Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na šestce civce se mi líbí skoro všechny novinky. Čtvrtě, politiky formou kartiček, nový systém získávání osobností atd... ovšem nevím jestli se to děje jenom mě, ale tak tupou AI jsem snad nikde neviděl. Nevyváženost charakterů protihráčů je do očí bijící. To si tak rozehrajete hru na mapě třeba ostrovy. Někoho potkáte, vyměníte si zdvořilosti a on vám za pár tahů vyhlásí válku, na první pohled bezdůvodně (ony tam jsou právě ty psychologické atributy které je k tomu nutí).. no tak fajn, vyhlásí válku, ale zaútočit už nehodlají... Pokud je to na pevnině, tak jsou schopni poslat třeba jednu jednotku, tu jim sundáte a oni už škemrají o mír.. wtf? A za pár tahů (co pomine příměří) to udělají znovu a tentokrát světe div se, pošlou jednotky dvě.. a znovu škemrání po jejich zničení. Protihráči se proti vám paktují, a z vašeho zdánlivého spojence, či budoucího spojence, se stane nepřítel.. a bum, už vám vyhlašují válku po dvojcích, ovšem zase bez jednotek, či nějakého plánu jak vás zničit. AI tu je jako banda děcek ve školce, kdy blbě mrknete a oni s váma už nechtěj mluvit.
    Nejlepší pak je, když AI vůdce je nějakého zaměření... jednu oblast pak má dobrou a ostatní extrémě zaostávají - ovšem takhle se civilizace nebuduje, ne? :-D Prostě hrůza.. zlatá civka pětka.. tam je taky dost tupá AI, ovšem tak nějak běžně tupá - prostě nedělá vyložený neopodstatněný hovadiny, naopak vás dokáže zdravě naštvat.
    • jamar28
      Přesně. V poslední hře mě celý svět nenáviděl za to, že jsem vyhrával v OBRANNÝCH válkách, takže jsem prý válečný štváč. *15* Průběh válek úplně stejný.
      • Coffin.Corner
        Tohle upravoval patch už před nějakým tím pátkem, i když je pravda že jakmile v obraně obsadíš útočníkovo město, tak tě má za válečného štváče a horko těžko se pak napravují vztahy.
      • Jo jo... oni vyhlásí válku, oni zaútočí, ty je sejmeš a jsi ten špatnej :-D
  • Me na civce 6 stve porad vyskakovani "diplomacie" a nabitek co kolo od tech samych civilizaci. Pulku casu to clovek odklikava... Jinak datadisk vypada zajimave
  • Černý Napoleon? Není to rasistické soudruhu?
  • Souhlas, ta AI se chová jak cvok, ostatně opakovaně na herních stránkách českých i zahraničních bylo poukazováno na bug s mentalitou Gándího, který jakožto pacifista rozhazoval atomovky (pokud jste ho tedy nechali do atomového věku dojít :-)). Ono to válečné štváčství (přestože je člověk napaden nebo stálou dehonestací, obchodními embargy ad. k válce de facto donucen)by zasloužilo úpravu u vývojářů nejen v CIV. Mě na 6. docela vadí ten systém náboženství, kde po určitém rozvinutí - což oproti CIV5 není zas tolik tahů, ostatní civilizace posílají pořád dokola vlny a vlny misionářů a proroků a místo budování civilizace se musím starat jako tupoun stále dokola, abych je svými misionáři, proroky a inkvizitory odvrátil (i když si vypnu vítězství typu náboženské, tak mi stejně čest nedá se nechat převálcovat konkurenčním náboženstvím - ať už je to křesťanství, islám, hinduismus apod. - ostatně kdo z vás si nechá s nadšením a bez mrknutí oka např. vyfouknout div světa, který chtěl postavit). Myšlenka je sice dobrá a v pozdějších fázích hry jsem bez problémů města ostatních civ obrátil na svou víru, jenže to musí být náboženské vítězství vypnuté, protože jinak (krom scénářů) člověka protistrany hned v úvodu porazí v náboženském vítězství.
  • Šaka se pořád křenil v první Civilizaci,že chce mír,tak jsem souhlasil a pak mu mušketýry zničil jeho CIVILIZACI *1*
  • Na kdy chystáte recenzi? Pořád váhám, i když zmiňované novinky zní více než slibně...

    Děkuji za odpověď
  • Tak nevim, puvodne jsem chtel kupovat hned, ale ted si radsi pockam na gameplaye a recenze. Zulu jsou fajn, ale stvou mne nektere podle mne historicky mene zajimave narody (hlavne Skotsko a Cree), hodne me sklamala absence Osmanske rise.

    Z dalsich veci - Pike and Shot byla opravdu nutna jendotka, ale zbyle tri z moderni doby jsou spise dopoctu. Nez se dostanete k dronum, tak je hra uz vetsinou davno rozhodnuta. Spis by to chtelo vic jednotek ze stredoveku (napr. mezi Swordsman a Musketman). Novy system guverneru a lojality vypada nicmene zajimave. Stejne radsi pockam s koupi.
    • Na základní hře mne asi nejvíc mrzí obchodování se surovinami. Podle mne by diplomacie měla obsahovat jen sankce respektive povolení k obchodu se surovinami, zatímco zboží by mělo být dováženo karavanami.... Dávalo by to větší smysl. Takhle vyhlásit někomu válku by mohlo mít ještě větší dopad...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit