Přejít na výpis diskuzí

Na scénu se plíží duchovní nástupce X-COMu Phoenix Point

3.12.2019 14:06
Šárka Tmějová 6 příspěvků

Taktické tahovky máme v redakci hodně rádi, takže nás velkorysý příděl odkladů v případě Phoenix Pointu od autora původního X-COMu Juliana Gollopa moc nepotěšil. Nakonec jsme se ale dočkali. Dnes konečně přichází čas, kdy můžete emzáckou invazi vypráskat ze sluneční soustavy a užít si spoustu taktizování...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Jo a to že to byla najednou Epic exklluzivka to si sebou ponese taky dlouho !

  • victor

    Až to dorazí na Steam začnu o Fénixovi vůbec uvažovat . Tuhle hru na dobrého Golopovce s exkluzivitou hrát odmítám  , zvlášť když Julian propůjčil k několika laciným online projektům které spíš svou epičností připomínaly Chaos ( Reborn)  a podle toho byly také zábavné 

  • TheGGG

    těším se, až to vyjde na steam... škoda toho ročního čekání

  • Reakce na Thyrmael:

    Epic exkluzivita je mi ukradená. Příklon ke Xenonautům mi přijde jako spíš plus.. Právě u nových Xcomů (dvojka byla o dost lepší, ale některých velkých chyb se stejně nezbavila) mě pak přišlo, že pro samé skiny a kustomizaci vojáků se jaksi zapomnělo na hru.. 


    Na čísla jsem si už zvykl. Dá se pak víc počítat = míň náhody. Spíš jsem zvědavý jak se povede provázanost světa, jednotlivé frakce a uvěřitelnost.. 

    Jinak jeden z nejlepších xcom like her posledních let je Mario & Rabbids na Switch 😀



  • Mám předobjednáno už dlouho. Dost se na to těším. Jen se trochu bojím, aby to nebyl fail.. 

    • Thyrmael

      Pokud nepočítáme rozhodnutí časové exkluzivity na Epic store, neměl by to být fail. Některé prvky potěšili, ale některé minimálně překvapily. Například UI na mě Geoscepe působí vyloženě amatérským dojmem. Menu jsou koňské, designově nepříliš hezké. Stejně i design předmětů a vojáků nemá na úroveň Firaxisu. Více to jde k Xenonauts. To je pro mě velké překvapení.

      V taktické části zase health bar na enemákom, kopu čísel co za kolik dává zásahů. To opravdu nejde bez toho? Vždyť jedním důležitých aspektů starých UFO her bylo, že se nedalo přesně kalkulovat, zda zásah bude stačit na likvidaci. Tady je to jako kdyby všichni byli napojeni na centrální systém zdravotní péče podávající online informace od zdravotním stavu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit