Přejít na výpis diskuzí
Na Kickstarteru se objevila další stará klasika - Dizzy
23.11.2012 | Adam Homola
31 příspěvků
-
tvl, první díl jsem hrál před cca 22lety na didaktiku. Jedna z nejlepších a nejkrásnějších her ( i když měla pár fatálních chyb ) ale i tak klasika a těšim se.
-
Podle mě se vzkříst dá a těším se jak malej. Buďme optimisti :D ...je jasné, že některé věci se vrátit nedají (atmosféru při prvním hraní prostě vrátit nejde), ale věřím že to bude důstojný nástupce, když to dělají originální tvůrci s dnešní technologií :)
-
"Je jednoduché si domyslet, že krátké herní sessions budou cílené na iOS, zatímco dlouhé na PCčko." Tys to vubec nepochopil.
-
Ve svý době výborná hra. Ale nemyslím si, že by to pomalý skákání po plošinkách spojený se sbíráním a používáním předmětů lidi dneska zaujalo.
-
Ok v superprodeje tu nevěří nikdo , při nejhorším to znovu uspí dávno mrtvou legendu a při nejlepším to jako retrofanatici ohodnotíme ... jako OK je to venku ale nic úžasnýho to nepřineslo .
-
Přesně Dizzy byla akční adventura na 8bitové Speccy , což byl ve své době hodně nadprůměrný počin . Samozřejmě Kirandia a Monkey Islandy vyšli o trochu později a na celkově lepší HW , ale díky tomu že Dizzy je serie lze i je považovat za současníky .
Dizzy byla jednoduchá adventura , kterou ovšem řádně ztížili arkádoví nepřátelé , ubývání (i jednoho) života a samotné poskakování dizzyho .
Jen nevím zdali tohle dnes dostačuje pro někoho kdo netrpí retronostalgií ... -
Tak lidi sypou peníze do her, které hráli kdysi a bavili je ... jak se zahltí trh v tomhle ohledu tak budou dávat peníze do inovativních her. Já osobně teď dávám peníze skoro každému iso rpg protože mě hrozně chybí ... A potom taky inovovat se dá v různých směrech a ne každému ten směr zrovna tvojí inovace vyhovuje takže se člověku co inovuje dál zmenšuje zákaznická základna.
-
Projekt vyzera velmi pekne, aj ked pytaju teda hodne vela. 350k libier je az 594 334$. Co mi pride na hopsacku riadne vela. Taky Tex Murphy Project Fedora potreboval iba 450k $ a to je adventura s predrenderovanymi pozadiami a obrovskym hereckym obsadenim ktore nejake tie peniaze spotrebuje. Pride mi to ako keby vyvojari omameni pohladom na uspechy Double Fine ci Obsidianu stracaju sudnost a hadzu si tam pol miliona, milion $ len tak z brucha.
Vacsinou byvaju na kickstarteri najsilnejsie prve a posledne dni a kedze zatial vybrali len 7k libier, velku sancu tomu zial nedavam. Aj ked hra samotna vyzera velmi fajn a bol by som rad keby vysla. -
Dalsi retrostarter :-). Ja myslel za velci vydavatele jsou zkostnateli hrabivci, ktery jen recykluji a recykluji a delaji dalsí a dalsi pokracovani a chudaci vyvojari trpi, protoze by radi delali neco noveho a inovativniho. A tak tu mame kickstarter pro nezavisle financovani novych inovativnich projektu. A hle, hraci sypou prachy do recyklatu. Stoji vubec nekdo o ty nove, moderni a inovativni hry?
-
Lidi si porad neuvedomuji, jak je soudoby design her kurevsky drahy a jak to prodrazuje zvlaste rozsahle hry.
-
remake
http://www.youtube.com/watch?v=ld8EAmWIwok -
http://www.yolkfolk.com/bb/showthread.php?229-A-Horseshoe-Magnet-and-a-Secret-cave
-
tusim ze kazdy diel Dizzy mal nejake nevyuzite predmety
-
Mas pravdu.
Jen prave Dizzyho bych nechal radsi spat. -
novej Rayman je náhodou oživenej dobře. třeba se to tady povede u Dizzyho, ty tím nic neztratíš, můžeš jen získat :)
-
Tak jasne, treba jeste na spectru to bylo v podstate neco jako adventura, v dobe kdy bylo normalni mit textovky. Ale prave nevim jak to udelat dnes, aby to bylo hratelne i pro dospele. Mi to spis prijde jako hra na telefon ;-)
-
Tehdy na Spectru to byl nevidanej narez. Prince of the Yolkfolk byl naprosto senzacni. Proste bozi.
Prisel nekdo tehdy vubec na funkci magnetu v prvnim dile???
http://www.oldgames.sk/mag/excalibur-5/page/21/ Prosel jsem to a magnet mne dodnes nenecha spat.
Ale proc to pisu..... proc vlastne nenechaj napokoji jednu z legend? Uz to udelali se Sensible Soccer a to zadnej Kick nebyl. At to nedelaj. Dneska na to nemaj.
Nechci debatovat ... a jestli nekdo chce, tak se mu ozvu po releasu. Neudelaj lepsiho DIZZYHO
NIKDY -
DIZZI a SEYMOUR byly skvele adventure (a vlastne skoro jedine slusne ;-) ) na starickem ZX. PC melo pak vice moznosti, takze tam se vyvinuly pak uz klasicke adventury. Indy a dalsi od lucasArt je krasny priklad ;-). Myslim, ze u dizzyho bude treba hodne umu aby zaujal v dnesni dobe.
-
U Elite bych to pochopil, je to komplexní hra.
-
Vidíš já to mám zafixované jak super videjka co tam byly jakože cutscény nebo jak to nazvat :D, dokonce si myslím, že šli spouštět samostatně mimo hru.