„Náš svět, můj příběh“ – Anthem vysvětluje své vypravěčské ambice
-
Já se obávám že to hrát budu ale nebudu z toho nadšený... nemá mě prakticky co překvapit 😐
-
Hmm, damage control začíná překvapivě brzo...
-
Nejlepší je v rámci těch dvou konverzačních možností poznámka z PC Gameru.
Na otázku, proč byl (dialogový) systém v Anthem zjednodušen, odpověděl výkonný producent Mark Darrah následující: "Ukazujeme to publiku, jež není zvyklé na tento styl rozhodnutí a konverzací. Chtěli jsme to zjednodušit, zároveň vám však nechceme předkládat žádné falešné volby"
Takže vidíte, nemá smysl se kvůli Anthem čertit. Cílové publikum jsou diváci Ordinace a vyspělejší zástupci kura domácího:)
-
COOP příběhová hra... To je snad nejhorší spojení co může být. Buď to budete hrát s cizím člověkem, který nebude hrát podle vaší představy (skip cutscén, vyžírání lootu, zbytečné rushování, ...), nebo si zahrajete s kamarádem, se kterým nebudete věnovat příběhu pozornost, protože řeči o hovnech jsou zrovna v ten okamžik zajímavější. Viz Borderlands 2.
-
Tak treba SWTOR nema spatne vypraveni pribehu .... Nemusi byt hned vse spatne, kdyz je to online, MMO, ...
-
Failujici prodeje
Fifa zase doleje.
-
Snad tak blbě, že se EA konečně chytne za nos.
-
a já už myslel, že nějaká Iron Man hra
-
PC Gamer informoval, že v odpovediach budeme mať na výber až z dvoch možností ...tolko k tym vypravacskym ambicem
-
Jsem fakt zvedavej jak se to bude prodavat.
-
tohle už je zoufalost.... generická nudná grindovací online coop tps/rpg mixáž bez špetky zajímavého a originálního... RIP bioware