Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    To je zvláštní, že se ti nic nevybavuje. Asi máš špatnou pamět. Mě se jich hned několik vybavilo. 😉

    Třeba Nier: Automata, Hades, Final Fantasy 7 (remake), Witcher 3: The Wild Hunt, Hogwarts Legacy a mnoho dalších. I takové hry jako třeba Mass Effect 2 & 3 jsou označovány za akční RPG.

    Jako další příklad uvedu třeba Horizon: Zero Dawn nebo Monster Hunter World. Hlavní postava tam může vylootovat něco z každého nepřítele, ale ty předměty pak použijeme ke craftování a to už dává větší smysl než lootování hromad zbytečných předmětů. Když se prostě chce, tak to jde udělat rozumně.

  • Veskoslav

    Můžeš mi nějaké dobré ARPG, kde nepadají desítky k ničemu předměty napsat? Nějak se mi žádné nevybavuje:)

  • Derp_1337

    Dík za info.

    Osobně jsem spíš zvyklý z některých ARPG na to, že z nepřátel spíš padají peníze a sem tam nějaký užitečný předmět. Proto mi možná přijdou ty hromady zbytečných předmětů trochu přehnané. Ale asi to hodně dělá síla zvyku.

  • Derp_1337

    Tak některá ARPG to třeba řešila tím, že z nepřátel padaly především peníze a pak sem tam nějaký užitečný předmět.

  • Derp_1337

    Tak zas to nepřeháněj. Pár dobrých ARPG jsem hrál a ve většině jsem neměl pocit, že jsem zahlcený zbytečnými dropy. Spíš tam více padaly peníze a sem tam nějaký užitečný předmět.

  • nightborne

    Bez špatných dropů by nemohla existovat radost z toho dobrýho. Alternativně bys to moh řešit tak, že by padaly pouze užitečný věci, ale samozřejmě daleko, daleko míň, takže bys třeba hodiny neviděl padnout vůbec nic. To, myslim, by lidi taky moc nebralo =).

    A mimochodem, automaticky dobrý a užitečný předměty existujou - unikátky jsou předdefinovaný itemy, takže se nestane, že by na sobě měly statistiky, co se k sobě navzájem nehoděj. 

    Ale padaj fakt málo. Minimálně teda na nightmare, na torment sem se dostal asi před hodinou, takže ještě nemůžu soudit =D.

  • Zalhtit hráče zbytečnýma předmětama, který se nehodí. No nevím, jestli se tomuhle dá říkat "prostě Diablo". Já tomu říkám špatný game design.

    Ono bez "předmětů, který se nehodí" by sis těch dobrých a hodících se, vůbec nevážil. Tedy by chyběla motivace zabíjet další monstra a vlastně hrát hru. (stručně řečeno) 

    Taky sis neuvědomil, že pokud by padaly pouze užitečné předměty, které se hodí (a tedy jsou stále lepší a lepší), tak se hra blbě škáluje číselně.. Udržet hratelnost a (alespoň základní) vyváženost, by pak bylo ještě o dost těžší. 

  • Veskoslav

    To je Diablo a vždycky takové bylo. A jsou to defacto všechny ARPG hry. Tedy ty dobré.

  • Derp_1337

    "je diametrální rozdíl mezi normální legendárkou, kterejch vidíš do
    hodiny deset, a DOBROU legendárkou se statama, co chceš, kterou potkáš jednou za sto hodin. Diablo prostě"

    Zalhtit hráče zbytečnýma předmětama, který se nehodí. No nevím, jestli se tomuhle dá říkat "prostě Diablo". Já tomu říkám špatný game design.

    Úplně mi to připomíná poslední mobilní hru od Blizzu: Diablo Immortal. Tam taky padala hromada zbytečných předmětů a vývojáři tak tlačili lidi do nákupů Crestů, aby jim začalo padat více (užitečných) předmětů.

  • romankubanektisc

    Diablu jsem se úspěšně vyhýbal, ale pak jsem viděl legendární stream (games.cz: Nejlepší diablovky) a ti hoši mne ukecali. Koupil jsem Diablo 4, navíc v předprodeji a začal hrát. Musím říci, že jsem měl obavy ohledně izometrického pohledu, ale kupodivu rychle jsem si zvykl. Graficky je hra velmi líbivá a ve 4k na ultra / 120 fps to jede skvěle. Zároveň je velmi podmanivá co se týče cutscén/příběhu. Open world se povedl a přímo vybízí k průzkumu. Schopnosti jsou navrženy rozumně a rychle se zorientujete. Tvorba buildu zavání maniakálností a zaručeně si budete často lámat hlavu co a jak (je to takové Division [Ubisoft] převlečené za Diablo). Loot je uspokojivý a nepřepálený (padá tak akorát často). Gameplay je skvělý a návykový. Sám jsem doposud nevěděl co je to "sorcka", tak jsem tuto postavu vybral a je to zábava. Děláte "čáry máry" a anihilujete hordy nepřátel za doprovodu efektní vizuální palby. Věřím, že hra bude disponovat i solidní znovu hratelností. Určitě budí zvědavost jak se hraje za jinou postavu. Teď už jen zbývá, jaký bude endgame? Jako Division?

  • Jarisko84

    Je potrebne na xboxe mat zaplatene gold?

  • twicer

    Jj, já osobně čekal že to mechanicky trochu nabobtná, ne že se bude spíše zeštíhlovat. Ale každopádně souhlasím, je dobře, že se obě hry vydávají jiným směrem. Aspoň bude chuť dát si obě.

  • twicer

    Jj také mám attack speed buildy rád. Ještě jsem si to teď radši ověřil ve hře, zda nekecám a kecám. :D 

    Ve statech ten attack speed není vidět, do chvíle dokud ho nemám na nějaké výbavě. Pak tam normálně je. To mě trochu zmátlo.

    Takže teď máme ve hře:

    Attack speed/ Basic skill attack speed/ Core skill attack speed

    Teď ještě zjistit jak se to kombinuje mezi sebou. :)


  • nightborne

    Nejsem si jistej, ale myslim, že paragonů je 50, tzn paragon pointů 200, plus 4x5 za renown, takže 220. Ale neber mě za slovo, pokud by to náhodou bylo jinak =D.


  • nightborne

    Attack speed by ti teoreticky mohl pomoct rychleji nabíjet manu základním útokem, ne? Ale teda nevim, sorcku nehraju, ale na barbarovi mám +basic attack speed docela rád, rychlejší fury =).



  • twicer

    Tak právě ten čistý attack speed co jsem zmínil v druhé reakci přesně tuhle zbytečnost vystihuje. :) Ale máš pravdu, těžko dohlédnu jak to pak bude fungovat v eng game obsahu ve spojení s paragony.

    Mimochodem.. paragony jdou i přes ten 100. level? Jestli ano, není mi pak úplně jasné proč může mít postava 100 levelů, když atributy do skillů jsem přestal dostávat 50. levelem.

  • twicer

    Stou zmínkou o legendárkách jsem si naběhl, neměl jsem to tu vůbec zmiňovat. :D

    Obecně s vámi souhlasím, pro pořádnou legendárku se už od dvojky musí potit krev a slzy a nalét do toho stovky hodin, tak je to nastaveno a jsem stím smířený.

    Ve čtyřce ale prošlo mnoho mechanik odtučňovací kůrou a tohle se šmahem mohlo taky. Příklad za všechny jsou včerejší kouzelnické legendární rukavice které mají strenght a attack speed. Strength mi dá pouze armor a attack speed kouzelnice už ani nemá vůbec ve svých statech a zvýšení rychlosti jede pouze ve formě "attack speed for base attack".

    Ale tohle celé je spíš minoritní problém generace affixů, větší bolístku vidím vté zmíněné rozmanitosti, paragon levely už jsou jen takové procentuální boosty.

  • nightborne

    Hele ale bacha, žádnej stat v D4, si myslim, neni úplně zbytečnej. Jo, je sice divný mít třeba na barbarovi kus na kterým je, já nevim, willpower, ale pokud ti ten kus zrovna odemkne bonus ve třech rare nodech na paragon boardu a ve výsledku tak těch +20 willpower znamená +30% damage... tak to nasadíš, žejo =).

  • Tak kromě toho, že všechny armory vypadají jak brambora a jeden skin stojí pomalu jako třetina hry, tak to nevypadá špatně.

  • nightborne

    Hele, že je diametrální rozdíl mezi normální legendárkou, kterejch vidíš do hodiny deset, a DOBROU legendárkou se statama, co chceš, kterou potkáš jednou za sto hodin, a kdo ví jestli, je normálka. Diablo prostě =).

    Já spíš trošku začínám mít vítr ohledně jejich rozmanitosti. Protože sem si celkem jistej, že aspekty už sem viděl všechny a výsledkem je takovej poměrně standardní build. 

    Jak sem psal v článku, zatim teda jedu nightmare, level 61 nebo kolik, ale docela doufám, že na tormentu bude padat víc unikátek s potenciálem fakt tvarovat build. Protože ty sem zatim našel jenom dvě a obě pro damage over time build, kterej nestavim =D.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit