Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to obklucenie policajtami,ked drzi ludsky stit je ozaj "stary hitman"... ta scena vyzera ako keby zobrali SCC a len preskinovali postavy....
  • Taky jsem mel po ohlaseni o vetsi pristupnosti obavy o znacku Hitman. E3 ale pry ukazala, ze to s tim zjednodusovanim nebude tak horke. Dojmy novinaru jsou vesmes pozitivni. Hra pry bude odmenovat tichy postup, kdy zabijete za jeden level pouze svuj cil a nejlepe tak, aby to vypadalo jako nehoda. Tim nejvyraznejsim zjadnodusujicim prvkem ma byt schopnost, nechat si ukazat trasy pohybu "nepratel". Pokud tato schopnost nepujde v menu primo vypnout, nikdo vas preci nebude nutit ji behem hrani pouzivat.
    Na E3 pry byl prazentovan i docela obsahly gameplay. Tukan v jednom vstupu vzpominal na nejakou situaci z hippiesackyho doupete. Nevite, jestli je nekde k sehnani zaznam?
    • vsadim se ze na urovni professional tahle moznost nebude k dospozici, stejne jako tam nejsou k dospozici tecky na mape nebo ukladani.
    • RavenHolm
      Konečně další člověk s mozkem. +1
  • taky vas napadlo ze hitman tu holku z traileru nezabije ale udelaji z toho lovestory?
  • chtelo by to posunout serii nekam dopredu, ja nevim treba prave aby straze nechodili furt tou samou trasou ale bylo to nevyzpytatelny a museli jste improvizovat. Taky hodnoceni silent assasin je nanic, protoze hra v dusledku pak vypada ze nikoho nezabijete jen na nekoho padne klavir. To je nuda. Hrajete za zabijaka tak chcete zabijet.
    • Jo jo ... už starej SWAT3 přišel s tím, že se nepřátele generovali na různých místech... proč jen se to od té doby nikde neobjevilo?
      • Možná není problém to ošéfovat, jako spíše spolehlivě herně poladit, a také fakt, že by to plno lidí odradilo a neměli vůli to vůbec zkoušet v případě větších neúspěchů, po čemž dneska vydavatelé asi moc netouží. Ale pro nás ten zbytek by to byla nepochybně výzva. Kdyby k tomu ještě propracovali systém, který byl už v Desperados, kdy nejbližší hlídky, strážní a podobně po nějaké době nepřítomnosti nějakého kolegy se ho vydali hledat v závislosti na lokalitě a celkově by narůstala opatrnost, byla by to nepochybně HC lahůdka a hodnocení Silent Assassin by bylo hodno velkého významu, ovšem byla by to herní makačka - něco jiného vletět do baráku s týmem ozbrojených speciálů s náhodně regenerovanými protivníky oproti týpkovi, který by měl svou práci vykonat co nejčistěji a bez velkého rozruchu.
      • v hitmanovi se nemuzou generovat, protoze mas pevne dany pocet strazi. a ty straze delaji urcite obchuzky jako ve zkutecnosti
  • http://www.youtube.com/watch?v=856TGS0lJFY

    ano mate pravdu, toto je skurocny stealth.
    a nepriatelia co nevidia pred seba na 3 metre (stary metal gear ktory som na pc hral)
    • http://www.youtube.com/watch?v=EHFoiYmmm6M&feature=related

      Tohle je ten Metal Gear, o kterém mluvím já. Navíc v MGS1 nepřátele neviděli dále kvůli úrovním. V MGS2 už viděli dále, mnohem dále, protože jim to engine a gameplay dovoloval.
  • okej, tak mi povedz ako si riesil levely v conviction ... stealth a la chaos theory ? in&out nespozorovany? resp ten vrtulnik. na ktory mas polozit bombu. aby si to spravil musis tam dat napicu par ludom (super akcnymi takedownami - stealth jak prasa) to je stealth ? alebo hral si ten mansion na malte ... za istym checkpointom sa rozsvietia svetla a ten scarface tam vyhukuje i know youre in here fisher!! (v starych sc neprijatelny postup) tak mi povedz ako si to ty odohral stealth. :) proste scc nema stealth len sa tak tvari, skor ci neskor ta nuti ist do konfrontacie proti velkej prevahe. a z tej obycajne vyviaznes len 2 sposobmi ... takedowns, alebo postrielat ... silny stealth bratu.
    • Už by si mi mohl konečně odpovědět, od kdy stealth = všem se vyhýbat. To je jako kdyby si psal, že FPS = CoD. Stealth není pouze o tom všem se vyhýbat, takže sundat nepřítele potichu zezadu nebo i tím M&E, pokud tím nepřátele na sebe neupozorníš je stále stealth. Navíc, jde proti NSA, která ví, čeho je schopný, každý žoldák, kterého najmou by měl být připraven na to, co proti němu stojí. Odposlouchávají mu telefon, přivezli si ho do USA a myslíš, že netuší, že právě on jim jde po krku? Navíc, oni vědí, že tam někde je, ale netuší kde - v žádné z těch situací (až ne helikotéru, která je převzatá z Metal Gearů) nevědí, kde jsi. ..
      • stealth hry... moje akcie by mali byt nespozorovane nepriatelom, mal by som jednet ticho atd ... vratme sa k scc. povedz mi ako si kobina chytil potichu, alebo ako si infiltroval third echelon potichu (bomba v parkovisku sa nepocita) alebo ako predides alarmu na letisku ... presne tak nijak, pretoze nemas na vyber, hra je linearna a akcna , stealth je tam velmi okrajovo. skus to vyvratit :)
        • Kobina jsem chytil potichu bez problému, sice si střílel jak magor, ale netušil kam. NSA, akční část, kde zabiješ 3 stráže a je to "hrozivě akční hra" a na letišti jsem je všechny prostě obešel, s alarmem má prostě smůlu. Když jsme u toho, zkus dohrát Splinter Cell 1 bez toho, aby Tě našli - podle Tebe to nemůže jít, protože v poslední misi Tě odhalej. Absolutně nechápu, co pořád řešíš...
          EDIT: A zkus dohrát prvního Hitmana potichu. Je tam minimálně jedna mise, kterou nemůžeš dohrát potichu.
          • Ke tvé popisované situaci s Machem s M60. Lze ho sejmout odstřelovačkou z džungle, nebo nějaké ze strážních věží, člověk nemusí jít dovnitř....i když je to největší legrace
          • Codename 47 je akční jak svina. Takové měly být všechyn díly. Nejlepší díl série. (žádný pojebaný klavíry, ale odstřelovačka!)
          • inak vidis rozdiel medzi jedna mise , a kazda mise(SCC) ?
            • Jaká každá mise? Co to zase meleš proboha?
          • 80% levelov sa tak da hrat, + mas moznosti, toto je linearne, vybudzuje to k akcii v situaciach kedy stealth nefunguje...ale tak ked sa budes vytrvalo takto klamat, snad tomu raz sam aj uveris, tymto koncim debatu o conviction. hrach na stenu.
            • A hele, najednou jenom 80% úrovní... Ona vlastně celá ta hra se dá hrát akčně, takže je to úplně jedno. Jinak, jaké máš možnosti v Hitmanovi 1 v táboře (asi třetí mise od konce)? Máš jeden vstup a tím musíš vejít a jeden barák, kde stojí "macho" s M60 a řve "Say hello to my little friend." a musíš ho zabít - to je volba? Conviction taky měl většinu momentů, kdy si to mohl řešit potichu, kdy mizeli po jednom... a pak moment, kdy jsi to musel vyřešit akčně...
    • Tak stealth je třeba F117
      • viem : ) F-117A stealth fighter som hraval hodiny
    • RavenHolm
      Je neuvěřitelný, že remcalové jako ty jsou většinou z řad slováků. Počkej si až to bude venku a pak teprve nadávej když se ti to nebude líbit. Do okamžiku při, kterém máš hru v rukou na zahrání nevíš nic!! Vyvojáři mohou nakecat modré z nebe a nebo nás strašně vystrašit, ale ne vždy je skutečnost shodná s PR pohádkami. Udělej mi to laskavost a vydrž do vydání hry. To, že se Hitman změní a někam posune je logické, protože kdyby tomu tak nebylo tak spousta lidí bude nadávat, že je to popáté to samé. Hru neprodá to když řeknu zahrajte si nějaký předchozí díl, protože je to to samé, ale to, že vyvojáři přijdou s něčím co osloví publikum a to nejen fanoušky, ale i lidi, kteří Hitmana neznají a nebo se jim nelíbil.
      • tento 'argument' mam rad. povedz mi teda, preco vydavaju vyvojari pred vydanim trailery, gameplay videa, vyhlasenia a podobne. preco to robia ? no snad preto aby si clovek vedel spravit nazor na chystanu hru. ja sudim podla dosial videneho, a zatial to vyzera dost zle co sa hitman serie tyka. ty si si nikdy nespravil nazor na ziadnu hru nez si ju hral ? kazdu si si poctivo kupil a az potom si povedal ci je dobra alebo zla ?
        • RavenHolm
          Před vydáním hry dělím na zajímá/nezajímá a ne líbí/nelíbí. Libí/nelíbí usoudím až po zahrání, protože mnohokrát jsem hrál hru o které jsem věděl mnoho, ale výsledný dojem byl jiný než jsem čekal.
          • tak teda Hitman : Absolution .... zajima/nelibi, tak napisem nazor. zaujimalo by ma ci si niekedy vyskocil po niekom ktory iba z traileru usudil ze hra bude super... a si hned vystartoval ze ako to mozes povedat ked si to este nehral. myslim ze nie :) ale akonahle sa vznesie nejaka kritika tak pribehnes v lesklej zbroji :)
            • je tam silna spojitost a opodstatnenie. zato ti si scc stale slepo hajis a ked si 'vyzvany' aby si to opet podlozil a vyvratil moju pravdu tak mlcis. vsakze :)
            • Jenže ty brečíš, jak je to hrozné, a jak hrozný je Conviction u každé diskuse u Hitmana.
  • Nejzabavnejsi stealt hra je pro me batman: arkham asylum, i kdyz tam jsou stealth jen nektere pasaze :-).
    • batman a stealth hra. dakujem nemam dalsie otazky.
      • RavenHolm
        "i kdyz tam jsou stealth jen nektere pasaze" nauč se číst. Batman nebyl čistě stealth hra, ale dost pasáží tímto stylem šlo projít a v případě ozbrojených nepřátel byl stealth nutný. Uvědom si, že stealth není jen o plížení a nezabíjení, ale o mém přístupu k protivníkům. V Batmanovi o tobě většina řadových nepřátel do okamžiku takedownu nevěděla, to snad není stealth?
        • to je asi taky stealth jak conviction.
          • RavenHolm
            Panebože to ti Conviction zabil matku nebo co?
            • Áááá! Vytasil se s narážkou na věk, ergo už nemá argumenty a navíc mu patrně nebude víc, než na kolik se sám ptá - jo, takový jsem už potkal. *7*
            • RavenHolm
              Ne jsem 8letý harant, který nemusí pracovat a nemá žádné povinosti a už vůbec mi pod rukama neprošlo tolik her, že vůbec nemám žádný přehled o herní scéně, ale strašně mě baví debatovat s někým kdo má blízko k hroznovému vínu. Víš co? Nadávej jak chceš když tě to tak baví mezitím co já si nového hitmana rád pořídím a věřím, že se u toho budu náramně bavit. Od toho jsou totiž hry, pokud se to k tobě nedoneslo.
            • conviction zabil sama fishera a celu splinter cell seriu = monstrozny zlocin !
            • hlaska jak od rytmusa.
              kolko mas chlapce? 15?
  • nojo .. snad vychytaji nektere ty nelogicke veci .. taky v roku 2011 by clovek cekal, ze za 3 cm tluste drevene zabradli se pred strelbou schovat nepujde, taky AI by mohla mit i jine vnimani nez vidim to na co sviti moje baterka .. sipky k nepratelum, xray oci, trasy hlidek prosim jen dobrovolne zapnutelne .. kdyz tak by to mohla byt alespon dobra 3th person akce se stealth prvkami ..
  • zatial to vyzera dost zle,cize hra moze jedine prekvapit. ale prilis sanci tomu bohuzial nedavam.

    vyzera to ze idu presne tou istou zlou cestou jak conviction...Action! Cinematic! och!... naskriptovana nahanacka s ozbrojenym vrtulnikom + spomalenie casu pre quicktime eventy hovori za vsetko. navyse herec ktory prepozical hlas hitmanovy zatial v kazdom diely - David Bateson, nebude dabovat tohto hitmana. tiez Jesper Kyd ktory robil genialne soundtracky pre starsich hitmanov je tiez mimo hry. same dobre spravy co?

    will see. mozno to bude nakoniec dobra hra (aj ked asi nie dobry hitman)
    • Nešel touhle cestou náhodou Mass Effect 2 a nepovažovalo ho tu náhodou 98% lidí za nej hru roku?
      • porovnavas neporovnatelne.
        • herní styl mass effectu 1 a 2 bych rozhodně nesrovnával...myslím že porovnávam oprávněně. Jednalo se o stejný žánr. Z akčního sci-fi udělali fps s rpg nádechem.
          Pokud porovnávám neporovnatelné, tak to vysvětli...
    • Kromě toho, že to s tím dabérem je nesmysl, bylo potvrzeno, že bude stejný dabér - stejně se spekulovalo, že Michael Ironside nebude dabovat Sama a daboval hod... Pouze ta hudba není oznámená.
      • ukaz mi kde bolo potvrzeno ze to bude stejny daber
        • Vies kde pura? na stranke toho herca... najprv to tam dal potom to stiahol pretoze mu nedali povolenie na zverejnenie a potom mu to dovolili tak to tam dal zas...
        • Ukaž mi, kde IO potvrdili, že tam nebude.
          • http://www.imdb.com/name/nm0061055/
            prva indicia
            • daj si jeho meno do googlu spolu s hitman absolution a citaj. dalsie indicie.
              tak a teraz si na rade ty. ukaz link kde bolo potvrdene ze tam dabovat bude.
            • To jsem viděl také, dokonce jsem viděl mail od Bensona, kde psal, že mu zatím IO nedalo vědět. Jenže dabing se obvykle nedělá rok dopředu.
          • ty si urcite ortodoxny katolik co ? furt len mutis vodu. vsetky spravy nasvedcuju tomu ze tam nebude - ci uz kyd alebo bateson. ked uz musis silou mocou tvrdit opak tak ho podloz niecim relevantnym
            • aha , zaujimave ze nesudis ... pricom dementujes jedine dve (polo)oficialne spravy (od eidosu) ako nesmysl. a tie svoje nepodlozis vobec nicim. nikde neni sprava o tom ze by mal byt hitman dabovany rovnakym hercom, ani ze by mal jesper kyd robit ost, zato je viackrat spomenuty opak. ale to je samozrejme nesmysl ze ano. krasne s tebou diskutovat.
            • Udělám Ti radost, nejsem katolík. Já už pouze nesoudím, jak to bude - či jaké to bude - dokud to není všechno oficiální. Ani sám Bateson neví, zda bude dabovat 47 on nebo ne a Ty to víš. IO se k tomu ještě nijak nevyjádřili, tak Ti stěží můžu tuto informaci podložit.
        • Máš recht, Kyd opravdu nedá soundtrack k Absolution dohromady, jak jsem se dočetl na wikipedii, která odkazuje na informaci z gameost. :( Přitom jsem nedávno kdesi četl, že k novému Hitmanovi se Jesper znovu podepíše a ono nakonec kulové. Škoda, na druhou stranu dělá teď na AC: Revelations a určitě si ho chtějí podržet i pro nepochybně následující třetí díl, což by koridovalo právě s novým Hitmanem a výsledek by stejně nemusel být zcela tak hudebně uspokující. Jinak, o soundtrack by se měli postarat prý pánové jmény Peter Peter a Peter Kyed. Osobně o jejich tvrobě nic netuším a vzhledem k jejich angažování se právě k Hitmanovi určitě jejich kompozice naposlouchám, ale z tohodle [ http://www.youtube.com/watch?v=BCymwapudJ4 ] by to zase nemusela být špatná alternativa ke Kydově tvorbě a pro Hitmana by podobné skladby byly dělané.
    • Kdy vyšel poslední díl někdy v roce 2004? Ti dva co dělali na starších dílech asi mají na práci jiné věci nemyslíš? To jako čekáš že se všichni po tolika letech seběhnou aby udělali další díl?
  • "...připomíná staré díly...." to bych rád věděl v čem. Určitě ne v tom, že když je postava přitisklá u zdi, nebo sebemenší zídky, je neviditelná pro ostatní NPC

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit