Přejít na výpis diskuzí
Návody, češtiny a wallpapery z ABCgames
27.4.2014 | Redakce Games.cz
15 příspěvků
-
Jo, to byly časy, když ještě hry byly tak složitý, že jsem na ně potřeboval návod...
-
-
Dneska je Walkthrough a veskere to snazeni s navodem padne vnivec... Njn, holt doba a hry se meni. Hraci taky a je na nich jakto zmaknou.
-
Jj souhlas. V 90.letech jsme používali návody na adventury a některý dungeony. :)
-
Fakt velká zábava, když jsem hrál hru a v liště jsem měl otevřený návod. *7*
-
-
očividně jsi to nepochopil
-
-
Jo pochopil. A je lepší, když u hry nemusíš premýšlet, ale prostě hraješ. Proto se tomu říká hra a ne hlavolam.
-
-
*8*
-
Ježiš ty seš howado *13*
-
-
Tak díky.
-
-
-
-
-
Čudoval by si sa koľko hráčov potrebuje návod aj na hry dnešnej doby, ktoré sa nám skúseným hráčom zdajú z hľadiska obtiažnosti smiešne... :)
-
-
Čuduj se jak chceš. Ale "návody" na hry jako Bioshock: Infinite jsou k ničemu. Stačilo by drž se pokynů hry a jdi dopředu.
-
-
přesně tohle mě napadlo asi před hodinou, když jsem dohrával Prince of Persia: Písky času a prostě ne a ne najít ,,něco'' na co bych mohl skočit... říkal jsem si: kdy já naposledy potřeboval návod (dlouho jsem nehrál nic staršího než 2 roky) *4*
-
-
Přesně to mě napadlo, když jsem to uviděl :-)
EDIT: Tohle měla být reakce na tomocz -
Hoci osobne prakticky vôbec nepoužívam návody (prakticky vždy riadne -logicky- spoilerujú hru), tak návody konkrétne od Andreja Eperješiho si vždy veľmi rád prečítam, lebo si nielen dáva obrovskú námahu s hľadaním všetkých bonusov/alternatívnych riešení, ale má k hrám veľmi zaujímavé postrehy (niektoré veci by som si napr. ani neuvedomil/nevšimol)
-
Návody neslúžia len na to, aby bol hráč schopný dokončiť hru. Všeobecné zľahčovanie hier je fakt smutné. Ale aj medzi starými hrami bola hromada, kde nebol problém len "hru prejsť". Záleží od žánru hry a slobody/odhodlania tvorcov. A pri návodoch zas od toho, čo v nich človek chce nájsť.