    • sleepless
      Podobně jako v SP, jen s tím rozdílem, že zpomalení postihne jenom ty soupeře, které bude mít člověk v dohledu před sebou.
      • Mechwarrior_bw
        Ak sa k takto "spomaleným" súperom dostane iný hráč odzadu ktorý nie je v BT režime, bude ich môcť zostreliť ako na strelnici ? alebo mu bude zamedzené do súboja zasiahnuť ? či sa spomalý čas aj jemu, napriek tomu, že nebude v ich zornom poli ? neviem si to predstaviť ...
        • Spades
          Podle mě to bude tak, že se zpomalí všichni kdo příjdou do stejné "místnosti" jako hráč v bullet timu, ale on bude zpomalený třeba 5x a ostatní 20x (aby neměli tu výhodu Bullet Timu)

          Tak nějak to řešil myslím i Fear

          Jediný problém je, když vidíte hráče například přes okno, ale v té rychlosti hry to podle mě bude úplně jedno...
          • Masa-san
            Já to vidím následovně. BT zpomalí čas v určité oblasti (např. 5m okolo hráče) a vše co do té oblasti vstoupí dokonce i kulky z nezpomalené oblasti či další protivníci se také zpomalí a celkově to pak bude boj o to nenechat se chytit do protivníkovo BT, ale naopak chytit protivníka do svého BT.
            Jak jinak by se zamezilo tomu aby hráči z větší vzdálenosti odstřelovali zpomalené hráče v BT jako terče na střelnici?
            Popř. bude možné zpomalení cizím BT vykompenzovat použitím vlastního BT.
          • JohnyTheZik
            ve Fearu to vpodstate bylo reseny tak, ze clovek zpomalil protivniky (TDM i DM) a sam (+ spoluhraci) byli klasicky zpomaleni, narozdil protivnici vicemene bez sance.. globalne, pokud si vzpominam.. Nicmene zrovna tenhle mod byl temer nehranej..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit