Přejít na výpis diskuzí
Nadupaný trailer akčního RPG Death's Gambit vás naučí milovat pixelart
2.3.2015 | Aleš Smutný
18 příspěvků
-
Okamžitě bych si to zahrál, zatím se nic asi nepřiblížilo ideálu 2D Dark Souls, jako to co předvedl tenhle trailer. Pro mě jasná volba.
-
to je iny trapas taketo kravoviny vychadzali pred 20timi rokmi na automaty *15* *15* *15*
-
Přesně to sem chtěl napsat. *1*
-
No, i v minulosti bylo dost blbých her. A u těch novodobých rádoby retro a pixelart her je dle mého názoru situace ještě zoufalejší. Mnohé jsou naprosté ptákoviny, které by tenkrát pravděpodobně zapadly a marně se snaží navodit tehdejší atmosféru. Death's Gambit vypadá zajímavě, ale ta animace opravdu není zas tak extra a stejně si při pohledu na to ptám, proč to neudělají hezčí, když hardware dnes máme dostatečně výkonný?
-
Hadam by uz aj bolo na case zapnut tam antialiasing.
-
Vypada to vyborne, ale ten prvni zaber krast z traileru na Hyper Light Drifter nemuseli
-
Tedy nevím jestli bude hra která by mne skutečně naučila milovat pixlart... holt to je spíše tak že to je individuální když někdo nemusí pixlü tak ji nemusí a nikdy ji asi nebude moct. Někdo jí miluje a pak není co řešit že.
-
Na tohle se obrovsky tesim, zatim to vypada nadherne. Navic i tak nejak diky nim jsem sam zacal pixelart delat, velika inspirace. Navic to spojeni DS a SotC.
-
Obe hry vypadaji zajimave, ale kazda nabidne hodne odlisny herni zazitek, takze bych neodsuzoval ani jednu z nich.
-
Eitr vypada o dost lepe.
-
slabota, po kazdej stranke
-
Filtrování? To ani náhodou. Dokážu si dobře představit, jak rozplizle by to vypadalo. btw, dělají to v Game Makeru.
-
nenaučilo
-
více pixelů, by bylo méně art?
-
Dark souls 3 *4*
-
Ja, bohuzel neznam shadow of colossus, takze nemohu soudit, ale baracky mi pripomnely golden axe, ty tmave niky zase superfroga a snih fire and ice. Nevypada to veru zle.
-
nakreslené je to docela pěkně, ale rozanimované to moc hezky neni... asi bych nevsázel na to, že zrovna tahle hra vzbudí zájem o pixelart... každopádně pixelartu se poslední dobou daří tak jako tak a je to dobře. Spousta lidí už zjistila že ty staré hry s nedokonalou grafikou měli svoje kouzlo, stále dost prostoru pro představivost a často mnohem lepší atmosféru než AAA hry dnešní produkce...
-
To by asi bylo moc složitý v tom Unity zapnout na sprity bilineární filtrování. A nebo ono už by to pak nevypadalo tak cool pixelovatě... Ach jo. Ale jako hra to vypadá fakt dobře, i když 2D kopírka Shadow of The Colossus.