Přejít na výpis diskuzí
Může být Hitman Absolution přístupnější a zároveň hardcore?
13.6.2011 | Petr Poláček
72 příspěvků
-
to obklucenie policajtami,ked drzi ludsky stit je ozaj "stary hitman"... ta scena vyzera ako keby zobrali SCC a len preskinovali postavy....
-
vsadim se ze na urovni professional tahle moznost nebude k dospozici, stejne jako tam nejsou k dospozici tecky na mape nebo ukladani.
-
Konečně další člověk s mozkem. +1
-
Taky jsem mel po ohlaseni o vetsi pristupnosti obavy o znacku Hitman. E3 ale pry ukazala, ze to s tim zjednodusovanim nebude tak horke. Dojmy novinaru jsou vesmes pozitivni. Hra pry bude odmenovat tichy postup, kdy zabijete za jeden level pouze svuj cil a nejlepe tak, aby to vypadalo jako nehoda. Tim nejvyraznejsim zjadnodusujicim prvkem ma byt schopnost, nechat si ukazat trasy pohybu "nepratel". Pokud tato schopnost nepujde v menu primo vypnout, nikdo vas preci nebude nutit ji behem hrani pouzivat.
Na E3 pry byl prazentovan i docela obsahly gameplay. Tukan v jednom vstupu vzpominal na nejakou situaci z hippiesackyho doupete. Nevite, jestli je nekde k sehnani zaznam? -
Možná není problém to ošéfovat, jako spíše spolehlivě herně poladit, a také fakt, že by to plno lidí odradilo a neměli vůli to vůbec zkoušet v případě větších neúspěchů, po čemž dneska vydavatelé asi moc netouží. Ale pro nás ten zbytek by to byla nepochybně výzva. Kdyby k tomu ještě propracovali systém, který byl už v Desperados, kdy nejbližší hlídky, strážní a podobně po nějaké době nepřítomnosti nějakého kolegy se ho vydali hledat v závislosti na lokalitě a celkově by narůstala opatrnost, byla by to nepochybně HC lahůdka a hodnocení Silent Assassin by bylo hodno velkého významu, ovšem byla by to herní makačka - něco jiného vletět do baráku s týmem ozbrojených speciálů s náhodně regenerovanými protivníky oproti týpkovi, který by měl svou práci vykonat co nejčistěji a bez velkého rozruchu.
-
v hitmanovi se nemuzou generovat, protoze mas pevne dany pocet strazi. a ty straze delaji urcite obchuzky jako ve zkutecnosti
-
taky vas napadlo ze hitman tu holku z traileru nezabije ale udelaji z toho lovestory?
-
herní styl mass effectu 1 a 2 bych rozhodně nesrovnával...myslím že porovnávam oprávněně. Jednalo se o stejný žánr. Z akčního sci-fi udělali fps s rpg nádechem.
Pokud porovnávám neporovnatelné, tak to vysvětli... -
Ke tvé popisované situaci s Machem s M60. Lze ho sejmout odstřelovačkou z džungle, nebo nějaké ze strážních věží, člověk nemusí jít dovnitř....i když je to největší legrace
-
Codename 47 je akční jak svina. Takové měly být všechyn díly. Nejlepší díl série. (žádný pojebaný klavíry, ale odstřelovačka!)
-
Jo jo ... už starej SWAT3 přišel s tím, že se nepřátele generovali na různých místech... proč jen se to od té doby nikde neobjevilo?
-
chtelo by to posunout serii nekam dopredu, ja nevim treba prave aby straze nechodili furt tou samou trasou ale bylo to nevyzpytatelny a museli jste improvizovat. Taky hodnoceni silent assasin je nanic, protoze hra v dusledku pak vypada ze nikoho nezabijete jen na nekoho padne klavir. To je nuda. Hrajete za zabijaka tak chcete zabijet.
-
Áááá! Vytasil se s narážkou na věk, ergo už nemá argumenty a navíc mu patrně nebude víc, než na kolik se sám ptá - jo, takový jsem už potkal. *7*
-
Ne jsem 8letý harant, který nemusí pracovat a nemá žádné povinosti a už vůbec mi pod rukama neprošlo tolik her, že vůbec nemám žádný přehled o herní scéně, ale strašně mě baví debatovat s někým kdo má blízko k hroznovému vínu. Víš co? Nadávej jak chceš když tě to tak baví mezitím co já si nového hitmana rád pořídím a věřím, že se u toho budu náramně bavit. Od toho jsou totiž hry, pokud se to k tobě nedoneslo.
-
Vies kde pura? na stranke toho herca... najprv to tam dal potom to stiahol pretoze mu nedali povolenie na zverejnenie a potom mu to dovolili tak to tam dal zas...
-
Jaká každá mise? Co to zase meleš proboha?
-
A hele, najednou jenom 80% úrovní... Ona vlastně celá ta hra se dá hrát akčně, takže je to úplně jedno. Jinak, jaké máš možnosti v Hitmanovi 1 v táboře (asi třetí mise od konce)? Máš jeden vstup a tím musíš vejít a jeden barák, kde stojí "macho" s M60 a řve "Say hello to my little friend." a musíš ho zabít - to je volba? Conviction taky měl většinu momentů, kdy si to mohl řešit potichu, kdy mizeli po jednom... a pak moment, kdy jsi to musel vyřešit akčně...
-
inak vidis rozdiel medzi jedna mise , a kazda mise(SCC) ?
-
80% levelov sa tak da hrat, + mas moznosti, toto je linearne, vybudzuje to k akcii v situaciach kedy stealth nefunguje...ale tak ked sa budes vytrvalo takto klamat, snad tomu raz sam aj uveris, tymto koncim debatu o conviction. hrach na stenu.
-
je tam silna spojitost a opodstatnenie. zato ti si scc stale slepo hajis a ked si 'vyzvany' aby si to opet podlozil a vyvratil moju pravdu tak mlcis. vsakze :)