Nacon příští týden ukáže nového Terminátora a Greedfall 2
-
Jo ? A proc by to pro dnesni deti melo byt jine ? To je jako rict, ze ten kdo nejezdil ve Fordu T nepochopi jak super to byl zazitek, kdyz dneska sedne do nejake ,,chujove,, Fabie.
Jo jiste, pocit prukopnika ti nikdo nevezme, ale jezdit v te rachotine uz taky dneska nikdo nebude.
-
Nesmysl co pises, tady nejde vubec o grafiku nebo tak neco, navic za nas se technologicka spicka posouvala milovimy kroky, nic rozbiteho atd. nebylo. A hlavne doba sama o sobe je nenahraditelna, to ty dnesni nikdy nepochopi, kdyz poprve vysel Duke 3d, Quake, Warcraft 2, Half life, prvni NFS apod. Dnes nic takoveho neni. Proc se dnes tak recykluje.. ale hlavne jak pisu, ta doba to bylo diametralne jine detstvi. To uz je ale na jinou komplexnejsi debatu.
-
Ten hejt na Minecraft jsem nikdy nepochopil. Vždyť je to velmi komplexní hra s nekonečnem možností. Jo, hrají to děti, protože je baví skládat kostky, ale dá se s tím vyblbnout miliónem způsobů a není důvod tím jakkoliv opovrhovat.
Upřímně nejen děti se dokáží zabavit kdejakou blbinou. Když pomineme různé solitéry a hledání min, tak táta kdysi strávil desítky hodin s demem Railroad Tycoonu, kde byly jen tři mapy. S bráchou jsme hráli Dyna Blaster spoustu let potom, co vyšel. Hráli jsme spoustu her načítovaných, protože nás nebavilo se je učit a umírat při tom. Teprve jako dospělého mě napadlo, že bych mohl oprášit Prince of Persia a zkusit ho dohrát férově (a bylo to fajn). Nebo ty desítky hodin s ruskými kopiemi Game&Watch a handheld Tetrisem. Ne, nemyslím si, že jsme byli jako děti lepší, než ty dnešní. Jen nebyly online hry, které díky sociálnímu aspektu neomrzí tak rychle nebo pískoviště typu toho Minecraftu, které zabaví na o dost delší dobu než dohrání Dooma na nejlehčí obtížnost (a pro jistotu s IDDQD). To je důvod toho, proč děti melou jen o pár hrách. Užívají si je a nepotřebují konzumovat desítky dalších jako "ti správní hardcore hráči".
V čem jsme možná byli trochu lepší bylo to, že jsme si o hrách víc četli a tím si rozšiřovali obzor. Nevím, kolik dětí chodí na herní weby, ale nejspíš to není velký počet. I když to čtení nás možná lákalo proto, že jsme se k těm hrám z časopisů nedostali a taky že tam byly často trhlé články plné vyhřezlých vnitřností a podobných úchylností. Vážně pojaté recenze by nás asi tolik nebraly.
-
Tobě vadí Minecraft? A to si myslíš, že v naší době nebyly oblíbené podobné chujoviny?
Např. defaultně dodávané hry k Windows jako třeba "Hledání Min" , "Solitare" , Pinball. A u toho Pinballu to možná dávalo smysl, když to byl nějaký automat někde v herně. Ale proč to proboha někdo hrál na klávesnici?
Ne, fakt jsme nebyly "jinde". My všichni jsme hráli podobné chujoviny. Příkladu se určitě najde víc.
-
Přeceňuješ inteligenci a rozum dnešních děcek bych řekl. Jak píše kolega níž, musíš se na to dívat z pohledu doby. Myslím, že my jsme byli v 90tkách trošku jinde, než ty děcka dnešní a to mi říká kde kdo i ve školách, kam chodím. Sorry ale Minecraft apod... ehm, dobře no :D
-
Já bych rozlišoval, která hra je jen technicky zaostalá a která je slabá i z herního hlediska.
Dungeon Master, Ultimy (většina), Doom (2), Super Mario, Lion King, Fallout... měly herní mechaniky dobře propracované, i když jednodušší než dnešní hry. Jsou docela dobře hratelné i dnes, když překousneme grafiku, ovládání a nedostatečnou technickou vyspělost znemožňující například plynulé rozhlížení do všech směrů.
Jiné jako Wolf 3D, Duna 2, Golden Axe... byly herně slabší. I když taky byly zábavné, měly dost primitivní gameplay pořád dokola. I když jsou to klasiky, někdy i zakládaly žánry nebo šlo o technologické průlomy, nebyla to z dnešního pohledu žádná herní sláva.
-
To je problém s pamětí. Za ty roky si vzpomeneš jenom na ty nejlepší hry (Wolf, Doom, Fallout, atd.) .
Zatímco na kdejakou blbost, kterou jsi v dětských letech hrál, si už nevzpomeneš.
Osobně si taky už nevzpomenu (na názvy), ale mohl bych jít pohledat do sklepa staré Level CD. Hrával jsem ty hry z těch CD a považoval je za super zábavné hity. Ale dnes bych jenom kroutil hlavou nad tím, jak velké chujoviny jsem byl schopný hrát.
Ten rozdíl je nejspíš v tom, že v dětských letech k zábavě stačí opravdu málo. No a dnešní děcka to mají podobně. Oni se dokážou bavit i velkou blbostí, ale jednou z toho vyrostou.
-
Vsechny ty hry jako Dungeon Master, Diablo1, Duna2, Wolfenstein, Doom1...atd....vsechny ty hry maji dneska mnohem mnohem lepsi nasledovniky. Takze dnesni decka hrajou mnohem lepsi hry, nez jsme hrali my. Pokud podle tebe, dneska hrajou same chujoviny, tak si vem co jsme hrali my :D
-
Ne schválně, to by mě zajímalo, co je pro tebe chujovina. Já třeba jako malý (když pominu předtím Atari apod.) na PC hrál Wolfa, Dooma a pak různé Aladiny, Lví krále atd. což jsou tak nějak bych řekl všechno normální fajn hry.. tak by mě zajímalo, když si to zmínil nebo jen tak plácáš? :)
-
Hm :D generace decek = nekdo kdo ma 10-15 let. Kdyz si zavzpominam, co jsem v podobnem veku hral ja....no.... Radeji bych se do tak davne historie nevracel :DD
-
Myslis? Co je pro tebe treba chujovina?
-
Hrali jsme mnohem vetsi chujoviny, takze pohoda :)
-
Problém s "games as a live service" je ten, že na jednu úspěšnou hru (jako třeba Fortnite) připadnou desítky totálních propadáků (jako Anthem, Babylon's Fall, Marvel's Avengers, atd.)
Každá firma by chtěla mít svůj vlastní Fortnite, ale realita je jinde. Radši sázet na jistotu s nějakou single player příběhovou hru, která bude mít jenom (nad)průměrné tržby, než riskovat totální flop s "live service".
-
Zase se jakože nedivím. Náklady na hry v dnešní době + po vydání rozjizdis nové kolečko developmentu a nevíš jestli uspěješ. Navíc největší molochy drží pod palcem vlastníci, kteří segmentu nerozumí nebo spíše chcou, aby jim sypali dlouhodobě prachy jako GTA.
Nezávislý segment už je obrovský, takže velké single nezavisle hry tu budou pořád
-
No když vidím tu dnešní generaci děcek co za chujoviny hrajou, tak se docela bojím. Já doufám, že tyhle ptákoviny začnou upadat něco jako Marvel, že ty blbosti budou valit na kvantitu stejně jako ty marvelovky až je to začne nudit a štvát a třeba se pak proberou a začnou zase hledat / chtít pořádné filmy (hry) ..
-
Očekávám dnes populární live service. Před lety se spekulovalo o konci singl hraní a naštěstí se to nenaplnilo, ale brzo už se nikomu velké příběhové hry nevyplatí. Obzvlášť když vidí, jak se daří fortnitum a podobným. Doufám, že se mýlím a snad pár odvážných zůstane:)
-
Ooooo Terminator, nejdřív jsem zajásal, pak čtu otevřený svět, no budiž.. a pak čtu "skupinou", ježiši, jestli z toho udělají nějakou kooperativní pitchovinu, bože.
Terminator Resistance byl parádní.