Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • triptich

    Manor Lords vyzerá viac ako lákavo. ak sa podarí, aspoň jednu noc demíčku určite obetujem, aby som si hru vyskúšal.

    • Stephano

      Souhlasím, sleduji jej od oznámení. Jsem rád, že se nezapomíná na managment i bitvy. Banished byl skvělý, stejně jako český Nabuchadnezar (omlouvám se, píšu to z hlavy)  Rozhodující bude AI, osobně dávám přednost chytré umělé inteligenci, která ale chybuje jako člověk. :) Asi si už konečně dokoupím Attilu a dám na něj mód Medieval. S dvojkou jsem strávil stovky hodin. Čekám na koverzi Zaklínače. Momentálně bych se moc rád ponořil do Warhammeru III, když je na to samá chvála. Nebo prostě si dát nějaký TW, ovšem Crusader Kings III je taková "nenáročná" hra :D, která mi momentálně dostatečně saturuje mé touhy. Taky jsem si nedávno koupil a zkusil Chivalry II, taky zajímavý zážitek. :)  Jsem hodně zvědavý také na Ancient Cities.

      EDIT: původně na tom dělal pouze jeden maník, myslím, že někde má i účet na podporu. Jestli teď k tomu někoho přibral, nevím. :) Přeji mu úspěch - tvůrce Dart Módu pak také vyvinul úspěšný Ultimate General. :)

  • tomekbobek

    Díky za připomenutí Manor Lords. :)

  • Manor Lords vypadá hodně nadějně, ale podle toho co všechno má v plánu, tak začínám mít obavu, kdy to vyjde, protože to bude minimálně na roky. Uvidíme jak bude rychlý. Ale třeba Ostriv se za několik let skoro vůbec nepohnul a teď se situací na ukrajině se už tak pomalý vývoj ještě protáhne, takže pokud to kdy vyjde, už to bude překonané. Snad bude ML v tomto ohledu lepší, nicméně pokud se zadaří, tak to velmi rozvíří vody moderních středověkých strategií. Bylo fajn nakouknout pod pokličku, ale trochu se bojím, že si single vývojář vzal moc velké sousto.

    Car Manufacturer bylo zklamání. Sice to vypadá pěkně, ale je to bohužel klasický polský PlayWay, kdy vykradli Production Line, ale vykašlali se na komplexní simulaci a je z toho velmi jednoduchá a povrchní hra.

    Aquatico - celkem průměrný colony builder, sice pod vodou, ale nějak mne to nenadchlo, měl jsem pocit, že hraju Anno z Wishe. Ještě mi úplně nesedlo měřítko, kdy mi přišlo, že budovy jsou zbytečně obrovské a mapa malá (asi jako Cesar IV). A bohužel s tím tématem nepracují vůbec, kdyby to nebylo pod vodou, ale třeba na marsu, tak se to hraje úplně stejně, což je taky škoda.

    The Pioneers: surviving desolation mi přišlo velmi nadějné. Takový This war of mine ve vesmíru. Nicméně ovládání nebylo úplně nejlepší, ale na tom lze zapracovat. Musel jsem to začínát znovu, protože než jsem přišel na to, jak dostat všechny do základny a doplnit kyslík, tak mi jich půlka pomřela, ale na druhý pokus už jsem to dohrál jedním dechem a fakt mne to chytlo.

    Roboplant - docela nadějný ekonomický simulátor, ale v demu toho bylo tak málo (jedna mise na 10 herních dnů), že se těžko hodnotí, ale rozhodně stojí za pozornost.

    Teď mám rozehrané Against the Storm, zatím jsem dost na vážkách. Systém je hodně unikátní, hra to není špatná, ale úplně mi to nesedlo.

    Ještě se chystám na Forever Skies, Techtonica, Capital Command a Alliance of the sacred suns.

    • Against the Storm je rozhodně zajímavá hra, to co se otveře po 2 tutoriálových mapách už je lepší, ale stejně mi na tom, jak je to rogue like vadí asi velká náhodnost, zejména u způsobu odemykání budov, kdy začínáte náhodně s něčím (měl jsem třeba důl, ale ten jsem nevyužil protože v biomu, který jediný je v demu je jen jíl a ten se těží jinak). K zajišťování potřeb lidí potřebujete většinou řetěz min. 3 budov, jednu kde se získává surovina, pak kde se zpracuje a kde zkonzumuje, ale šance, že se vám podaří získat všechny 3 budovy správného typu je docela malá, když se vám za hru odemkne jen několik budov a vybíráte ze 3 náhodně vylosovaných. To mi vadilo asi nejvíc, jinak je to docela zajímavý koncept. A demo je prakticky nekonečné, jen jste omezeni biomem.

      Forever Skies - AAA vizuál, jinak je to taková subnautica, kde místo dolů chcete nahoru, máte vzducholoď jako mobilní základnu a tu můžete přestavovat. Demo bylo bohužel hodně krátké, prolog, kdy se dostanete ke vzducholodi a pak se odpočítá 20 min a konec. Ale vypadá nadějně. Jen mi teda přišlo, že hlad/žízeň/únava klesají strašně rychle a už v prologu si vyrobíte na jedné plošině vše k přežívání (kondenzaci + filtr na vodu, hrnec + prut na hmyzaření, extraktor na suroviny z nebe).

      Techtonica - zajímavý mix Subnauticy a Satisfactory. Podobně jako v subnautice je nutné nejprve skenovat fragmenty a pak je teprve možné je zkoumat, kdy výzkum řešíte výrobou pamětových bloků, které slouží jako upkeep. Zajímavý twist je to, že je to v jeskyních a s tím spojená teraforamce.

      Capital Command - citím z toho závan Nexus Jupiter incident, ale UI a olvádání bylo dost špatné a grafika také nic moc, takže jsem to už během tutoriálu, který je dost hloupý, vzdal.

      Alliance of the sacred suns - 4X, ale bez tutoriálu, po 5 min. jsem to vypnul. Bude to asi dobrá hra, ale úplně jsem nechtěl strávit hodiny v manuálu jen kvůli demu.

      Masterplan Tycoon - překvapil, dohrál jsem demo. Takové abstraktní Anno, pár věcí by se našlo, ale kupodivu mne to bavilo.

      Inkulinati - Velmi originální hra, zejména vizuál a stylizace, ale samotná hra je hodně překombinovaná a ne úplně intuitivní a chce tomu věnovat hodně času, než se člověku zažijí všechny mechaniky pod kůži.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit